Znala sam da cu stici na odrediste ali povratak je bio upitan. Sta znaci kad motor presisa i zasto se pali na saug nisam stigla da razumem, srecom je rashodovan.
Не знам,није ми толико познат модел аута,знам само да је био за сиротињу. Многи су се примитивно радовали,када би успели да га купе,као комшија из улице,још њиме ишли на дужа путовања са породицом,што је не одговорно и многи вуку трауме из тог периода,дан данас.
И тада је било срамота возити га! Радничка класа која није знала за ништа боље нити је имала пара јер су им комунисти увалили”једнакост” док су они возили Мерцедесе. Споменуло се не повратило!
Sa novim enterijerom, boljom zavrsnicom i el.motorom ako bi uspeo neko da napravi oko 18k mislim da bi se prodavao bas u retro varijanti ovoj..ali morala bi da bude mnogo bolja kontrola kvaliteta od one nekadasnje - ako macka pobegne iz vozila preko noci znaci da nije dobro dihtovanje:) ozbiljno pa ko bi kupio kineski auto 2003? Ali 2025 zasto da ne ljudi ucili, ucili i izucili posao
Vi i te kako srećni da danas može da se vozi stojadin. Novi stojadin ili jugo su 90ih bili jedini automobili koje je nečlan CHC (pardon SPS) mogao da kupi. Ja sam bio prezadovoljan svakim novim jugo vozilom kojim sam se vozio ili koje sam vozio. Jugo je bio gradsko vozilo izuzetnog kvaliteta i dobrih voznih karakteristika za ono vreme. Stojadin i 128 su bili vrhunski porodični automobili, a s obzirom na putnu mrežu pre 2008. godine, bolji ili veći automobili nisu ni bili potrebni.
Osim ovih, vrhunski automobili u našoj zemlji koji su voženi i proizvođeni, su bili Citroën GS/GA, Opel Kadett, NSU Princ, Lada 124, Polonez 125pz, Renault 4 i 5... poredeći ih sa Yugo, 101 i 128, ne može se baš reći da su ti drugi modeli mnogo bolji. Luksuzniji su bili Lada i Citroen, ali i mnogo skuplji. Brži je bio Reno 5, ali i duplo skuplji. Reno 4 je bio praktičniji, ali manje prijatan za vožnju od Zastave. I tako dalje... zato naše komšije (susjedi) iz BiH i dalje "ganjaju" Golfa dvicu. Taj auto je bio dupli napredak u odnosu na Fiću.
Inače cenu ne određuje samo inflacija puta potreba (pohlepa) prodavca za novcem. To ne može tako da se računa. Bedni narod je 2008. godine plaćao novog stojadina 360.000 dinara. Taj dinar je sada na nivou 20% više, tako da bi stojadin koštao 430.000 dinara. I ja bih ga rado kupio. Samo da nema 17.000 Lojalista sa Auemvercedesom Q548591 od 3 tone i 200 km/h da nas ubijaju po ulicama i autoputevima.
U danasnje vreme bilo bi sramota voziti ga! Kao da si izasao na ulici polu go i pocepan! Svako doba nosi svoje i netreba i nesme se vraćati u proslost jer time čovek stagnira i zaostaje u napredku još gore je kada sve to pokusavas nametnuti mladjima. Ali u ovo doba mladi su razumni realni i objektivni te na pristojan način te odstrane. PS:Cena nebi bila visoka sta vise izuzetno niska jer nema nista od ručnog rada u slucaju kolekcionarstva i sl.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Nekada popularan i zbog svoje niske cene: Koliko bi danas koštao "stojadin"?
Autor: Net.hr
Zabava
•12.01.2025.
•23:41
Komentari 15
Mark
Slucaj
a ne
Маролд .Ђ
/
ovo o lojalistima treba naglasiti.
hoce putina ali u bmwu
Борис
Standard
Koliko ljudi danas u Srbiji kupuje auto od 15000€???
ideolog
@Srdja
Vozac
Milenko
Maroder
Mustafa
Osim ovih, vrhunski automobili u našoj zemlji koji su voženi i proizvođeni, su bili Citroën GS/GA, Opel Kadett, NSU Princ, Lada 124, Polonez 125pz, Renault 4 i 5... poredeći ih sa Yugo, 101 i 128, ne može se baš reći da su ti drugi modeli mnogo bolji. Luksuzniji su bili Lada i Citroen, ali i mnogo skuplji. Brži je bio Reno 5, ali i duplo skuplji. Reno 4 je bio praktičniji, ali manje prijatan za vožnju od Zastave. I tako dalje... zato naše komšije (susjedi) iz BiH i dalje "ganjaju" Golfa dvicu. Taj auto je bio dupli napredak u odnosu na Fiću.
Inače cenu ne određuje samo inflacija puta potreba (pohlepa) prodavca za novcem. To ne može tako da se računa. Bedni narod je 2008. godine plaćao novog stojadina 360.000 dinara. Taj dinar je sada na nivou 20% više, tako da bi stojadin koštao 430.000 dinara. I ja bih ga rado kupio. Samo da nema 17.000 Lojalista sa Auemvercedesom Q548591 od 3 tone i 200 km/h da nas ubijaju po ulicama i autoputevima.
Srdja
Возачица
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H