Renault pre rata gledao u ledja Citroenu?!
Prvi Renault je izbacen na trziste 1898. a prvi Citroen 1919. Treba li reci da je Reunault pobedio na prvoj ikad odrzanoj GP trci, 1906. godine, dakle 14 godina pre nego sto je Citroen uopste osnovan!
Renault je jos pre prvog svetskog rata pravio i automobile i kamione i tenkove i avionske motore. Louis Renault je imao preko 700 patenata i bio je najinventivniji osnivac. Nije on bio kolaboraconista vec antikomunista koga je De Gol bez sudjenja ubio da bi dobio podrsku KP Francuske i komunistickog pokreta otpora. To je bio njihov uslov.
Jedina Citroenova inovacija je bila prednji pogon i nista vise. Ubrzo nakon osnivanja Citroen je bankrotirao i tek je nalon rata poceo sa radom.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Kako su automobilske kompanije dobile imena?
Autor: Rajko Martinović/Lako do kola
Zabava
•11.09.2016.
•12:11 > 12:08
Komentari 2
Ђовани
poznavalac
Prvi Renault je izbacen na trziste 1898. a prvi Citroen 1919. Treba li reci da je Reunault pobedio na prvoj ikad odrzanoj GP trci, 1906. godine, dakle 14 godina pre nego sto je Citroen uopste osnovan!
Renault je jos pre prvog svetskog rata pravio i automobile i kamione i tenkove i avionske motore. Louis Renault je imao preko 700 patenata i bio je najinventivniji osnivac. Nije on bio kolaboraconista vec antikomunista koga je De Gol bez sudjenja ubio da bi dobio podrsku KP Francuske i komunistickog pokreta otpora. To je bio njihov uslov.
Jedina Citroenova inovacija je bila prednji pogon i nista vise. Ubrzo nakon osnivanja Citroen je bankrotirao i tek je nalon rata poceo sa radom.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H