08.09.2008.
•
08.09.2008.
•
Radio 021 je, po poslednjim istraživanjima koje je sprovela agencija "Strategic Marketing" u maju 2010. godine, potvrdio da je najslušanija lokalna radio stanica, kao i da je ubedljivo najpopularniji u svojoj ciljnoj grupi koja važi za najpoželjniju kod najvećeg broja oglašivača.
Takođe, Radio 021 je dugi niz godina najomiljenija stanica Novosađana po istraživanjima koje sprovodi agencija "SCAN", a poslednja su rađena u decembru 2009. godine.
Radio 021 je jedina novosadska stanica koja je u odnosu na prošla istraživanja povećala broj slušalaca i ukupan "share". Ukupan broj slušalaca povećan je za 20%, odnosno na 48.500 nedeljno, dok je "share" porastao na 9 procenata.Posebno značajan rezultat je u populaciji žena koje Radio 021 slušaju čak 101 minut u proseku svakog dana, a ostvareni market "share" je 12%.Istraživanje Strategic marketinga sprovedeno je od 17. do 23. maja 2010. godine, metodom dnevnika 7 dana, gde ispitanici vode evidenciju o slušanosti radija u 15-minutnim intervalima. Korekcija uzorka rađena je po polu, starosti, regiji, tipu naselja i školskoj spremi.
Po istraživanjima agencije SCAN Radio 021 je najomiljenija stanica Novosađana sa ukupnim procentom od 10,1% ukupnog uzorka, što je povećanje za 6% u odnosu na prošla istraživanja.
Poslednja istraživanja rađena su od 5. do 15. decembra 2009. godine i obuhvatila su područje Novog Sada i prigradskih naselja, na uzorku od 1.560 ispitanika. Istraživanja su bila kombinovana, intervju i terenski polustandardni upitnik. Korekcija uzorka rađena je po polu, starosti, obrazovanju, zanimanju, naciji i tipu naselja.