Novi Sad
30.11.2014.
07:00 > 11:14
Gradonačelnik Novog Sada Miloš Vučević rekao je da je drugi rebalans budžeta usmeren na sanaciju stanja u šest javnih preduzeća, ali i na finansiranje boravka dece u privatnim vrtićima.
  • 11.12.2014 21:41
    Nažalost, morali smo da preduzmemo i ove korake da dođe do smanjenja broja zaposlenih, jer je poslednjih 12 godina došlo do značajnog povećanja njihovog broja, kao i delatnosti koje nisu izvorne delatnosti javno-komunalnog sektora,-reče Vučević i nastavi dalje..ne mogu da verujem da čovek može da bude takav licemer.Da li stvarno misli da ne znamo koliko su novih oni zaposlili(SNS,TREĆA SRBIJA,3D i druge poštene stranke.Smučili su mi se.He,he,naj bolja im je ona "već sada nam je bolje,samo što smo mi takav narod da to ne vidimo.Ako je i od Vučića..mnogo je...
  • Milan P.

    05.12.2014 12:52
    Replika @Sinisa levak
    O tempora, o mores!
    Dakle, vaša tvrdnja da Ustavno pravo kao i Izborno pravo NIJE nauka je van svake pameti, tako nešto jedino glup čovek može tvrditi. Ustavno pravo je obavezan predmet na Pravnim fakultetima širom naše Republike.
    Rezultati izbora su očigledni i nema potrebe da sabiram bilo šta, pogotovu ne na vaš zahtev. Pošto vidim da repliciram neukom čoveku, smatram da imam moralnu obavezu da vas uputim da pročitate Izborno pravo i Ustavno pravo. To su udžbenici, knjige, ako niste znali. Potrudite se da zapamtite ono što u njima i pročitate i dobićete odgovore na sva vaša pitanja koja vas muče oko glasanja, sabiranja glasova koja non-stop ponavljate. Ja ću vas uvek uputiti na ta dva udžbenika ubuduće.
    Ne gledate autonomaške programe?? Po čemu su RTV1 i 2 autonomaški? Vi živite u APV Vojvodini a RTV je TV stanica namenjena prvenstveno građankama i građanima Vojvodine pa su u skladu sa tim i teme na pomenutoj stanici. Da li vi uopšte znate šta znači autonomija? Očigledno da ne znate čim iznosite takve nebuloze. Što ste iz „južnih zemalja“ uopšte i dolazili ovde na sever u Autonomnu Pokrajinu ako vam smeta autonomija? Znate šta vam je činiti...
    Ponovo vas pozivam da prihvatite činjenicu da nam slede naporan rad i odricanja i to zbog javašluka prethodne vlasti (uposlili 2.333 radnika i ostavili dug javnim preduzećima neverovatnih 6.000.000.000 dinara, da milijardi). Vreme će pokazati ko je savesno obavljao svoj posao.
    Svaki građanin treba da koristi njemu dostupne mehanizme pravne zaštite. Ako vi i vama slični odete u Zavode za izvršenje zavodskih sankcija (kao vaš mili vam i drag g. Novaković) imate pravo da izaberete branioca ili da vam bude nametnut branilac po službenoj dužnosti.
    Uostalom, vama nema gde čovek da ulije pamet jer ne mislite svojom glavom, pa bi to bilo uzaludno...
    Uzalud je ćoravom namigivati, gluvom dovikivati i glupom dokazivati.
  • Milojica

    04.12.2014 22:32
    Re: Milan P. - Replika @Sinisa
    Mema on pojima da ima vas članova SNS koji imaju i doktorate sa prestižnih domaćih fakulteta, kao reultat otvaranja privatnih fakultetskih ustanova.
    Izuzetno se trudite da stičete određena akademska zvanja, a oni slepci top ne vide, ili ne žele da vide. Da ih je sramota.
  • @Milan P. - Replika @Sinisa

    04.12.2014 22:23
    vidi jada
    E moj, Milane P. (ovo P mu ga dodje kao politikantu koji nisi sisao mamu nego....)
    Da je to tvoje Izborno pravo, Upravno pravo i sl. neka nauka to bi se na našem fakultetu izučavalo kao fakultativni predmeti.
    Matematika je nauka, a tebi nešto ne leži. I zato ti ne možeš izračunati koliko glasača podržava vas koji ste pobednici.
    Nema Milane P(olitikantu tatin) ništa sporno u činjenici da neko, danas, stiče određena akademska zvanja, a neće biti da vi školovani na državnim i privatnim fakultetima koji u krdu srljate za onima koji kupuju diplomu na privatnom fakultetu imate pravo bilo koje vrste da nekoga upućujete da izučava tamo neka upravna i izborna prava, pogotovu ne da pamti. Valjda se to pravo kupi za mali školski čas? A to kaže i vaš idol. Jest da je bivši, ali je kum i zna kako se sa tim pravima barata od strane vas školovanih.
    Nego, Milane P(olitikantu mamin i tatin) nismo kupili novine, nismo uključili RTV1 niti 2 (ne gledamo autonomaške programe), ali nam ni ti školovan ne reče koliko biračkog tela podržava vas koji imate jaku podršku? Lepo sam te molio da nam kažeš, a i školovan si, sposoban i informisan. Nemamo pokazan nivo kulture i obrazovanja da bi bili ravnopravni, nemoćni smo i očajni, ideje nam propadaju pa pomozi nam. Nisi ti tu zbog sebe i zbog vas nego zbog tog jadnog opljačkanog i unesrećenog naroda koji vapi za pomoć, a pomoći niotkuda.
    Naporan rad i odricanje je najmanja kazna koja će nas zadesiti (to znamo) a stanje koje vi sanirate trajno će otklanjati generacije koje dolaze, kao što ove sada kroz poreze otplaćuju sve ono što je vaša mila vam i draga Maja uradila za dobro ovog Grada i njegovih građana, onako uličarski i pravnički.
    Priznajem, sve što treba da priznam-o samo nam oprosti-te. Iskreno da ti kažem ako i zapne pa dođu da nas vode u te zavode računam-o da među vama školovanim ima i pravnika koji će nas braniti. Neće biti da su među tim naprednim svi tako krvoločni kao ti pa bi da tuže, sude ulivaju pamet na levak i izoštavaju diopriju.
    Imaj na umu i moguće posledice. Zamisli sad nas koje vi budete prevaspitavali u tim zavodima za izvršenje sudskih sankcija da nas odvedu na Savu da rušimo one nelegalno sagrađene vikendice. Te vikendice ima da se sruše za tren oka, a ne da se tegli kao gladna godina kako to vi školovani, sa ili bez doktorata, radite.
    Ne zameri nam ako budemo morali rušiti ono što ste vi sa kupljenim diplomama sagradili, jer eto neko mora da sanira postojeće stanje. Vi ili mi. Ovo po Bockama i Glavicama nećemo dirati, po cenu da nam produžite boravak u tim zavodima.To je od naših novaca sagrađeno i to ćemo ostaviti kao spomenike kako se nekad dobro kralo.
  • Milan P.

    04.12.2014 21:07
    Replika @Sinisa
    Poverenje nam je ukazano na po zakonu sprovedenim izborima. Ako se vi uopšte i razumete u izbore. Savetujem vam da pročitate udžbenike: Izborno pravo, Upravno pravo i sl. Bićete iznenađeni podacima koje biste tamo pročitali i ne bi davali sebi za pravo da ostavlajte tako infantilne komentare o izborima , prepune neznanja.
    Da, za vas je matematika vrlo jednostavna: otuđujete što više para od ionako osiromašenog naroda i trpate sebi u džep.
    Na vaše zaprepašćenje, ima nas dosta članova SNS koji imaju završene državne fakultete i postdiplomske studije na istim. Koliko ja znam, za vreme „demokratizacije“ društva i države došlo je do otvaranja privatnih fakultetskih ustanova i ne vidim ništa sporno u činjenici da neko, danas, stiče određena akademska zvanja.
    E sad, to što vi i vama slični niste dovoljno informisani da npr. u bilo kojim dnevnim novinama saznate podatak o izlaznosti građana na određene izbore, tu se već ogleda vaša nesposobnost. Mogli ste, recimo, upaliti televiziju, program RTS ili RTV-a, pa videti koliko je izašlo glasača, za koga su glasali etc. A što se procenata tiče i izbora...sve vam piše u Ustavnom pravu (to je knjiga/udžbenik).
    Gospodine, do sada niste pokazali nivo kulture i obrazovanja da bi bili ravnopravni. Sokačarski termini i floskule kojima se služite samo govore o vama koliko ste nemoćni i očajni što su vaše, i vama sličnih, „ideje“ propale. Prihvatite činjenicu da slede godine napornog rada i odricanja kako bi se saniralo sve ono što ste vi i vama slični kontinuirano uništavali u ovom Gradu, ovoj Pokrajini i naposletku, ovoj Državi. Ko prizna – pola mu se prašta, s tim što će pola vaših kolega biti u Zavodima za izvršenje zavodskih sankcija.
    Do tada – obrazujte se, Izborno pravo i Ustavno pravo u ruke i krenite da čitate (i po mogućstvu: pamtite trajno, pošto imate kratko pamćenje).
  • @Milan P. - Replika @Антипрот

    04.12.2014 18:41
    Čestitam
    Ti si fenomen. Blago tom narodu koji Vam je odao (kako ja kažem, mada ne znam gde i kada) jako poverenje.
    Čoveče, treba biti debil pa tako nesto pomisliti, a pogotovu napisati.
    Za nas (pa makar bili i demokrate) matematika je vrlo jednostavna disciplina. Jest da smo išli u redovnu školu (i nismo kupili diplomu) jer smo imali predsednika bravara.
    I pored toga ne možemo rešiti ovakav jedan problem: Ne znamo koliko je od ukupnog broja upisanih u birački spisak izašlo na biralište. U Gradu, Pokrajini i u Republici. Ne znamo od toga što je izašlo koliko je glasalo za nas ili vas, a koliko za ove što su vam desna i leva ruka. I onda što je još najcrnje ne znamo da izračunamo koji je to procenat od ukupnog glasačkog tela nama dao jadnu i žalosnu, a tamo nekim vama jaku podršku? Ne znam ko ste vi (radikali, bivši radikali ili novokomponovani naprednjaci), a ne znam ni ko smo mi, mada koliko vidim ti to znaš.
    Ako možeš konkretno i korektno odgovori na naše dileme.
    Do tada imaj na umu da ovaj Grad i ova Zemlja
    dok je takvi brane neće dočekati ni bolje sutra ni pravdu ni....
    Posebno je zanimljivo kad napišeš "Da su Demokratska stranka i njene satelitske stranke (tu spadate vi i vama slični), dok su bile na vlasti..."
    I eto nama neukim i neupućenim opet muke. Na koje to satelitske stranke gde mi spadamo ti jadni brate misliš? Neće biti da misliš na SPO, treću i četvrtu Srbiju i ostale koji su najčvršči oslonac onima koji nismo mi a jesu vi koji ste dobili jako poverenje od tih glasača da urnišete ovaj Grad ("Stan", "Čistoća", "Put", "Zelenilo", "ViK", "Urbis", "Informatika"... kulturne institucije...).
    Kao što vidiš ja mogu da ne napadam, ja pitam a ti ćeš sad argumentovano pojasniti sve oko izbora, da mi (valjda znaš ko smo mi) ne napadamo druge. To legitimno pravo vam niko oduzeti ne može. Biće i moralno? To je ta dublja tema za koju tražim ravnopravnog sagovornika.
    Verujem da ste to u vašem programu uobličili pa bi mogao i nama "demokratama" da ga predočiš i da nas preobratiš u naprednije da ne bi podlegli akcijama radikala koji, gle čuda, imaju hrabrosti da pominju kupljene diplome, valjda znaš čije.
    Kad ovo rešimo prelazimo na sledeće teme: na trošenja i bahaćenja, na prijave tužilaštvu, i toplini svog doma pa makar i da nije na Beogradskom jeju na drugom ili trećem spratu (znaš li ti koji je sprat)!!
    Kratak odgovor: Ne živi u iluzijama da bilo ko odustaje. Kao dokaz neka ti posluži i ovo besmisleno prepucavanje sa ispranim mozgovima, mada su svi izgledi da do takvih mozgova ovo o čemu pričamo ne može da dopre.
  • Milan P.

    04.12.2014 14:01
    Replika @Антипротиван
    Zaista sam vam konkretno i korektno odgovorio na sve vaše zlurade provokacije. Da, uvek ću braniti ono u šta verujem, a verujem u pravdu pre svega i bolje sutra ovog grada i ove zemlje! Da su Demokratska stranka i njene satelitske stranke (tu spadate vi i vama slični), dok su bile na vlasti, uložil takav napor kakav sad koriste da kritikuju svaki potez vlasti, gde bi nam kraj bio. Moram vas podsetiti da ste vi prvi neosnovano napali sadašnju vlast u Novom Sadu i njene poteze, a moje replike shvatite kao odgovor na vaše kritike.
    Što se tiče teme regulisanja izbora, moram vam napomenuti da svako ima pravo da argumentovano napadne drugog. To je legitimno pravo svakog od nas. Ali, da li je moralno? To je već dublja tema za koju je neophodan ravnopravan sagovornik. Dakle, to što je Demokratska stranka optužila nekog za nešto je neopravdava i ne amnestira za optužbe da je ojadila ovaj narod (grad, Pokrajinu, Republiku.....etc.) u proteklih 12 godina.
    Gospodine, taj narod o kojem pričate je nama odao (kako vi kažete: jako) poverenje glasavši za naš program.
    Ako već toliko znate o navodnim trošenjima i bahaćenjima, što ne prijavite tužilaštvu, što sedite zavaljeni u stolici u toplini svog doma??
    Jedan mali savet: nije lepo odustajati od nečega u šta ste zaista uvereni (ako ste uopšte uvereni). Takvo ponašanje nas je i dovelo do ovakvog stanja, koje, eto, pokušavamo da vratimo u normalu.
    Svako dobro vam želim.
  • @Milan P. - Replika @Sinisa

    04.12.2014 13:07
    Blago tebi
    Tebe glava zaboleti ne može, mada sve razumeš.
    O Selakovicu ne razmišljam, jer nemam potrebe. taj čovek me apsolutno ne zanima. Ima ih koji takođe ne poznaju pravosudni sistem i koji se brinu o njemu. Kadija si ti, jadniče, a sudija si opet ti. Dakle, Selaković me ne zanima pa ma čiji da je.
    Ovo da li će slučajno ili zasigurno bilo koji član SNS-a pitati za savet jeste samo čvrst dokaz polazne tvrdnje u ovom komentaru! Tu činjenicu sam prihvatio u startu!
    Zanimljivo ti je da iznosim takve detalje o takvim "funkcionerima", kao što je br. stana! I još kažeš izuzetno nekorektno jer ne dozvoljavam da ima ljudi koji su boljeg materijalnog stanja od većine, koje su svoje materijalno bogatsvo stekli putem nasleđa, poštenog rada itd.
    Kako to ti sa ispranim mozgom zaključi, majke ti? I šta je tu nasleđeno, a pogotovu šta je stečeno poštenim radom?
    Činjenica je da taj političar te nepokretnosti nije stekao ni nasleđivanjem, a ni poštenim radom. Pa pošto nemaš šta da kažeš o tom stanu, jer nisi dobro upoznat što se onda trpaš u priču i šta hoćeš da kažeš?
    Šta neko ko apsolutno nerazume pravosuđe i pravosudni sistem i nije ekspert iz SNS uopšte treba protiv takvih da preduzima pored vas koji razumete pravosudni sistem, ispred imenovanog (sa Vaše strane) ministra i svih onih koji se kunu u borbu protiv korupcije i refeorme, a koji za svoje najbliže ili bliske saradnike imenuju ovakve likove kojima tragovi smrde nečovještvom? Koja je tu moralna snaga?
    Sve ostale teze o kojima si krenuo možemo jednu po jednu da rasčlanimo, kreni polako. Kao i ovaj podatak o broju stana, mada nije bio broj stana nego kućni broj (ako se ne varam i mada ne poznajem sistem).
  • антипротиван

    03.12.2014 22:16
    @Милан П.
    Са тобом се заиста не може разговарати/дописивати!

    Прави си политичар! Не знам другу професију која је у стању да толико прича/напише, а апсолутно ништа конкретно не каже! Сво време избегаваш одговоре на битна питања, кад су твоји у питању кријеш их иза законских регулатива, кад су туђи они су на ветрометини. Туђе критикујеш а своје немушто браниш за потпуно исте ствари, али су твоји ипак бољи. Кад вам човек каже да сте исти, категорично иступаш тврдњом да нисте, наравно без икаквог покрића.

    О коалиционом партнеру, који је упропастио пар ЈП и чији су плави качкети регулисали изборе, су вас напали и жути. Како вас није срамота да дозволите себи да вас, оправдано и аргументовано, нападају они за које тврдите да су лопови? Шта то говори о вама? По фраду се види и бахаћење ваших других коалиционих партнера који "штеде" исисавањем пара фирме која теоријски не може бити у губитку, преко једног ресторана од преко 100.000 дневно и трошењем на мобилне телефоне по преко 50.000 месечно. Колико тек узимају преко неких понуда кад овако шибицаре? Ако не знате о коме се ради сјахаћете необавештени као Коштуница. Због оваквих коалиционих партнера и неких чланова СНС ће вас народ јако скоро сменити, овако или онако!

    Исувише ценим своје време да бих га губио објашњавајући испраном мозгу нешто што не може, или још трагичније, неће да схвати!

    Ништа конкретно ниси одговорио, само неке партијске празне пароле, тако да не видим сврху настављања овог, за мене, мучења. Твој једини циљ је да ти коментар буде последњи, као да си једини у праву, да ти се армија ботова диви због тога. Моју дозволу имаш, ја одустајем, али не зато што си у праву, иако ћеш ти то већ окренути у своју корист. Једноставно више нема сврхе.

    Срећно ти било у партијском ангажману, јер са оваквом реториком не постоји ни једно друго занимање којим би се могао бавити. Да ли се то зове уска специјализација или инвалидитет до краја живота, процени сам!
  • Milan P.

    03.12.2014 19:09
    Replika @Sinisa
    U vašim iznetim stavovima (zapažanjima) provejava apsolutno nerazumevanje pravosuđa i pravosudnog sistema uopšte. Da, ministar pravde jeste ćlan SNS-a, gospodin Selaković, ali isti taj ministar nije gospodar sudijama, tužiocima i advokatima kako vi implicirate, a kamoli da ih on instruiše šta i kako da rade, jer bi to bilo protivno zakonima ove zemlje. Tako da vam to sa „Kadija te tuži-kadija ti sudi“ pada u vodu, jer da je tako da li to možemo da kažemo za sve ministre pravde unazad (Malović etc....)!?
    Vas niti bilo kog drugog, zasigurno, nijedan član SNS-a neće pitati za savet da li i kako da komentariše! Prihvatite tu činjenicu!
    Zaista je zanimljivo da iznosite takve detalje o pojedinim funkcionerima, kao što je br. stana! Izuzetno nekorektno. Zašto ne dozvolite da ima ljudi koji su boljeg materijalnog stanja od većine, koje su svoje materijalno bogatsvo stekli putem nasleđa, poštenog rada itd. Zašto pravite paralelu između činjenice da je neko političar i činjenice da ima određeni broj nepokretnosti. Nemam šta da vam kažem o tom stanu, očigledno da ste bolje upoznati od mene, ali opet ćutite i ništa ne preduzimate, a to samo govori o vašoj moralnoj snazi. Morate znati da postoje pošteni ljudi, e sad, ko je nama kriv što su nepošteni upropašćavali ovaj grad punih 12 god. Vi ste se verovatno navikli i saživeli sa nepoštenjem pa ne prepoznajete poštene ljude.
    Napada je uvek bilo i biće, uvek će biti onih (nažalost) kojima rad i napredovanje smeta, a to bi, po svemu sudeći, zasigurno bili vi.
  • @Milan P. - Replika @Sinisa @

    02.12.2014 16:25
    Naravno
    Normalno je da kad postoje JAKE indicije sledi i optužba. Jos ako je u pitanju i kadija i sudija onda je apsolutno tako.
    Nemam ja pojma o bilo kojim izbornim kradjama u Novom Sadu. Ja sam samo slepo slusao sta kaze gospodin Vucevic i SNS u ovom gradu i citao kako su oni tamo nekakve prijave pisali i trazili da se to resi. Evo sad vidim da ste to Vi resili, pa cemu onda da polemisemo na tu temu?
    Kazete: "@Problem je u tome, što svako ko podržava SNS a pri tom i nešto prokomentariše, biva optužen za tzv. botovanje! Dopustite da i mi imamo slobodu da komentarišemo tj. da iznesemo svoj pogled na stanje u gradu."
    Aman, covece, nije problem sto komentarisete, ali ako to cinite onda bar pokusajte da to uradite tako da vas se ni oni kojima je SNS na srcu i dusi ne stide.
    Ne, necu, Vam reći da nema ljudi u ovoj zemlji koji razmišljaju svojom glavom... Ali cu vam reci da to zasigurno niste Vi i Vama slicni.
    Ako vec pitate o kakvoj uvećanoj imovini se prica nadam se da Vam je dovoljan samo jedan primer da Vas navede da mislite svojom glavom: Gradonacelnikov savetnik (clan veca zaduzen za obrazovanje) je odmah posto postade savetnik Cobrdi (ili posto je nasukao Cobrdu da podnese ostavku) objavio svoju imovnu listu. Na toj listi bese stan na Beogradskom keju br. 17 ili 19 b. Necu vas pitati kako je dosao do tog stana, ali vas pitam gde je sada taj stan i kolka je imovina tog Vaseg sticenika? Mi koji nemamo dokaze nebi da nagadjamo. Bicete ljubazni pa cete nam reci. O drugim i slicnim malo je prostora ovde, a i otrcana je tema.
    Ne zaboravite. Nisu samo zuti oni kojima Vase mudrolije zapadnu za oko i koji se dive Vasoj logici. I jos nesto, da su valjali te demokrate bi Vi sada argumentovano kritikovali, a ne bi trpili napade na ovo sto je u nasem Gradu sklepano s koca i konopca.
    Novi Sad je tema. Ako sam dobro razumeo?
  • Milan P.

    02.12.2014 14:54
    Replika @Sinisa @Антипротиван
    @Sinisa

    Gospodine, normalno je da kad postoje JAKE indicije sledi i optužba, šta vam tu nije jasno?! Logičan sled događaja. Ponavljam, ukoliko imate vi ili neko vama poznat bilo kakav dokaz o „izbornoj krađi“ u Novom Sadu zašto se nešto ne rešava po tom pitanju? Zašto ne kontaktirate tužilaštvo? Preduzmite nešto a ne ovde da iznosite prazne kritike.....

    @Антипротиван

    Problem je u tome, što svako ko podržava SNS a pri tom i nešto prokomentariše, biva optužen za tzv. botovanje! Dopustite da i mi imamo slobodu da komentarišemo tj. da iznesemo svoj pogled na stanje u gradu.
    Najviše kritika na račun navodne izborne krađe stizao je upravo od Demokratske stranke što je i bilo očekivano. Ukoliko su znali da je bilo nečeg mutnog u svemu tome, zašto Demokratska stranka, budući uticajna u našoj zemlji, nije nešto preduzela, npr. tužba? Zašto? Nemojte mi reći da nema ljudi u ovoj zemlji koji razmišljaju svojom glavom...
    O kakvoj uvećanoj imovini vi pričate?? I u to ste imali uvid? Na osnovu kakvog „bahaćenja“ vi sve to zaključujete? Baš me interesuje koji su vam kriterijumi za to...
    Kako vam nije smetalo 12 godina nedomaćinskog upravljanja gradom? Zašto u tom periodu niste reagovali?
    I za kraj, da, nemamo vremena za gubljenje jer su „demokrate“ potrošile (unovčile) dragoceno vreme!
    P.S. U prethodnom komentaru mi je bio isečen text, a on glasi: I gde odoste u svet gospodine?? Govorim vam u vezi Novog Sada. Manite se se sveta sada, dovoljno ste nas unazadili svojim greškama u spoljnoj politici. Novi Sad je tema.
  • Zloheb

    01.12.2014 09:01
    realno-
    Potez (pokrivanje dugova komunalnog sektora) je definitivno iznuđen, Vučević nije imao puno izbora. Bilo bi bolje da je ovo urađeno ranije - manje bi se para bacilo na kamate banakama, uglavnom domaćim (a 'jakim')
    Što se tiče političke odgovornosti - od momenta 'pucanja' budžeta R. Srbije, DS je vodio grad (sam tim i preduzeća/ustanove) 3,5 godine a SNS 2 godine. Niko tu više nema pravo da prebacuje odgovornost na 'one druge'. Stanje je toliko loše da bi valjalo zakopati ratne sekire na godinu, dve i angažovati sve ljudske resurse u pravcu iznalaženja načina za sanaciju posledica loših poteza iz prethodnog perioda. Sve ostalo je mlaćenje prazne slame...
    P.S. Verujem da bi mnogi ljudi rado pomogli, ali ne znaju kako se dolazi u poziciju iz koje može da se pomogne (?).
  • 01.12.2014 08:36
    ...iju
    vidim, narod prolupao.
  • KROST

    01.12.2014 07:05
    Ovo je vuc krompir u rukama Vucevica, svaka cast za hrabrost i direktan dokaz da coveku nije stalo do politickuh poena jer davanje otpremnina i opustanje radnika nije popularna mera, vec covek hoce da sredi sistem.
  • Radisa

    01.12.2014 07:03
    Prioritet je MMF
    Kao sto napisah prioritet je MMF koji trazi vec deset godina da se sredi stanje u JKP i JP inace nam nece dati vise ni zute banke,e sad je dosao taj trenutak,u 2015-toj MMF nce dati ni pare ako se nerese problemi JP i JKP i zato ih sadasnja vlast resava ovako brzo i nkaradno cak na stetu tih preduzeca,dacu vam primer samo za Put a toga verovatno ima i u ostalim firmama:Kada se pojavio spisak zaposlenih koji treba da dobiju otpremninu na tom spisku je bilo mnogo neradnika,ali kada su neradnici povukli veze oni su zamnejeni a neki i potpuno skinuti sa spiska. U celoj prici je prekrsena i jedna od osnovnih pravila ove mere a to je da su ciljna grupa ljudi zaposleni do 10 godina u firmi,mi sada imaomo polovinu od 53-je koji imaju i vise od 25 godina staza cime je odmah povecana suma novca a smanjen broj onih koji trebas da odu.Imamo coveka iz Kikinde koji je dosao prosle godine,spava na poslu i firma mu placa putni trosak preko 30 hiljada dinara a on jadnik vozi mercedesa A clase (sirotinja),onda imamo coveka ciji je tata penzionisani general i digao je ceo novosadski korpus da njegov debilko ostane da neradi i dalje za lepe pare... ima toga jos mnogo.
    Tako vam lepo pisem ovde nije ovo sada uradjeno da bih neko pomogao JKP i JP vec da bi mogli i dalje da klepaju novac od MMF-a koji cemo posle svi mi gradjani Srbije da vracamo!!!
  • антипротиван

    30.11.2014 23:08
    @Милан П.
    Како ме повезасте са жутима није ми јасно. За њих сам био само 5. октобра, и никада пре и никада после. Ја и њих критикујем исто као и вас, нема ту неке разлике. МНОГО СТЕ ИСТИ! Лицемери и једни и други, јер исте ствари радите које и критикујете код других. Ту нема никакве разлике.
    Ботовање јесу увели жути, али сте га ви усавршили. Опет критикујете друге за оно што и сами радите!
    Неправилности на гласању су пријављиване, полиција је излазила и сачињавала записнике, било је и много фотографија ваших коалиционих партнера у страначким обележјима како се баве тиме, чак је о томе и овде писано, али сте то изгледа заборавили! Као што сте заборавили и оне џакове гласова и ваше грешке, и ваших коалиционих партнера, из прошлости. Кратко нешто памтите!
    Новаковића и жуте нити браним нити то желим. Нека сви добију шта заслужују. Само нека им се погледа имовинско стање, али скупа са вама и вашим коалиционим партнерима, да не би опет били лицемери. Код ваших коалиционих партнера се имовина енормно увећала за кратко време док су пропадале фирме које су водили. Не треба ми увид у неки папир, имам очи да видим како се бахате по граду (пошто се не крију) и довољно памети да закључим зашто и даље пропадају ЈКП, па чак и она која нема теорије да буду у минусу, као Информатика и Лисје! Ако нема теорије, има праксе!
    Имао бих ја стрпљења кад би се видело да радите друкчије и домаћински. Пошто се види управо супротно, и мене стрпљење почиње да издаје. Како рече наш пресветли господар: Немамо времена за губљење!

    Зашто ме шаљете у свет? Смета вам друкчије мишљење? То је та "демократија"?
    Ја сам овде зато што желим, не зато што морам, један од ретких. Док сам овде имам дужност да својој деци оставим боље стање у овој јадној држави, и то ћу се трудити свим могућим средствима.

    Немојте ми тражити партију јер је немам, никада је нисам ни имао. Нисам ја ничији војник. Имам само здрав разум, резонско размишљање и слободу говора, а то вам очигледно смета!
  • Sirena

    30.11.2014 22:53
    vruć krompir
    DS je naprimao u pomenuta preduzeća hrpu ljudi.Sada treba biti faca pa dovesti sve u red.Vruć krompir.
  • Sinisa

    30.11.2014 21:37
    @Milan P. - Replika @Антипротиван
    Ako si vec zapenio, a jesi, onda bar razmisli pre nego krenes:
    "Da vi ste radili, ali ste radili za svoj interes i za svoj džep, što se vidi iz nedavnog primera: hapšenje Novakovića o ostalih članova DS-a."
    Mislis na ZORANA BOJOVICA i gde ono bese SADASNJI ili ondasnji SPO?
    "Ponavljam, ukoliko imate BILO kakav dokaz iznesite to u odgovarajućem postupku I pokrenite krivični postupak! Ne možete optuživati unaokolo, nije ovo inkvizicija…."
    I onda nastavljas: "Tako su Novakovića prvo priveli a sada mu odredili pritvor, sledi optužba etc."
    Hoces reci ti si vec upoznat da sledi optuzba? A nije inkvizicija? Sta jeste?
    Da nesreca bude jos veca trazite: "ali izađite sa ubedljivim dokazima pred nadležne organe I stanite iza svoje reči, kao što je u slučaju Novakovića gde postoje jake indicije da je proneverio 4.000.000 eura iz gradskog budžeta."
    Postoje indicije, a malopre si vec zakljucio da "sledi optuzba etc"?
    Stojis li ti, sa gradonacelnikom, iza dokaza o izbornoj kradji i kupovini glasova u Novom Sadu? Stojis li iza dokaza o izbornom materijalu u dzakovima? Npr. O krupnijim detaljima, drugom prilikom.
    Pa da se ne rasplinjujemo: I gde odoste u svet gospodine??...
  • SARS

    30.11.2014 21:01
    yu
    kako god ovi su bolji od proslih koji su nas toliko pokrali da ja sad nikad ne bi pozeleo mesto nekog odgovornog direktora jer su sve kase prazne.
  • SARS

    30.11.2014 20:59
    09
    Prosla vlast nas je unistila i ko to porice taj je veoma bezobrazan i ne smatram ga iskrenim Vojvodjanom. Vidi da ovaj covek ne samo da radi po prooritetu nego se zaista zalaze da se grad pokerene u sto boljem smeru i da se zavrsi zapoceto.
  • Antigona

    30.11.2014 20:56
    87
    Samo slep covek ne vidi razliku izmedju ove i bivse vlasti, koja je toliko ocigledna da i malo dete to vidi. gospodin Vucevic je pre svega narodni covek, dostupan bukvalno svim gradjanima koji jeprepoznao prioruteteu gradu i an tome se radi.
  • Mihal

    30.11.2014 19:26
    sramota
    Me kada se setim onog Pavlicica nije mi dobro, ko je nama sve vodio grad pa taj čovek nije smeo da izađe među sugradjane a koliko vidim Vucevic je svaki dan među sugradjanima a to cenim.
  • Milan P.

    30.11.2014 19:12
    Replika @Антипротиван
    Botovanje je uvela Demokratska stranka I najveći spin majstor Srđan Šaper I njemu slični.
    U startu vam moram reći da sadašnja vlast NIKAKO nije kao prošla gradska vlast, a to se vidi po tome što se bune takvi kao što ste vi, kojima je stalo da samo DS bude do kraja vaseljene na vlasti kako na gradskom tako i na pokrajisnkom odnosno republičkom nivou. Dakel nisu rezultati bitni već ko je na vlasti. To je vasa logika. Kako narod kaže: Za dobrim se konjem I prašina diže, ova garniture barem RADI nešto što se svakako za članove DS-a i njima sličnim ne može reći, Da vi ste radili, ali ste radili za svoj interes i za svoj džep, što se vidi iz nedavnog primera: hapšenje Novakovića o ostalih članova DS-a.
    A što se tiče šta o kome stoji po kojekavim fiokama me zabrinjava s obzirom da bi to bilo krivično delo ukoliko imate uvid u nečiju fioku!
    Odgovor na vase pitanje: Ponavljam, ukoliko imate BILO kakav dokaz iznesite to u odgovarajućem postupku I pokrenite krivični postupak! Ne možete optuživati unaokolo, nije ovo inkvizicija….Tako su Novakovića prvo priveli a sada mu odredili pritvor, sledi optužba etc.
    Što se glasanja tiče: zašto tu neprevilnost niste prijavili biračkom odboru ukoliko je tačna?? Znači vi niste savesni kao građanin….Moram vam napomenuti da su olovke, upaljači, majice, kalendari uobičajeni predmeti tokom političkih kampanja, lično imam par olovaka I upaljača DS-s, što ne predstavlja problem jer imaju upotrebnu vrednost, za vas je imati upaljač SNS-a blasfemija verovatno.
    Vi imate pravo da kritikujete bilo koju vlast ali izađite sa ubedljivim dokazima pred nadležne organe I stannite iza svoje reči, kao što je u slučaju Novakovića gde postoje jake indicije da je proneverio 4.000.000 eura iz gradskog budžeta.
    To što je prošlo 2 godine I po vama je “gore”, opet vam moram predočiti da je prethodna vlast 12 “isisavala” enormne količine novca iz gradskog budžeta I to se ne može sanirati za 2 godine. Treba imati strpljenja za sve.
    I gde odoste u svet gospodine?? Govorim vam u vezi Novog Sada. Manite se se sveta sada, dovoljno ste nas unazadili svojim greškama u spoljnoj politici. Novi Sad je tema.

    Živeli.
  • Gavra

    30.11.2014 17:24
    opoziciji para oči bilo šta da uradite za gradjane tako da se ne obazirite na njih, oni će stalno kritikovati.
  • 30.11.2014 17:21
    ponosni smo na gradonačelnika jer ne pravi razliku na osnovu stranice pripadnosti niti delova grada koliko vidim svugde se radi i svugde su prisutne mašine Jkp put.
  • Rimini

    30.11.2014 17:04
    Poenta je ta da ova vlast donosi mere koje nisu bas popularne, ali vidi se da im je stalo do funkcionisanja preduzeca, a ne do rejtinga stranke kao sto je bio slucaj sa proslim ..da ne kazem "demokratama"!
  • jelica

    30.11.2014 16:52
    @Антипротиван

    Vidi, nije rec o hapsenjima i to negde jeste problem svih politickih stranaka od kada je sveta i veka, bilo bice kukolja u zitu, ali sticajem okolnosti pratim na fejsbuku Vucevica i sns, i vidi, pa da su 10% ovih prethodnih radili toliko, Novi Sad ne bi sad bio divlji zapad...a da, oni su mu zamerali sto se slika ispred svakog ostvarenog projekta, cini mi se da je bio u pitanju parking za bicikle, tada su iz ds-a rekli da se ruga sugradjanima, za svakog pametnog dovoljno da shvati ko se tu kome ruga, a to sigurno nije Vucevic.
  • 30.11.2014 16:50
    @Helen

    „Iz budzeta se vidi da je prioritet gradske vlasti sanacija javnih preduzeca…“
    Sve bi još i prošlo da im ovo nije, nakon prvobitnog „balansa“ koji su toliko nahvalili, ovo drugi rebalans ove godine.
    Alooooooooooo – druga „sanacija javnih preduzeca“ ove godine!
    I mislite da će se na ovome završiti? Zapamtite botovi, biće toga još!
  • Pitamo

    30.11.2014 16:19
    odgovorite
    Zasto pored toliko napustenih hala fabrika u Novom Sadu i Vojvodini ni jedna fabrika nije otvorena sve se otvara u Srbiji , sta to znaci da nas Beograd ignorise,eeeBeograde,Beograde autonomasi su bili u pravu fffmmmmfuj...jogurt revolucija nam dosla glave.
  • -

    30.11.2014 16:00
    -
    pa da, pavlicicu niste vratili lopate za ciscenje snega pa sada tapsete vucevicu

    da li se secate koliko ste se radovali tim lopatama?
  • Helen

    30.11.2014 15:26
    Iz budzeta se vidi da je prioritet gradske vlasti sanacija javnih preduzeca gde je situacija alarmantna. Da su prethodne vlasti ovo resavale ne bi komunalna preduzeca bila u ovakvoj situaciji.
  • антипротиван

    30.11.2014 14:49
    @Милан П.
    Ботови преписују шаблонска саопштења, зато сте ви неки организатор.

    О којим пријавама да говоримо? Исто садашња власт ради као и прошла. Има министра правде, може им се.

    Зашто у фиокама стоје пријаве против градоначелниковог саветника, са свим доказима?
    Ето наградног питања!

    Хајдемо по реплици:
    Брига ме из које странке су саветници, ни они, ни онај кога саветују, не раде како треба!
    Вучевић се унапред оградио од оних које је изабрао као најближе сараднике!? Јесте ли свесни шта сте рекли? Зашто је бирао као најближег сарадника некога од кога треба да се ограђује? Молим одговор на ово питање!
    Сви знамо како су ти људи бирани "тајним и непосредним путем", са рекламирањем џакова листића од СНС и доказаном (полицијским записницима) куповином гласова њихових коалиционих партнера оловкама у боји и гласачким листићима испред биралишта. Један страначки пулен оде први да гласа и изнесе заокружени листић. После га даје свима које уводи у списак који му заузврат доносе празан. Закон није директно прекршен, али право на слободно бирање јесте, тако да те партије (знамо које су) немају никакав легитимитет. Баш "непосредно и добровољно", зар не?
    Највећи проблем и јесте што нико из СНС није хапшен у Новом Саду. Требали су још док су били у СРС. Зато нам ништа и не ваља!
    Имам и ја право да кривим и претходну и ову власт. Није проблем што вам је мало 2 године да исправите што су направили претходни, већ што вамн је било довољно да направите гору ситуацију.
    По свим статистикама живимо горе него 2012.!
    Задужујемо се 121 € у секунди док се плате и пензије смањују, а дугови не враћају, тако да претходни нису криви за ово!
    По свим критеријумима смо назадовали откад сте на власти!
    Светска банка нас је уназадила за 14 позиција за годину дана само ваше власти у прогнози пословања! Само БиХ је иза нас на Балкану. Исто смо 186. НА СВЕТУ по добијању грађевинских дозвола! Само три државе су иза нас!

    Шта си оно хтео да кажеш?
    Немој бранити неодбрањиво!
  • Darko

    30.11.2014 14:39
    Nezahvalna uloga
    Milos Vucevic je preuzeo veoma nezahvalnu ulogu koju su godinama njegovi predhodnici izbegavali, kako bi na globalnom nivou spasio novosadska JP od propadanja, sto ce se odraziti na zaposlene, ali to je mnogo manja cena od cene propadanja tih preduzeca.
  • Colovic

    30.11.2014 14:23
    @VladaN - @himna...
    Prevara ide u recenicu u kojoj se pominje Pajtic!Mora da ste nesto pomesali, nama veze..ispravice se, kao i sve sto se da ispraviiti nakon demokratskih reformi.
  • -

    30.11.2014 14:17
    -
    cek, i vi hocete kasti da vucic nije izvlacio zavejane?

    ih, kakvi ste. jos cete negirati i spasavanje poplavljenih
  • VladaN

    30.11.2014 13:35
    @himna...
    Ne lupetajte.Stvarno ne razumem koliko čovek treba da je glup ili nepismen pa da podržava ovu bahatu prevaru koja se odaziva na ime SNS.
  • AAA

    30.11.2014 13:21
    @- - -
    Da citiram: " odlucite se vec jedom sa hocete u zivotu" !
    Sto bi se reklo, kako 'sitno samljet' ili-ti, kako ugodit..da se renovira i obnavlja, a da se to nekako radi kad svi spavaju i po mogucstvu da se zavrsi za dan?
  • -

    30.11.2014 12:57
    -
    nisu se piple od tita?
    sloba je povadio kaldrmu iz zmaj jovine

    kadgod se promeni vlast udari se po asfaltiranju.
    pre i posle izbora
    pa se cevi od toplovodnih cevi prekstavaju u vrelovodne

    a eno i plocice oko miletica su zrele za menjanje
    ove se klimaju
  • Milan P.

    30.11.2014 12:17
    Replika - "Антипротиван "
    A da li ste se zapitali šta bi bilo kada bi savetnici bili SVI iz redova Napredne stranke?
    Vučević se unapred ogradio rekavši da ga ne interesuje ko je iz koje stranke, a to da li je neko od njegovih savetnika “upropastio” javna preduzeća treba da se pozabave nadležne institucije a ne vi, niti bilo ko drugih osim njih. Ukoliko smatrate da je neko upropastio neko preduzeće podnesite krivičnu prijavu SAMO ako imet dokaza, jer bez dokaza, verujte mi, nećete uspeti bilo šta.
    Zar moram da vas podsećam da su vi ljudi birani tajnim I neposrednim putem od građana! To što vi niste glasali, ili ste glasali ali za drugu opciju, to je vaš problem. Dopustite da neko drugačije razmišlja nego vi. Imajte na umu da kad nipodaštavate bilo koju stranku, vi time vređate njihove birače. Jesu male ali su one stranke i imaju legitimno pravo da budu birani(e)!
    Koliko ja vidim, niko od funkcionera Srpske napredne stranke nije hapšen u Novom Sadu a što se tiče članova Demokratske stranke, svi znamo ko je uhapšen pre par dana…
    Da imam svo pravo da krivim prethodnu vlast. Nije dovljno što je Napredna stranka dve godine na vlasti da popravi ono što je unazad 12 godina upropšćavala Demokratska stranka I njoj slične (sestre) stranke.
  • Himna novog sada

    30.11.2014 12:03
    @Anonimus - Himna botova
    Misljena sam da sa ili bez himne, svako kome je stalo do Pokrajne i naseg grada, moli Boga da se izbori sto pre odrze. Ne treba ti ispitivanje nikakvo, izadji na ulicu medju narod ili samo do komsiluka, pa ces cuti jasno i nedvosmisleno da Pajtica ne zeli niko na celu Pokrajne, ali zelimo nazad novac iz pokrajnskog fonda , od banaka, Metals, Razvojne i ostalih, da ne govorim.
  • антипротиван

    30.11.2014 11:42
    за све присталице СНС-а
    Докле ће вам бити криви претходници???

    На власти сте дуже од две године, и само сте направили још веће с*ање! Ако нисте способни да владате зашто сте на функцијама? Који је то алтруистички разлог што вас држи?

    Чињеница је да претходни нису ваљали, јер да је било друкчије ви не бисте дошли на власт. Не морате то понављати као неку мантру! Исто је тако и чињеница да сте ви још гори! Невероватно, али истинито. Чак су саветници градоначелника главни криминалци из претходне власти!? Кога онда он ту критикује? Свог саветника који је урнисао бар две велике новосадске фирме!? Зашто му је онда саветник, ако је против његовог понашања? Лицемерје!?

    Чињеница је да су претходни напунили ЈП својим "кадровима", поготово пред предају власти! Исто је тако чињеница да сте ви и коалициони партнери наставили по њиховом, и додатно натрпали та ЈП! Невероватно, али истинито! Откуд вам уопште право да критикујете неког ко је нешто лоше радио, кад ви радите исто??? Лицемерје!?

    Чињеница је да грађани ИМАЈУ ПРАВО да критикују све ваше поступке, јер они су вас бирали, и требало би њима да полажете рачуне, а не централама странака! Ако не радите како треба, као што не радите, мораћете грађанима одговарати. Истина вас боли, али истина је само једна, а то је:
    МНОГО СТЕ ИСТИ!

    Читав систем је направљен да штити сваку могућу пијавицу на народној сиси (чак и маргиналне ДДД, ТС и СПО), и зато вас неће мењати на системским изборима са купљеним гласовима, већ револуцијом! Сви сте се изређали на народној грбачи и сви сте исти. Сви ћете исто и завршити!
    Ускоро ће вас СВЕ народ испратити, што у историју, што у пругаста одела, а нећете ни имовину задржати, ако јој не докажете законско порекло!
  • Rejting

    30.11.2014 11:42
    Pre nego opletete po rebalansu, samo da se podsetimo i nabrojim ciji ko je vodio ta gradsska i javna preduzeca? Iz kojih struktura su bili direktori? Kako su uspli da sve uniste? Jesu to oni kadrovi kojima se PAjtic hvali? Zato mi=olim vas, pustite Vucevica da za ovaj grad ucini nesto dobro za sve nas.
  • Banini

    30.11.2014 11:34
    @RodjO - jaki
    Za pocetak , neka samo pociete za sobom, kao sto bi svako trebalo da cine, i da doprinos citom gradu.
  • Narandza

    30.11.2014 11:28
    Slomljen
    Jeste, zakrceni smo, saobracajnce su opterecene,! NEko mora da popravi puteve koje nismo od Tita pipli. Ono sto se amortizira trazi ulaganja, ai se ni PAvlicicu ni Bori ni mnogima nije izgleda ulagalo nigde sem u svoj dzep!
  • Logika

    30.11.2014 11:25
    @kimi
    Da li ti je kuca cista kad je sredjujes, kreis i izbacujes smece?Da li ti je dvoriste pod konac , kada betoniras prelaz?
  • 30.11.2014 11:18
    Koliko su poštene demokrate bile u svom radu pola stranke im završilo u prdekani, to je njihova realnost.
  • 021

    30.11.2014 11:17
    Gradonacelnice, ne treba se osvrtati na neosnovanu kritiku opozicije i njihove botove koji su ovde plaćeni da kritikuju, potrebno je da istrajete u započetoj reformi javnih preduzeca a rezultati će potom biti neizbezni.
  • vladan

    30.11.2014 11:10
    kratka pamet
    Volim ove što kritikuju Gradonačelnika a zaboravljaju da je najveća masa partijskih aktivista zaposlena u periodu 2008.-2012. za vreme koalicije Liga-DS, a vrhunac je bio u danima pred pad sa vlasti. Setite se sociologa iz Lige koji sa mesta Predsednika skupštine Grada prelazi u JP URBANIZAM. Pa Pavličić je sa mesta Gradonačelnika otišao u Vode Vojvodine!!! Setite se vesti sa ovog portala da gomila ljudi u Vodovodu mora da menja stranku i da iz LSV pređe u 3D. Pa nije li Liga upravljala Vodovodom i naprimala te ljude. Zanemaruje se činjenica, koja je proverljiva i javno dostupna, da je ukupan broj zaposlenih u JP isti kao i 2012.
  • -

    30.11.2014 11:10
    -
    gradonacelnice, mogao bi na vreme regrutovati vucica za izvlacenje ljudi iz rovova sada kada zaveje sneg

    a bice dovoljna i poledica da bi neki od sinova za vrsio u njima
  • 30.11.2014 11:06
    Gospodine Vučeviću,poverovaću u vaše dobre namere tek onda kada budete iz koalicije izbacili SPO.Najveće štetočine ovog grada.
  • 30.11.2014 11:05
    znaci manje penzije, veci pdv i akcize za gorivo da bi vucevici arcili pare
  • RodjO

    30.11.2014 10:52
    jaki
    Ovi što kritikuju Vučevića su jaki samo u kritici, a vidimo rezultate njihovog vođenja grada.
  • Deki

    30.11.2014 10:47
    Znači, stranački direktor pokrade javno preduzeće a onda ga mi refinansiramo. Bravo
  • kimi

    30.11.2014 10:46
    A nek mi gosn Gradonacelnik kaze ,zasto je NS prljaviji nego IKAD!

    Ovo je sramota sta se moze videti na ulicama... smece na sve strane ,prelivanje kontejnera ,ne sakupljeno opalo lisce... na sta ovo lici?

    Od kad znam za sebe ,grad nikad nije izgledao ovako..jbt ko New York na slikama iz 70`ih ...
  • lucia

    30.11.2014 10:16
    Samo napred
    ne bojte se naroda, jer je "uštrojen". Otimajte još više porezima, kresanjem penzija na uravnilovku /rusifikacija!/, samo neka su vaše i vaših glasača trbende site.
  • vozac

    30.11.2014 09:54
    jk put kako je okrpio put od Kisaca do Stepanoviceva i ne trba platu da dobiju nikad. Sramota kako su napravili kratere i izbocine sa njohovim krpljenjem
  • Nizina

    30.11.2014 09:53
    Ako nećeš da radiš daj ostavku!
    Samo se prenemagaš kao i tvoj šef. Ako vam je teško ko vas je terao da otimate vlast!
  • Danica

    30.11.2014 09:52
    Odgovornost
    Svi koji rade u JP u Novom Sadu su se i sami uverili sta im se desavalo sa preduzecima u prethodnoj deceniji i koliki broj i kakvih kadrova im je po politickoj liniji naturen, cime su im preduzeca dovedena ispod granice rentabilnosti poslovanja, sto ni jedan prethodni gradonacelnik nije hteo da resava a bilo im je jasno da iz dana u dan ta preduzeca sve dublje i dublje tonu.
  • Detelinarac

    30.11.2014 09:49
    Licemerno je kada sadašnju vlast kritikuju oni koji su direktno odgovorni za sadašnje stanje u javnim preduzećima, oni su sada puni ideja i predloga kada su otišli u opoziciju.
  • Gaga

    30.11.2014 09:49
    Je l' se meni čini ili partijaši pokušavaju da skrenu pažnju s cinjenice da je za Pavličića zapošljeno na hiljade nepotrebnih administrarivaca?
  • 30.11.2014 09:35
    Gospodine gradonačelniče ako je istina što je Ivica napisao da se profesor vraća u JKP Stan odmah naredite da se uradi predlog rebalnsa plana poslovanja JKP Stan, na rashodnoj strani i povećajte troškove putovanja službenim vozilom za najmanje još 100.000 kilometara koliko je novoprimljeni bivši direktor JKP Stan prelazio za godinu dana kada je bio direktor
  • losmi

    30.11.2014 09:29
    Ministar
    Javna je tajna da je Gdin Vučević budući Ministar Pravde,i to vrlo uskoro... ;-)
  • sveta

    30.11.2014 09:25
    hmmm
    Lepo je ovo i svaka cast da se neko setio i tih preduzeca koja su upropastena zbog lopovluka, ali... ove pare radnici nece ni videti... ide 80% na otpremnine a ostatak za dobavljace. Da li ce neko uraditi nesto da se PLATE koje kasne isplate tom narodu? Prvenstveno Cistoci i Putu... ostalim preduzecima su koliko toliko isplacene... putu kasne 4 a cistoci 3 meseca.
  • 30.11.2014 09:19
    Himna botova
    Kako stvari stoje, za razliku od botova, normalni čitaoci (komentatori) – ne veruju u Deda Mraza!

    Al’ zato botovi imaju himnu:

    „Deda Mraze, Deda Mraze,
    Ne skreći sa načelnikove staze,
    Ne oklevaj, ne dremaj,
    Već se za Pokrajinu spremaj!“
  • Ognjen P.

    30.11.2014 09:13
    Najbitnije da se urade odrađene stvari da bilo bilo bolje, a biće sigurno kad prođe krizni period!
    Podrška gradonačelniku!
  • 30.11.2014 09:10
    U laži su...
    Kao i uvek u životu, gradonačelnikove priče imaju kratke noge!
  • Geto

    30.11.2014 09:02
    sanacija?
    Gradonacelnice, ajte molim vas prekinite da se prenemazete.Kratka je pamet u novosadjana.Do svega ovoga ste vi doveli kao bivsi radikal u senci tate.Secate se kako je bilo dok je pcelica rukovodila? Naveli ste
    JKP Stan, Gradsko zelenilo, Put, Spens, Lisje, Cistoca.Sta bi sa Lukom Novi Sad? Ko tu podnosi izvestaj? Mladjani direktor koji se odrekao mafijaske titule?Ili bivsi, a mozda je jos uvek ,vanredni profesor na medicinskom fakultetu ?! Koliki je njegov udeo u "sanacijama"? Dovukli ste najveci sljam (3S, DDD...)To su "ljudi" koji su pre dolaska gledali Novi Sad na razglednicama.Zuti su male bebe sa onim sto vi radite zajedno sa svojim satrapima.I sada kao odgovorna stranka "saniracete" probleme u gradu?Ko ce vama da veruje , kada sami sebi neverujete.Ujedate se izmedju sebe (koalicija)za primat u coporu.
  • A

    30.11.2014 08:56
    moglo
    je da se ne otpusta, da i dalje imamo masu arhivatora koja se povecavala od 2000-te, pa i predskolsko da propadne, ali nije. Danas je lakse kritikovati, traziti vecu platu iako i postojeca nije zaradjena, kazem, kome se ne svidja drzavna plata nek okusa srecu kod privatnika, znam kako je tamo.
  • Посматрач

    30.11.2014 08:41
    Молба
    Господине, Вучевићу, да би Вама и овом јадном градском одбору синдиката могли бар мало поверовати будите љубазни па овом народу саопштите структуру запослених у тим и осталим јавним предузећима. по могућности комплетнију, укључујући и школску спрему.
    Ви, бар, моћете добити такве податке. А биће занимљиво и кад нам будете објашњавали како сте феноменално урадили систематизацију радних места, кад она славна радна група тако нешто буде презентовала као врхунац технолошке организиваности какве нема у региону, а ни у свету.
  • Losmi

    30.11.2014 08:40
    !
    Nismo mi do sada videli nikakvu hrabrost proslih vlasti za bilo sta. Pteve sad radimo, deponije pretvaramo u parkove, saobracajnicu sredjujemo, pa se namece pitanje srta su o sada radili nasi gradonacelnic?
  • ako me pitate

    30.11.2014 08:37
    pardon
    Dokle mislite da nas zavlacite gos, Vucicu pardon Vucevicu, naravno da vas pitam Dokle ce Novi Sad biti veliki ne uredjeni prljavi salas, sram vas bilo! A sto se tice vaseg novog arcenja para koje svakako nisu vase, na izborima ce vas gradjani oceniti,videcete kako. I prestanite da trosite ono sto niste zaradili, to nije korektno prema nasoj divnoj omladini!
  • Vlada

    30.11.2014 08:26
    ...
    Juče prioritet jedna, danas druga a sutra neka treća priča. Ali svi znamo da je pravi prioritet uvek bio i ostao PLJAČKA SVEGA čega se dohvate ovi što mlate ustima prazne reči u etar a narod se pali ko hepo kockica.
    Ja bi *ovna od političara zaobišao kada na njih naiđem, al ne mogu jer uništavaju sve živo i neživo, pa sam osuđen da makar ovde iskažem svoj revolt i odvratnost prema ovim pljačkašima, razbojnicima i odvratnim stvorovim.
  • Nevena

    30.11.2014 08:26
    Žeželjev most se nastavlja. On je bio kao Kamenica 2, ali je Vučević uskočio i progurao to dalje. Kamenica 2 (pokrajinsko mezimče) još uvek stoji nezavršena.
  • Ivica

    30.11.2014 08:23
    batali se...
    ...gradonačelniče praznih priča! pre dve nedelje iz jkp stan otišlo 75 radnika, a već sutra se dovodi priznati i dokazani stručnjak opštenarodne odbrane prof. bojčić r. pa jel se sme to tako, otpustim jedne pa posle dovedem druge? svoje naravno, pardon jelićeve. e moj gradonačelniče, sve je ovo već viđeno. više puta.
  • Stojadin

    30.11.2014 08:17
    @Orwell Vegan - Kakvo uzaludno blebetanje
    A taj narod će "spontano" da okupi ko? Bora sa prozora ćelije?
  • vox

    30.11.2014 08:10
    koje nebuloze
    Ne mogu da verujem da ovaj doticni stvarno vredja nasu inteligenciju, ovde je silne pare kao ,,heroj,, podavao jp koja su u minusima,pokriva njihov nerad i javasluk, a ovamo izjavljuje da je NS jedina lokalna samouprava koja je stabilna u Srbiji,pa kako mozes biti stabilan, ako imas toliko jp koja posluju sa minusom,alo gospodine,pa imamo mi mozga. Inace gradonacelnik NS i njegova klika su poznati po tome da u svom radu i vokabularu stalno forsiraju ,,prvi grad u Srbiji,, i tome slicno, imaju fetis on i njegova klika da budu prvi u Srbiji,i to je preslo vec u patologiju.
  • Rasa sa salasa

    30.11.2014 08:00
    Sramota naseg grada
    Usr...., raskopano ti je pola grada. Vec mesecima. Uskoro ce i sneg. A ti o tom pojma nemas...
  • putar

    30.11.2014 07:53
    sanacija
    od predviđene love za Put 44 miliona ide otpremnine radnicima (ne neradnicima), 100 miliona za 1/6 dugovanja dobavljačima a ništa za plate koje kasne za četiri meseca, pa putni troškovi i regres koji nemate nameru da po Zakonu isplatite.U Putu sad nemate ni resurse koji su osnova za normalan rad i funkcionisanje preduzeća nema rezervnih delova za vozila zimske službe, goriva,bitumena kamena...
    Pitate se šta ima u Putu?Ima štrajk za sve to .Hoćemo da zaradimo platu al dajte sa čim jer su predhodni direktori sve uništili,poharali i ostavili svoju sitnu političku elitu.Zaposleni se pitaju da li vama treba ovo preduzeće ako ne požurite sa privatizacijom da građani ne trpe.
  • ST

    30.11.2014 07:52
    ?????
    Sta ovaj prica? Ovo je prasina u oci naivnom narodu.
  • Orwell Vegan

    30.11.2014 07:29
    Kakvo uzaludno blebetanje
    Da li ovaj slusa samog sebe. A navodno slusa druge. Kad bude narod vikao na ulicama ima da vam se svim politicarima otpuse usi.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna