Moda i Japan: Japanski kreator Isi Mijake umro u 84. godini

Revolucionarni modni kreator umro je od raka jetre u Tokiju u 84. godini, saopštilo je rukovodstvo njegove kompanije.
Mijake, koji je bio poznat po inovativnim stilovima i parfemima, izgradio je svetski modni brend.
Radio je dizajn rolke koju je nosio i po kojima je bio prepoznatljiv Stiv Džobs, suosnivač tehnološkog giganta Epl.
Mijake je poznat i po tome da je voleo da eksperimentiše sa tradicionalnim i modernim tehnikama tokom 50 godina karijere.
- U fotografijama - život i umetnost revolucionarnog dizajnera Tjerija Miglera
- Dolče vita: Priča o rolkama - kako su nastale, ko ih je proslavio i kada
- Čudesne žene legendarnog modnog kreatora Kristijana Diora
Mijake je umro od raka jetre u petak, a sahrana je obavljena u krugu porodice, prenose japanski mediji.
Rođen u Hirošimi 1938. godine, Mijake je imao samo sedam godina kada je grad uništila atomska bomba tokom Drugog svetskog rata.
Nerado je o tome pričao, a 2009. je u Njujork Tajmsu pisao da ne želi da bude poznat kao „dizajner koji je preživeo atomsku bombu".
U Pariz se preselio 1960. godine, kada je radio za poznate modne dizajnere Gaja Laroša i Ibera de Živanšija.
Pre nego što se vratio u Tokijo 1970. i otvorio Mijake dizajn studio, nakratko je živeo u Njujorku.
Osamdesetih godina bio je među prvima koji je radio sa materijalima od plastike do metala, kao i sa tradicionalnim japanskim materijalima i papirom.
Pogledajte video
Pratite nas na Fejsbuku,Tviteru i Vajberu. Ako imate predlog teme za nas, javite se na bbcnasrpskom@bbc.co.uk
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar