Zabava
14.10.2013.
15:50
Skoro svakoj bioskopskoj projekciji filma prethodi blok reklama koje nam otkrivaju najnovije proizvode. Međutim, njihovo dejstvo može biti poništeno ukoliko se zavalite u sedište i grickate kokice, pokazala je najnovija studija koju je sproveo Univerzitet u Kelnu.
  • Ha!

    14.10.2013 19:17
    Dobro se zna koliko Amerikanci jedu kokice u bioskopima, iz čega po logici stvari proizilazi, sudeći po ovom "istraživanju", da oni nikako ne mogu biti potrošačka nacija, odnosno da ih efekti reklama mimoilaze. Ha!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna