Avio-kompanija ponovo prodala karte za prvu klasu po ceni ekonomske

Iako su karte koje koštaju 16.000 dolara prodate za 1.512 dolara, kompanija će dozvoliti putnicima da putuju prvom klasom.
Avion Katej Pasifik
Getty Images

Grupa srećnih putnika kompanije Katej Pasifik „osvojila" je karte u prvoj klasi po ceni ekonomske, drugi put ovog meseca.

Karte na liniji od Hong Konga do Portugalije nuđene su u nedelju preko sajta kompanije po ceni od 1.512 dolara, umesto 16.000 što je prava cena za ovaj let.

Iako je istraga u toku, kompanija je saopštila da će putnici koji su kupili ove karte ipak putovati prvom klasom.

Ovaj propust dešava se nakon što je nedavno u kompaniji došlo do zloupotrebe ličnih podataka putnika.

Najduži let bez zaustavljanja

Avion udario u zid prilikom poletanja

Karte za let od Lisabona do Hong Konga - preko Londona - nuđene su po ceni od 1.512 dolara, izveštava list Saut Čajna morning post.

Isti ovaj let s presedanjem u Frankfurtu košta 16.000 dolara.

U saopštenju kompanije iz Hong Konga stoji da će putnici koji su kupili jeftinije karte putovati prvom klasom.

„Trenutno istražujemo uzrok ovog propusta i interno i eksterno u saradnji s prodavcima karata", piše u saopštenju.

„Putnicima koji su kupili ove karte, želimo da poželimo dobrodošlicu i nadamo se da će uživati u našim premijum uslugama."

Sličan propust dogodio se pre dve nedelje.

Srećnici su mogli da putuju iz Vijetnama do Njujorka i nazad za 675 dolara u biznis klasi. Ove karte takođe koštaju 16.000.

I tada je kompanija priznala grešku, ali su putnici putovali u biznis klasi.

Kompanije nekada puštaju putnike s jeftinijim kartama u prvu klasu, a ponekad i ne.

Na primer, kompanija Singapur erlajns pustila je putnike koji su kupili karte u pola cene u prvu klasu 2014. godine. A kompanija Junajted erlajns je otkazala karte za prekookeanski let, prodate za manje od 100 dolara.

Godina puna izazova

Ovaj propust je samo jedan od pogrešnih poteza koje je kompanija nedavno povukla.

U oktobru došlo je do zloupotrebe informacionih sistema u kompanije, čime su ugroženi podaci 9,4 miliona putnika.

Mesec dana pre toga, jedan od aviona je morao da se vrati u radionicu za farbanje, nakon što je na letelici pogrešno napisano ime kompanije.

Ovi propusti su se desili dok kompanija pokušava da ponovo bude profitabilna, jer je prošle godine u martu prvi put zabeležila gubitke.

Katej Pasifik ima ozbiljnu konkurenciju - najviše je ugrožavaju niskobudžetne kineske kompanije koje operišu u Hong Kongu, Kini i celoj jugoistočnoj Aziji.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije BBC - BBC

Kako je Nikola Jokić postao filozof

Košarkaš Denver Nagetsa nastavlja da pruža neverovatne partije na parketu u NBA ligi, ali i skreće pažnju izjavama na konferencijama za medije.

Ko je bio Miodrag Kostić

Miodrag Kostić je bio je jedan od najpoznatijih srpskih biznismena, vlasnik šećerana, raznih hotela, banaka.

COP29: Pitanje klimatskog finansiranja vredno bilion dolara

U nedavnom izveštaju UN-a navodi se da je zemljama u razvoju potrebno između 187 milijardi i 359 milijardi dolara godišnje samo za prilagođavanje uticajima klimatskih promena, a u tu svrhu su 2022. godine dobile samo 28 milijardi dolara.