Poskupljuje pretplata za Netfliks
Netfliks će povećati pretplatu u više zemalja pošto je u poslednjim mesecima 2024. broj korisnika porastao za skoro 19 miliona.
Striming platforma je saopštila da će cena biti veća u Americi, Kanadi, Argentini i Portugalu.
„Povremeno ćemo zatražiti od naših korisnika da plate malo više kako bismo mogli da uložimo novac u dalje unapređenje Netfliksa", naveli su.
Netfliks je objavio broj korisnika, koji je veći od očekivanog, čemu je doprinela druga sezona južnokorejske serije Igra lignji (Squid Game), kao i boks meč između Džeka Pola, influensera koji je postao bokser, i bivšeg svetskog šampiona u teškoj kategoriji Majka Tajsona.
- Kako je Netfliks za četvrt veka promenio gledanje i snimanje filmova i serija u Srbiji
- Squid Game: Netfliks serija koja je osvojila svet
- Tajsonov povratak u ring: Prvo šou za publiku, a onda dosadna borba
Cena skoro svih paketa biće povećana u Americi.
Standardna pretplata bez reklama koštaće ubuduće 17,99 dolara umesto dosadašnjih 15,49 dolara.
Paket sa reklamama takođe će poskupeti za jedan dolar na 7,99 dolara.
Netfliks je poslednji put poskupeo u Americi u oktobru 2023, kada je povećana cena i za neke pakete u Ujedinjenom Kraljevstvu.
Upitan da li će cene rasti i u Velikoj Britaniji, predstavnik za štampu Netfliksa rekao je da trenutno nema informacije.
Kompanija je saopštila da je prošlu godinu završila sa više od 300 miliona korisnika ukupno.
Očekivalo se da će dobiti 9,6 miliona novih korisnika između oktobra i decembra, ali je taj broj premašen.
Ovo je poslednji put da je Netfliks objavio kvartalne podatke o broju korisnika.
Platforma je saopštila da će od sada objavljivati informacije u trenucima kada budu dostizali ključne brojeve.
Pored serije Igra lignji i meča Pol protiv Tajsona, Netfliks takođe prenosi NFL utakmice na Božić.
Platforma će ubuduće prenositi više događaja uživo, među kojima je rvanje, a kupila je i prava za Svetsko prvenstvo u ženskom fudbalu za 2027. i 2031.
Paolo Peskatore, tehnološki analitičar, rekao je da Netfliks sada pokazuje snagu menjajući cene pošto ima mnogo jači i raznovrsniji program u poređenju sa rivalima.
Platforma je udvostručila neto profit između oktobra i decembra na 1,8 milijardi dolara u poređenju sa istim periodom pre godinu dana.
Prodaja je porasla sa 8,8 milijardi dolara na 10,2 milijarde dolara.
- Od „Squid Game" do Blekpink, kako je Južna Koreja postala moćan akter na kulturnoj sceni
- Nada za braću Menendez: Hoće li izaći na slobodu posle više od tri decenije
- Ljubav među oblacima: Netfliksov film o ruskom paru koji se penje po soliterima
BBC na srpskom je od sada i na Jutjubu, pratite nas OVDE.
Pratite nas na Fejsbuku, Tviteru, Instagramu, Jutjubu i Vajberu. Ako imate predlog teme za nas, javite se na bbcnasrpskom@bbc.co.uk
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar