Novi Sad
02.01.2015.
19:45 > 19:47
Manji broj građana koji je danas kupovao u supermarketu Roda imao je priliku da po prvi put u jednom objektu ovog tipa sluša i modernu turbo folk muziku.
  • Finac

    06.01.2015 18:01
    Da li sam fin, il' nisam, nije ni bitno...
    Preglasna muzika me jednostavno nervira, u prodavnici prilikom kupovine.
    Danas sam ušao u prodavnicu "Zelena pijaca" u Puškinovoj, i kada sam se obeznanio od prejake muzike, naprosto je grmelo, samo sam ostavio korpu i izašao napolje. Kupovinu sam ipak obavio, ali na nekom drugom mestu.
    Ko razume, shvatiće...
  • Cinik101

    06.01.2015 17:00
    a sta cu ja?
    Blago vama, vi bar imate o cemu da pisete. U mini marketu u mom kraju gde ja kupujem ne pustaju nikakvu muziku, samo vesti...
  • Sale

    06.01.2015 10:42
    @ju svi fini
    Ima ih gomila koji se foliraju ali prijatelju, shvati da ima nas koji to ZAISTA NE PODNOSIMO. Da li to znači da sam fini ne znam ali znam da mi te baljezgarije vređaju inteligenciju.
  • Jelena

    05.01.2015 12:02
    Roda u Šapcu
    U u Šapcu se to desilo već nekoliko puta.Šabac je relativno mali grad i mi baš ne možemo mnogo da biramo gde ćemo da kupujemo, Roda mi je u komšiluku,baš sam navikla da kupujem tamo. Kako sam navikla tako ću se i odvići. Ipak ne mogu da dozvolim da me neko maltretira,bez razloga i bez potrebe i za moje pare.
  • 05.01.2015 01:11
    Vidim da se na nekoliko mesta pominje tolerancija. Da li pod tolerancijom mislite da se prihvati ono sto se silom namece (narodna muzika u ovom slucaju)? E pa nece moci! Neka sam netolerantan. Tako.
  • Piplfoks

    04.01.2015 22:24
    @Jelena

    Jesu, svi "turbo-folkloraši" i "narodnjaci" su grozni, glasni, nepristojni, vulgarni, itd. A svi vi koji ih slušate možete da se obrišete diplomama kakvim god imate, od medicine do nuklearne fizike, jer te škole iz vas seljačine nisu isterale.
  • 04.01.2015 17:05
    ju svi fini
    Samo cu napiati da sam se nagledao i naslusao takvih kao sto se bune, kao fini, naopako da slusaju narodnu muziku, a sve tekstove pesama znaju i sto je neko vec napisao pune ih kafane i birtije po gradu, ali ipak su fini i zgrozeni. FOLERI!!!!!
  • novosadjanka

    04.01.2015 07:42
    Užas
    Mi smo bili oko 28.12.2014. i tamo sam se osesćala kao žrtveno jagnje. Najteža kupovina do sada. Inače ne volim tu gužvu i kupovanje, ali je bilo zastrašujuće. Navikli smo da idemo tamo, ali ovo što smo doživeli je bio pravi šok. Uvek je preko razglasa išla neka neutralna muzika. Na ovaj način su terali sve koji nisu pristalice teških narodnjačina. Ni tamburaši ne bi bili ok za ovakav objekat, a kamoli ovi što su zavijali. Jako su me razočarali.
  • Jelena

    03.01.2015 22:33
    Svima Vama
    Da se razumemo, postoje vulgarni tekstovi pesama ali ja ih ne ubrajam u narodnjake. Postoje veoma glupi teksotovi na srbskoj muzickoj sceni, i ne slusam ih, namecu mi se, ali se od njih okrecem.

    Oblacenje strleta koje su preko k**** dosle na tzv. nivo "pevacice" necu ni da komentarisem.

    Napisah akademski obrazovana, da bih skrenula paznju da i ljudi sa diplomama fakulteta uzivaju u kafani i istim tim "narodnjacima". Shvatam ja mnoge stvari, a ovaj tekst je pisan sa mnogo gorcine nekoga ko smatra da narodna muzika je bljuvotina i pokusava time da nametne svoju volju siroj publici.

    Ali, ako cemo da gledamo po vulgarnosti onda hajde da krenemo od PitBull-a, Miley Cyrus, razni reperi, pa i sama Riblja Corba ima tekstove koji nisu primerni za uzrast koji te iste pesme slusa. To ne znaci da ce se slusaoci tih pesama ponasati tako.

    Sada cete kriviti klinke koje idu polugolisave jer se ugledaju na Seku, Cecu i druge. One se ne ugledaju, nego im je u buticima ponudjeni samo, da prostite na izrazu, "dopicnjaci". (Procitati vise o uticaju mas-medija na mlade i odrasle)

    Licno, slusam sve, narodski receno - od Nirvane do Silvane. Obozavam country muziku, pop, arapsku, klasicnu, nasu narodnu, sargiju, violinu i gusle. Moj muzicki ukus je veoma razvijen i sama sebe nisam razocarala.

    Razocarana sam sto se svi bune, a u kafanu se od takvih ne moze uci.
  • Watson

    03.01.2015 22:06
    Supermarket discoteqe
    O ukusima definitivno ne vredi raspravljati. Ja sam jutros bobu idei i iskreno sad se ne sećam koja vrsta muzike je bila, znam samo da je bila toliko glasna da sam jedva čekao da izađem. Nekako mi kupovina i glasna muzika ne idu. A sad sto su narodnjaci... ko voli nek izvoli.
  • Darinko

    03.01.2015 22:01
    Nismo svi isti...
    Nije merilo g-dine piscu ovog clanka Vas ukus u muzici . Mozda ima mnogo vise ljudi kojima se ta vrsta muzike svidja
  • termidor

    03.01.2015 21:08
    Nikad, ali bas nikad ne slusam TF, medjutim ne slusam ni strano smece id gologuzije Rijana, Sakiral Ledi Gaga, Madona, Britni... jerbo je to isti neukus.
    Ovde je problem sto druga srbija pokusava da nametne tezu da patriote slusaju folkeraj. Ali, to nije istina. Neko slusa ovo, a neko ono.
  • Sremac

    03.01.2015 20:51
    Cajke od jutra do sutra
    U Hrvatskoj ljudi najvise vole da slusaju "cajke", samim tim je bilo i za ocekivati da se muzika u navedenim objektima prilagodi poslovnoj politici i ukusu hrvatskih vlasnika.
  • Sale

    03.01.2015 20:28
    @Jelena
    Da, to je zaista žalosno. Akademski obrazovani gradjani koji slušaju to smeće... ALI, nivo obrazovanja moja draga Jelena ne znači mnogo. Neke stvari prosto kapiraš ili ne kapiraš. Jesi, skrivila si, sama sebi. Treba da te bude sramota. Čuješ li ti te tekstove? Da li se identifikuješ s tim?
  • Limanka

    03.01.2015 19:47
    A tolerancija?!
    Dragi moji sugrađani, pre svega, srećna vam Nova godina! A onda apel, pitanje, molba...kud se dede ona čuvena novosadska tolerancija?!
    Dragi moji sugrađani, ljutite se vi koliko hoćete, ali vidim kako se pretvarate u džangrizave čudake, sve vam smeta, sve gluposti od kojih vam život tj. njegov kvalitet ama baš nimalo ne zavisi, dok za krupne stvari nemate ni oči, ni uši!!!
    Samo nemojte da se vadite na ovu čuvenu, da su ovakvom stanju vašeg duha pridoneli "oni, neki, nekultivisani koji su nas preplavili!"
    Jer ima jedna stara koja kaže: "Ko se rodi kao sitna duša-takav će i umreti!" Nažalost, sve više tih, sitnih duša, vidim oko sebe!
  • AF

    03.01.2015 17:52
    @Jelena
    Nisi ti dete nista skrivila, ti si samo indoktrinirana. Naravno da je takozvana turbo-folk muzika vulgarna i prosta, dovoljno je samo procitati tekstove pesama i pogledati po koji spot i izgled tih pevaljki. To je sve samo ne normalno.

    To sto ti nazivas muzikom je produkt milosevicevog vremena gde je cilj bio unistavanje normalnih vrednosti, morala i zaglupljivanje naroda, sto je i postignuto. Ali ne vredi pisati posto neces ti to shvatiti.
    Ova "drzava" je puna konformista i indoktrinirane omladine.

    Obozavam kada neko na kraju svojih bljuvotina napise kako je akademski obrazovan, pa onda smatra kako te nebuloze imaju neku tezinu. Jelena, daleko si ti od obrazovanog coveka, makar muzicki obrazovanog.

    U Teheran!
  • Nikola

    03.01.2015 17:43
    Ko jos ide tamo u Rodu na kraj grada-to si mogao cuti i u sred grada,od ovih seljobera i Djaka ( i jos im je tesko kad moraju da donesu neku patiku ili sl.,zesci posao nema sta), i u drugim prodajnim objektima,malo se ljudi opustili,ipak je to mainstream ovde,jel...
  • berolina

    03.01.2015 17:27
    ZDRAVLJE ZAPOSLENIH
    sta je mamini "sindikalci", ne mozete bez "srbo-ozvucenja"?

    KO SE BRINE O ZDRAVLJU ZAPOSLENIH NA RADNOM MESTU?

    bando korumpirana, KO MOZE i KO MORA da radi pod takvim uslovima...ceo boziji dan raditi i posluzivati kupce u PREBUCNOM OKRUZENJU je ravno LUDILU...glava puca, a gluvoca je na granici izdrzljivosti.punkt.

    sutra ili BOJKOT ili svi ponesite megafone u prodavnice, da nadvicete "srbo-ozvucenje"...trubite i lupajte poklopcima

    sindikat, kako to lepo zvuci...sve smrdi od nerada i korupcije

    typisch serbisch

    w.





  • Jelena

    03.01.2015 17:13
    Pročitaj, pa sudi...
    Poštovani,

    Iskreno me vređa ovaj članak. Smatram da, pre svega, ovo nije vest. Kao drugo, sve zavisi od radio-stanice (koju niste, inače ni naveli), npr. Prvi radio pušta hitove Dženana Lončarevića, koji je počeo u Grand produkciji.Ali i mnoge druge "turbo-folk" stanice puštaju Gocu Tržan, Riblju Čorbu, Parni Valjak i druge.

    Kakve su to neprijatne pesme?

    Autor ovog teksta je ostavio dosta lično mišljenje, a to se može shvatiti kao pokušaj da se svi "turbo-folkloraši" i "narodnjaci" označe kao grozni, glasni, nepristojni, vulgarni, itd. A ako iole znate nešto o uticaju mas-medija na širu javnost, onda će Vam biti jasno da je ovakav tekst neprikladan.

    Posle ovog teksta osećam se kao da sam nešto skrivila što slušam tu vrstu muzike, a opet sam akademski obrazovana.

    Pozdrav
  • 03.01.2015 16:43
    Daca
    danas su prebacili na stranu muziku, nadam se da ce da ostane tako
  • Pera Tempo

    03.01.2015 14:01
    Sram Vas bilo
    Od kada u Srbiji narodnu muziku karakterisemo kao neprijatnu muziku prilagodjenu kafanama pekarama i autobusima.Kao da pisac ovog clanka ipak zivi negde drugde a ne u Srbiji gde su ovi taktovi veoma prijatni i uz te taktove se svaki Srbin oseca prijatno.
  • mihajlo

    03.01.2015 13:54
    jao svi neki fini
    ni ja ne volim da cujem neku dosadnu pop muziku koju pustaju po ceo dan, pa nikom nista..meni ne smeta, tako da nista bez narodnjaka :)
  • Amerikanac

    03.01.2015 13:02
    volim cantry myzic
    Pa, onda slušajte američke "narodnjake", to je valda cool !? Sigurno vam ne bi smetala "cantry myzic",jel?!
  • 03.01.2015 12:30
    pored toliko problema u drzavi ovo nam je najveci ...
    e srbi moji stvarno ste glup narod
  • ns time

    03.01.2015 10:32
    Ja i ne kupujem ovde,tako da me bas briga.Dugo ispravljah ovde krive Drine.Nista ne uspeh.Izgubih posao,prijatelje(kad nemas para).Kad sve shvatis-bude ti nekako lakse.I sa malo para kupim nesto hrane u zloj EU,prezivljavanje,sta da vam kazem.Zar me ovakog onda zanima narodna ili zabavna.Stiglo se do dna.Jos ima onih koji nisu ukapirali.
  • 03.01.2015 09:51
    Kao potrosac koji ostavlja svoje pare na kasi zahtevam da se prijatno osecam i da me niko ne maltretira i uznemirava dok odabiram namernice! Jer ja sam vlasnik svojih para i odlucujem kome cu ih dati! Prema tome nikakve narodnjake necu da cujem!
  • zli

    03.01.2015 09:40
    to znači da "seljana" ima više para nego mi, pa im mi nismo ciljna grupa haha
  • 03.01.2015 08:39
    @Anonimus - Zaključak
    Slažem se, ja odavno već kupujem isključivo u Univeru i to u Albi, imaju sve, sve je sveže a atmosfera je po meri kupca. Nemam zamerke. Pogotovo što je uvek objekat uredan i besprekorno čist, što se za Rodu i Ideu ne može reći, pali su na veoma niske grane u svakom pogledu od kada im je došao novi gazda.
  • dana

    03.01.2015 08:35
    nekada
    Nekada smo voljeli otići baš u tu "Rodu".Široki prolazi među tezgama,dobra ponuda,ugodna,tiha muzika,uredan toalet.Obično posle kupovine bi ostajali na kafici uz obavezno parče pice. Tada smo imali zmerke na manjak zelenila i udobnost stolica u kafiću, te što leti nisu izmestili deo kafića napolje sa pogledom na onu lepu fontanu.
    Ne odlazimo više tamo, jer je postalo sumorno.
  • 03.01.2015 08:30
    @Mrgud - Zli turbo folk i blažena rok muzika
    Ni turobo folk ni rok muzika, a pogotovo ne "do daske". Ukusi su različiti, pa se za tako šta ode u kafanu ili na koncert a ne u market, jer iritirani kupci možda i ne kupe ono za šta su došli, nego se okrenu i odu. Da li je to cilj "menadžmenta"? Za takve objekte je optimalna umerena muzika koja nije sama sebi cilj, nego treba da bude samo "pozadina", da je prisutna a da se ne nameće. To bi mogli biti instrumentali svih umerenih žanrova (sem krajnosti folka i roka), sve što je umereno. Da imaju iole zdrave pameti i kulture u "menadžmentu" firme, znali bi da muzika treba da stvori prijatnu i stimulativnu atmosferu, a ne da rastera kupce. Neka malo obiđu svetske trgovinske lance i njihove objekte, da se malo edukuju, primitivci balkanski.
  • ovdasnji

    03.01.2015 08:07
    e bogme nece
    kada postanem gradonacelnik!
    ima da zabranim radio krajinu i tv pink!
  • student

    03.01.2015 08:01
    standard
    uvek za ng idu narodnjaci, ali oni stariji, sto niste prosli 1 kroz modenu.... nije se znalo odakle vise dolaze narodnjaci, vamo pub caribic, a sa druge strane nemam pojma odakle. i to ne smeta.... u market se ide radi shopinga... i muzika mi nikako nece pomoci da potrosim vise, a ni manje od onog sto planiram....
  • Sale NS

    03.01.2015 07:17
    Na opštu žalost ..
    ... građanske opcije koja je u velikoj manjini, u Srbiji oko 70% stanovništva sluša upravo ovo zapomaganje od "muzike". Zato nam je tako u svakom segmentu života. Tu se uzima velika lova (SMS poruke kod rijaliti programa, kafane, gostovanja, afere lažne po tabloidima ....itd... pa evo sada i namama istorodnih kupaca !!! Kada se podigne nivo obrazovanja (u koje se najmanje ulaže) onda će se možda nešto pomeriti na bolje, ovako smo tu gde jesmo.TO JE NAŠA STVARNOST !
  • mile

    03.01.2015 06:59
    U svim našim privatnim firmama situacija slična - radi se za mizernu platu, neplaćeno prekovremeno i radi samo onaj ko mora. U takvim uslovima pristaju da rade uglavnom ljudi iz prigradskih naselja i sela koji beže od nemaštine. Očekivati da ti takvi ljudi slušaju klasičnu muziku je ipak previše. Ali definitivno tržni centri treba da uvedu namenske plejliste u skladu sa namenom prostora i nekom kulturom.
  • gradjanin

    03.01.2015 06:46
    idea
    U IDEI na Limanu je prošle godine za praznike takođe treštala ovakava muzika. Kupci su samo između sebe negodovali i trudili se da što pre napuste objekat. Ali šta da kažu oni jadni radnici na kasi koji su ovakvoj psihičkoj torturi izloženi celi dan? Da li je to mobing?
  • 03.01.2015 06:34
    Namena
    Jeste li vi došli da kupujete ili da slušate muziku ?
  • dado

    03.01.2015 01:55
    Iovako ne idem u taj objekat, a sada kada sam ovo pročitao, neće mi ni na kraj pameti pasti .. a njihovi tzv Menadzeri, malo neka obnove gradivo sa naših BK i sličnih Menadzmenta... Nije ni čudo što svega 12% kupaca u Srbiji ide u hipermarkete..
  • TipTop

    03.01.2015 01:39
    Niko vas ne tera da tu kupujete.

    p.s. Koliki je procenat Agrkora u Srbiji? Gde je Delta u Hrvatskoj?
  • Meriadock

    03.01.2015 00:40
    Komentari rules
    Raduje me bar da je većina komentara ovog teksta ok. Bio sam tamo posle dugo vremena i stvarno je nepodnošljivo. Čak iako izuzmemo očajan izbor (komšijin kašalj zdravije zvuči), tamo je muzika bila glasna iznad mogućnosti ignorisanja. Kombinacija pojačanih zvučnika i turbo-folka mi samo daje razlog više da nastavim da ne odlazim tamo.
    Bojim se da to nije dovoljno, pa predlažem da svi lepo razglasimo ovo svojim prijateljima. Nadam se da će im promet opasti toliko da nikome više ništa slično neće pasti na pamet. Kupovina je dovoljno ružno iskustvo i bez turbo-leleka.
  • Vladimir

    03.01.2015 00:39
    Muzika
    Supermarketima, restoranima, salonima namestaja, frizerskim salonima i slicnim prostorima primerena je prijatna instrumentalna muzika.
    Tako nalazu marketing, elementarna pristojnost i dobar ukus.
  • @ dada

    03.01.2015 00:20
    Secam se da je maltene jos od samog otvaranja te Rode kafic i wc u mrklom mraku. Ne secam se da je taj kafic ikada radio kao svet. Jedini put da sam video da radi punom parom je bilo prosle zime kada je autoput bio zavejan a parking prepun kamiona koji danima nisu mogli da nastave svoje putovanje.
    Inace, kada budu konacno zavrsili one duple trake do nadvožnjaka iz Rode nece biti sanse izaci levo na Temerinsku ka gradu. Gledam bas pre neki pustili u saobracaj tek zavrsen deo tih duplih traka od Savske pa do skoro samog skretanja ka Rodi. Gomila ljudi koji su iz Savske isli levo ka autoputu su po inerciji u Temerinski put ulazili u stare trake, kao da novih nema, pa su tako zbunjeni vozili u suprotnom smeru. Nekadašnja desna traka ka autoputu, Temerinu, je od pre nedelju dana krajnja leva za od Temerina ka gradu.
  • 02.01.2015 23:46
    Tema je muzika ali ja to neću imati prilike da čujem jer otkako je Agrokor vlasnik i rode i Ideje tamo ne idem jer SMRDI.
  • goran

    02.01.2015 23:24
    Kakva drzava takvi i supermarketi .
  • dzungla

    02.01.2015 23:23
    Balkanska divljina .
  • 02.01.2015 23:23
    po menmi je naveća bizarnost Srbije nadovezujem se na Mraka pustanje hrvatske muzike kao guranje prsta u oko proteranima i poharanima.Nigde ni u jednoj prodavnici nisam čula narodnjake već samo hrvatske pevacice.Mozda nema toliko novca da se dugo zadržavam (dobro bi bilo da neko ispita nacionalni profil zaposlenih) Severina njace heeeeej doziva kao kočijaš konje stenje to se ne moze nazvati pevanjema ona mala hrvatica tinanana sve isto (ona sto u neglizeu peva na Tamburica festu pa vam ne smeta ) Gineeeeem za tobom ljubavi ginem .
    I novinari su smesni 364 dana u godini veličaju drekavce a onda se kao jedan dan bune sto je stanje u muzickoj kulturi takvo. I naravno da srpsko najvise smeta. meni prvo smetaj sto je dnevna stampa zuta.Sve dneve novine su ujedno i žuta štampa.
    Muzička kultura se gaji. Ne moze se naterati jedan narod da na silu slusa one koje ne voli a neki bi bas to hteli kao bizarni kvaziurbani drekavac Jelka Telohraniteljka ili citaoci koji poplave na spomen svega srpskog kao lakmus na bazu koji bi da svi srbi slusaju hrvatku zabavnu kao jedino dobru muziku na ovim prostorima.Mnogo smo postali mi fini koji zivimo od baze pa smo resili da je menjamo.
  • Q

    02.01.2015 23:19
    Verovatno je to neki poslovni dil sa Grand produkcijom. Grand lepo plati, a IDEA te pusta u svojim marketima. Danas je sve biznis.
  • 02.01.2015 23:19
    Ja to gledam ovako. U bilo kom marketu ne provedem vise od 20-30 minuta. Taman da obavim kupovinu, plaćanje na kasi i bežim napolje tako da svaciji muzicki ukus u tom intervalu mogu da istrpim ako nisam obozavalac istog. Žene, devojke koje rade na kasi, momci koji rade na odeljenju mesare, u magacinu, su u tom marketu od svitanja do sumraka, rade kao robovi, niko ih nista ne pita. Ako u marketu provedu ceo dan a taj turbofolk ih tokom rada smiruje da ne bi poludeli od posla onda brate neka ga slusaju preko razglasa. Ionako u tim marketima rade ljudi koji u 99% slucajeva i kod kuce slusaju tu vrstu muzike. Kao sto tekoh, ako ih to smiruje, nabija im elan i volju za radom onda neka krešti Ceca, Aca Lukas,... Ja cu ih tih pola sata istrpeti, ionako tamo zalazim najvise dva puta mesecno.
  • 02.01.2015 23:13
    Zaključak
    Onda ideš u kupovinu u Univerexport, jer tamo takvu muziku nećeš čuti. Neće biti preglasna, biće odabrane melodije, laganije, da se kupac oseća ugodno.
  • fruskogorska

    02.01.2015 23:10
    roda ili idea blizu dzafera
    danas svojim ocima video prodaju mleko Kplus isteko rok 27 decembra i neke pancevacke pekare hlebcici nevidi se datum ali mesec je isto septembar...mislim da je to mnogo veci problem od muzike a niko im nista ne moze.
  • 02.01.2015 23:02
    a ja sam slusala severinu i hrvtaske pevace i htedoh da pobegnem ili viknem Ljudi mi smo u Hrvatskoj!Povraćalo mi se kao i od turbo narodnjaka i jos i gore.
  • 02.01.2015 22:54
    Prosto je, nemojte vise tamo kupovati !
  • 02.01.2015 22:53
    šta reći
    ...balkanska muzička kultura...
  • dada

    02.01.2015 22:35
    nažalost
    "Roda" na Temerinskom putu,je pala na niske grane.Kafić u mraku, wc-i zapušteni,...,sam prilaz,deluje depresivno.
    Nije mi samo jasno zašto su zamenili nazive robnih kuća "Roda" i "Idea",a sve ostalo je ostalo isto.
  • 02.01.2015 21:58
    To je da se osJecaju kao na rodnoj planini.
  • vera

    02.01.2015 21:57
    Uzaaaaaaaaaas
    Ja sam u objektu u Rumenackoj zvala sefa da ga pitam da li sam u supermarketu ili na Ibarskoj magistrali...msm. nije on covek kriv,kaze dobili CD-e....pa sam i napisala u knjizi utisaka...tamo gde smo UVEK pazarili uz prijatnu muziku sad juris napolje jer je to stravicno!

    Hvala 021 za ovu temu!
  • cane

    02.01.2015 21:42
    Odbranimo grad - napada ga Grand!
  • Tea

    02.01.2015 21:40
    Pre praznika u Rodi u Rumenackoj ulici tresti naj gora rika,a momak na kasi peva.Strasno pola stvari nisam kupila zelela sam sto pre da izadjem iz prodavnice.Dok je bila Idea bila je glasna muzika,ali podnosljiva ovo sada je katastrofa.
  • 02.01.2015 21:39
    Ne mogu ni ja da smislim narodnjake i turbo folk. Još od 90-tih.

    Jeste li vi uopšte pročitali članak?
    Bar 50% stanovništva sluša to s*anje! Gde je tu onda "čuvena vojvođanska tolerancija"?

    Ja samo prođem i pravim se da ne čujem! Isto tako i kada je neki heavymetal, trash ili punk. Ali to je samo stvar ukusa, ništa drugo!

    Hajde da se borimo protiv Pink TV-a koji ovo servira stanovništvu 24/7! Ili među vama nema junaka da krenu!?
    Ako hoćemo da sprečimo posledice moramo početi od uzroka, a to sigurno nije jedan supermarket, već neko ko nam 20 godina ispira mozak!
  • Nebojša

    02.01.2015 21:26
    Čuo i na drugim mestima
    Istina je, neprijatno je.
    Pogotovo ljudima koji sklanjaju sebe i svoju decu od tih bizarnosti Srbije.
  • Mrgud

    02.01.2015 21:25
    Zli turbo folk i blažena rok muzika

    Jeste matori sam roker. Ne mogu da smislim turbo folk.
    Ali ko kaže da je roken-rol suptilna muzika i bez vulgarnosti. Ko kaže da je uopšte pop muzika iliti ono što se zove zabavne bez vulgarnosti i ekstra kvaliteta.

    Ako ćemo pošteno i po logici ovog članka onda bi u super marketima trebala biti isključivo ozbiljna muzika.

  • klasik

    02.01.2015 21:23
    počelo je
    truju nas grandom gde stignu.
  • V

    02.01.2015 21:07
    Praksa i u ostalim Agrokor objektima
    Izgleda da je u pitanju odluka menadžmenta jer sam ja istu neprijatnost doživeo i u IDEA marketu na Bulevaru Evrope 31.12. otprilike u isto vreme. Veoma glasna muzika. O izboru da i ne govorim.
  • Mirka

    02.01.2015 20:59
    Jaoj!
    Pa onaj ko razume engleski,shvatice kakve su strane pesme,nista to nije bolje od granda. Samo sto 80% ljudi ne zna ni srpski,a kamoli engleski,pa je parola daj samo da bude lepo za uho.
    Bolje i grand neko narkomani kao Riana,Sajrusova i ostali polupanderi.
  • Goran

    02.01.2015 20:23
    Takođe redovan...
    Bio danas, ali ovo što kaže Marko nema blage veze sa životom. Muzika je toliko bila glasna i napadna da je probijala bubne opne, kao da si u nekoj kafani. I to ono najgore iz City produkcije. I naravno da utiče ako si došao da u miru nešto pazariš. Zato Marko, aki si ti taj koji je to s razglasa pustio, nema potrebe sada i da se opravdavaš na ovom sajtu ;)
  • Milos

    02.01.2015 20:10
    Tama
    ..................................................................................................................................................................
  • 02.01.2015 20:05
    Svaka čast za tekst. MRZIM NARODNJAKE!!
  • Marko Savic

    02.01.2015 19:54
    Redovni kupac u RODI
    "Nešto posle 12h ovim velikim objektom prilično glasno odzvanjali su taktovi neprijatnih pesama prilagođenih za specifično poimanje muzike i ambijenta, uglavnom prilagođenih za tipske kafane, pekare, taksi vozila, gradske autobuse ili privatnost doma i automobila".

    Ne razumem ovu konstataciju? Pa i ljudi koji se voze u taksiju, kupuju u pekarama ili se voze gradskim autobusom takodje kupuju u super marketima. Ne slusam folk muziku, ali mi apsolutno ne smeta da je cujem u super marketu dok kupujem. Skucajno sam se zatekao tamo, i uopste muzika nije bila glasna. Jacina muzike je bila prilagodjena, tako da nikog nije ugrozavala.

  • 02.01.2015 19:52
    Moja noga u tu "Rodu" krociti vise nece.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna