Nakon reklama na temu zezanja krize i mirisa i ukusa, evo najzad jednog kreativnog primera gerila marketinga. Naime, u kampanji Beogradske filharmonije imamo i reklamu i sjajan način da nekog nasmejete.
Moja sestra je na studijama na FMU(fakultet muzičke umetnosti)u beogradu i gle čuda-sedela je u jednom od ta dva kafića sa svoje dve koleginice sa istog fakulteta!!! Bolje da Vam ne kažem kako su se osećale kada su videle "jednu od najboljih srpskih reklama".
A gospoda koja dolaze na koncerte Beogradske filharmonije, ne dodju da bi uživali već da bi bili vidjeni! E to je sramota!
Ne sudi nikome koga ne poznaješ!!!
Један од бољих коментара на ову 'рекламу'а са једног другог сајта:
"...Posebna prica je bas to s aktiviranim kamerama. ODAKLE pravo Ivanu Tasovcu da SNIMA ljude koji ispijaju svoje kafe, i da ih koristi U REKLAMI kao objekt jednog neukusnog i drugosrbijaski svirepog vica? (Nadam se da ce neko od nih da izvede Filharmoniju u parnicu i uzme lepe pare: svuda u svetu bi se MASNA odsteta platila za ovo).
Uopste je sjajan fenomen taj (nicim izazvani) elitizam i jedan neizleciv konzervativizam upravo ekipe koja se kune u liberalne vrednosti (a ne bi ih ni na ulici prepoznala) i taj iz devedesetih nasledjeni refleks gadjenja prema svima koji gledaju Pink, slusaju Cecu i ne uklapaju se u standarde Bajrojt-arijevstva, i to cujemo svuda, od (nevesto) kamufliranih rasista s Pescanika (tu se i ovaj Azdejkovic folira jer je danas popularno biti uz "narod" a inace garant misli isto sto Tasovac i pripada tom delu scene koji je taj uzasni segregacionizam etablirao... B92 freneticnije od ostalih, setite se serije "Sav taj folk")), do pojedinih nacionalista. Mislim, taj refleks gadjenja prema "narodu" u masovnoj kulturi je odavno ismejan i u zemljama u kojima je dugo vremena "kulturu" stvarala kasta povlascenih (i do danas izumrlih) aristokrata. SVE sto valja u modernoj kulturi, doslo je iz stale, s polja, haustora i betona, ukljucujuci i diksilend (sto je i najparadoksalniji deo ove Tasovceve finte dostojne sefa segregacionistickog kantri kluba u Konektikatu pedesetih)."
'Ovaj herojski marketinški potez delo je našeg mladog režisera Vladimira Đukelića.' Хех, херојски, да нисте мало претерали. Ово није реклама јер јој је потребан читав пропратни штампани материјал да би се објаснило ко су ови а ко су они. Ово је уствари провокација и то прилично арогантна и елитистичка. Пљунимо оне које сви пљују, најсигурније је, није тешко. Херојски је. Културно је.
Simpatičan skeč.Teško da je ovo reklama,jer bez uvodnog teksta bar 80% gledalaca nebi shvatilo ko,gde,zašto i kome svira.Jedno od pravila marketinga kaže da se pažnja gledaoca(ili potrošača)mora privući po svaku cenu makar i balansiranjem na granici dobrog ukusa i pristojnosti.Pa ko ne padne,pokupi nagrade.
Prvo, kako kreator poruke zna da svi ti ljudi ne dolaze na koncerte?
Drugo, da li možda misli da su ljudi dužni da dolaze na njihove koncerte?
Treće, da li možda misli da ti ljudi nisu vredni njihovih koncerata i da je i bolje što ne dolaze.
Ili, možda misli da samo ti ljudi u ta dva kafića treba da dolaze (ili ne dolaze) na njihove koncerte?
Možda bi mladi reditelj Đukelić mogao da se javi i objasni tačno šta je mislio?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
VIDEO: Jedna od najboljih srpskih reklama
Zabava
•06.09.2011.
•09:19
Komentari 16
Beogradjanka
A gospoda koja dolaze na koncerte Beogradske filharmonije, ne dodju da bi uživali već da bi bili vidjeni! E to je sramota!
Ne sudi nikome koga ne poznaješ!!!
xb
Svaka cast
Godina kulture
Комент
"...Posebna prica je bas to s aktiviranim kamerama. ODAKLE pravo Ivanu Tasovcu da SNIMA ljude koji ispijaju svoje kafe, i da ih koristi U REKLAMI kao objekt jednog neukusnog i drugosrbijaski svirepog vica? (Nadam se da ce neko od nih da izvede Filharmoniju u parnicu i uzme lepe pare: svuda u svetu bi se MASNA odsteta platila za ovo).
Uopste je sjajan fenomen taj (nicim izazvani) elitizam i jedan neizleciv konzervativizam upravo ekipe koja se kune u liberalne vrednosti (a ne bi ih ni na ulici prepoznala) i taj iz devedesetih nasledjeni refleks gadjenja prema svima koji gledaju Pink, slusaju Cecu i ne uklapaju se u standarde Bajrojt-arijevstva, i to cujemo svuda, od (nevesto) kamufliranih rasista s Pescanika (tu se i ovaj Azdejkovic folira jer je danas popularno biti uz "narod" a inace garant misli isto sto Tasovac i pripada tom delu scene koji je taj uzasni segregacionizam etablirao... B92 freneticnije od ostalih, setite se serije "Sav taj folk")), do pojedinih nacionalista. Mislim, taj refleks gadjenja prema "narodu" u masovnoj kulturi je odavno ismejan i u zemljama u kojima je dugo vremena "kulturu" stvarala kasta povlascenih (i do danas izumrlih) aristokrata. SVE sto valja u modernoj kulturi, doslo je iz stale, s polja, haustora i betona, ukljucujuci i diksilend (sto je i najparadoksalniji deo ove Tasovceve finte dostojne sefa segregacionistickog kantri kluba u Konektikatu pedesetih)."
Миле
Vaskez NS
Ako bgd filharmonija ima problema sa brojem prodatih ulaznica, možda bi trebalo da se zapitaju kakav im je repertoar a ne kakvi su im slušaoci.
Boki
janko
Sabi
Ignjat
BUD
L
Novosađanka
dr Kimi
B
Drugo, da li možda misli da su ljudi dužni da dolaze na njihove koncerte?
Treće, da li možda misli da ti ljudi nisu vredni njihovih koncerata i da je i bolje što ne dolaze.
Ili, možda misli da samo ti ljudi u ta dva kafića treba da dolaze (ili ne dolaze) na njihove koncerte?
Možda bi mladi reditelj Đukelić mogao da se javi i objasni tačno šta je mislio?
Stari Grad
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H