Činjenica je da svi ljudi koje poznajem (a imaju više od 25 godina) su nekada provozali Yugo, ili su se barem u njemu vozili...a auto škole su nekada bile nezamislive bez Yuga.
Bio i ostao krš, ali i fenomen.
Najupotrebljiviji je bio kao terensko vozilo, za one stvari gde ne bi da njakaš neki dobar auto, za njivu, planinu, vinograd, da bude prljav....za to da ga ne paziš, pa ako nešto otkineš u šumi, ili ga prevrneš...bio je savršen!
I da...mnogi će se setiti ovog saveta iz auto škole: "Ako neće da ubaci u prvu, ubaciš u drugu pa cimneš napred, ulazi garant"
Od uvek je bilo,za i protiv!Lično meni je žao što ga nema,i ne mogu da ga kupim na kredu,po nekadašnjim uslovima!Taj auto su 3-4 komšije,počev subotom od ujutro,izgeneralisali dok još rade radnje autodelova.Nema kompjutera,programa za tip i marku .... ,uvce,promeni deo,sedi i vozi do sledećeg problema.Sa ostatkom para,žena sa cegerom,pa na pijacu.Sada sa zapadnjacima,isluzenim ragama ....., ne znam ..... !
Neviđeno smeće od kola.
Nebezbedan, nepouzdan i nesiguran u vožnji.
Nesnosan gutač goriva za jedno toliko maleno i nekomforno ćereslo.
Primerci sklepani posle '91. nisu bili za ljudsku upotrebu.
Ozbiljan konkurent u klasi "Najgori Automobil u Istoriji".
Tamo negde 1990. godine drugarov ćale dobio neku odštetu pa sinu uplatio za novog Yuga. Odvezao ja drugara u Beograd, u Rakovicu, u neku firmu da podigne Yuga i doveze ga u Novi Sad. Ušli mi unutra, došli do nekog pulta, drugar im dao gomilu nekih papira i uplatnica, ovi gledaju pa kaža "vaš auto je napolju na placu, prođite kamionom iza zgrade na parking". Pitamo mi "kakvim kamionom?". Kaže lik "pa onim za šlepanje". Kakav kamion za šlepanje sunce ti poljubim. Kaže lik "pa kako mislite da odvezete auto koji nema prednja sedišta". Izađemo mi u to njihovo dvorište a ono nekih 100 Yugića parkirano. Ni jedan nema prednja sedišta a polovina ni točkove, stoje na klocnama. Svi crveni i to ona mat crvena farba a drugarov ćale uplatio za onog krem žućkastog Yuga i za to je još išla neka doplata. Ništa, vratimo se mi za Novi Sad pa u nedelju na Najlon da kupimo makar sedište za vozača. Vratimo se sledeće nedelje u Rakovicu, oni majstori montiraju sedište. E sada ne daju da se auto istera sa placa dok se ne plati ležarina za nedelju dana. Kažu da smo auto još prvi put kada smo bili trebali da oteramo. Auto je stajao nedelju dana kod njih i to košta. Srećom imali smo para pa platili samo da više odemo odatle. Došli mi u Novi Sad a drugar kao uveče rešio u grad da izađe Yugićem. Čekam ga ispred zgrade kad dolazi on peške. Gde ti je auto pitam ga a on će "ono go*no nema sijalica u farovima".
zaista nije bio los - imao sam jednog 89to godiste i 20 godina je vozio bez problema. Uz to je bio brzi i tisi (uradjena dodatna izolacija) od danasnjih punta i fiesta. Nije brz i kvalitetan kao BMW, nije ni udoban ka Renault (koje sam isto vozio), ali je najveci problem imao u vlasnicima koji ga nisu odrzavali, a sad placaju skupo odrzavanje nekih krs polovnjaka i kunu se u njih ;)
Još kako znaju da iznevere strana vozila sa auto-placeva u koja se toliko kunete a verujete da su prešla 140.000km. Onda naručujete polovne delove iz Šapca i krpi kako znaš i umeš. Ali bože moj vozimo strana kola i glavni smo na drumu. A Evropa se ratosiljala euro 3 i 4. Najviše volim te što pišaju po yugu a voze krš s placa za 2 soma. Šta god vozio poštovaću keca jer mi je pomogao,preneo,prevukao,preselio,prevezao dete do lekara u po noći po snegu. Svi smo mi počeli sa njim bar moja generacija. Drugar je pored novog BMW-a vozio keca iz 1979. Jedva se odvojio od njega kad ga je odvezao na otpad jer mu je došao kraj,pojela ga korozija.
Razumem želju novinara da ulepša štogod iz prošlih vremena, ali ovaj tekst nema veze sa stvarnošću - Yugo je kupovao samo ko nije imao para za bilo šta drugo. Uz to, ne da ga milioni radnika i seljaka nisu zavoleli, već su ga svakodnevno bogarali, a ne retko je već iz kragujevačke Zastave stizao neispravan. Toliko o frazi "nikad nas nije izneverio". Zapravo, bio je šampion u neverovatnim i ničim izazvanim kvarovima. Nakon celokupne uplate na njega se čekalo i po 6 meseci, a šansa da dobijete željenu i plaćenu boju bile su fifti-fifti. Kad sam prvi put seo u Opela i to starog 20 godina osećao sam se kao da sam u džambo džetu, spram ovde opevanog Yuga.
Pretenciozno je govoriti o projektovanju i izradi prototipa Yuga, u pitanju je malo izmenjena verzija automobila koji je matična firma u Torinu izbacila iz programa kao prevazidjenog za evropske prilike. Za nas je bio solidan automobil, ali relativno skup; prolazio je na tržištu Jugoslavije prvenstveno zahvaljujući visokoj carinskoj zaštiti. Bukvalno sve delove radila je domaća industrija, uključujući motor i menjač, što nije predviđeno za modela Fijat 500 koji se sada sklapa u Kragujevcu...
Yugo je najočajniji iautomobil ikad napravljen. To je katastrofa od auta. Pitao sam se kako je moguće da tolika kombinacija loših stvari uopšte može da se nađe negde kao gotov proizvod.
Jel on to bio nemacki plemic pre nego sto je postao dozivotni predsednik SFRJ. Voleo je Mercedese i dobio je neki orden za zasluge u prvom svetskom ratu od Austro-Ugarske. Boze kako ga je voleo svaki Jugosloven i Jugoslovenka.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Tito bio razočaran "Yugom"
Autor: Vrelegume.rs
Zabava
•02.10.2016.
•17:19
Komentari 18
Zdravko
Bio i ostao krš, ali i fenomen.
Najupotrebljiviji je bio kao terensko vozilo, za one stvari gde ne bi da njakaš neki dobar auto, za njivu, planinu, vinograd, da bude prljav....za to da ga ne paziš, pa ako nešto otkineš u šumi, ili ga prevrneš...bio je savršen!
I da...mnogi će se setiti ovog saveta iz auto škole: "Ako neće da ubaci u prvu, ubaciš u drugu pa cimneš napred, ulazi garant"
Steva-NS
/
mj ima 18g i jos uvek ide.
Jovan
Nebezbedan, nepouzdan i nesiguran u vožnji.
Nesnosan gutač goriva za jedno toliko maleno i nekomforno ćereslo.
Primerci sklepani posle '91. nisu bili za ljudsku upotrebu.
Ozbiljan konkurent u klasi "Najgori Automobil u Istoriji".
ero
evgenije
rada
Petar
Laži
Anonimus
Brus Vilis
Zivan
Zoran
Djordje
betmen
YugoFail
Kako nikad? Izneverio me je jedno 30 puta kad nije htei da upali ili stane na sred raskrisnice.
Johan
Patak
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H