Autor: Tportal

Zabava
12.12.2016.
19:08
Nekadašnji ponos automobilske industrije SFRJ izvozio se i u SAD gde nikada nije bio naročito popularan.
  • @mrva

    14.12.2016 08:22
    Zaboravili ste na kovanice od 5, 10 ili 2 dinara koje takodje mogu da posluze kao kljuc.
  • mrva

    13.12.2016 16:10
    Javilo se gomila uvređenih da brane krš. To što jugo "nekome koristi" ne opovrgava činjenicu da je loš auto. Novinar je zaboravio da pomene da ga je i pored ta tri ključa koji su vrhunac nepraktičnosti, moguće otvoriti šrafcigerom - što je vrhunac gluposti onog ko ga je proizveo.
  • odrzavanje

    13.12.2016 10:28
    servisiranje
    Komsija moj vikao sta je henri ford rekao kad su ga pitali koji je najbolji auto,nov auto. On kupi nov,posle par godina moj polovan u boljem stanju nego njegov nov. To kad neko samo tera a ne odrzava.
  • Mirko

    13.12.2016 07:13
    Dobar, loš, zao
    Dobar ili loš, automobil je onakav kakav je vozač. Ko ne zna da vozi i da održava auto, džabe mu i Ferrari.
  • XY

    13.12.2016 01:16
    Nije fer
    Sve sto pricas, o sebi pricas.
    Tako I ovaj salabajzer.
    Nije (mentalno) izasao iz svog skolskog dvorista I sada se zabavlja bez puno razmisljanja. Takav mu je I program.
    Amerima su rakete, sve sa posadom, umele da eksplodiraju. Poslednja prilikom povratka sa misije, pre 15-tak godina. Iznad Hjustona. ~1997. isao sam da vidim poletanje rakete u Cape Canaveral, Fla. Odlozeno zbog kvara. Dzon Glen (amerski Gagarin) sto je umro pre neki dan, pricao je kako je raketa pre njegove (~1962.) eksplodirala u vazduhu. Setimo se japanskih kola iz 70-tih I 80-tih. Klasa naseg Yuga.
    Novinar koji prevodi ovakav teks treba da napise 'prema ovom novinaru, Jugo je najlosiji auto svih vremena'. Ne moraju svi da se sloze sa njim.
  • haha

    13.12.2016 01:04
    oho
    Moj cale kupi novog juga a on trosi ulje. On se zali a ovi kazu sta hoces to je normalno za juga. Nije napravio 50.000 morao mu se izvuci i iber lauf. Eto kakav je to auto bio. Bitno da je imao dvogrli karburator.
  • Steva-NS

    12.12.2016 22:34
    .... ne znam
    Možda je za neke istina . Kamo puste sreće , da se proizvodi , i da imam para da ga kupim , pa makar i na kredu . Sada mi je domašaj , podriguša i kilo hleba / dokle:ne zna se/ ! Hajde, sada ga pljujte , jer ja znam , koliko nam dobro ide !!!
  • NN

    12.12.2016 22:23
    dr K Adzija
    Ovaj reporter je klinac i snob.
    Kao I fica, Yugo je nama, u nasim uslovima, vrlo korisan auto. Skroman, ali da je bio vise fensi, mnogi ne bi mogli da ga priuste. Slicno Trabantu (kome smo se mi nekada nezasluzeno smejali). Gledao sam odlican dokumantarac o Trabantu - odlicna kola sa puno sarma. Sve zavisi koja merila koristis. Koliko je samo americkih kola bilo "recalled" zato sto su opasna. Itd.
    Pozz iz bela sveta.
  • Pedja

    12.12.2016 21:40
    Uzmimo u obzir da je Jugo Amerika,kojeg smo izvozili,bio 2 puta bolji od Juga za nase trziste.Ali avaj,ovaj nas je bio i skuplji od americkog.E to je uspeh.
  • Slucajni prolaznik

    12.12.2016 21:23
    Taj lik nema pojma.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna