Kako su u 2014. kroz isti model izvoza ostvarili 5,7 miliona evra, iz Lidla su se pohvalili kako su zadovoljni što su u kratkom periodu uspeli gotovo da udvostruče učinak.
"Odlična saradnja sa dobavljačima i kvalitet proizvoda kojom Lidl osvaja sve veći broj novih kupaca zaslužne su za ovaj veliki uspeh", ističu iz Uprave Lidla i dodaju kako ovakvim probojem ponude na strana tržišta otvaraju vrata mnogim hrvatskim proizvodima koji pronalaze svoje mesto i u Lidlovim prodavnicama širom Evrope kao i domovima brojnih evropskih kupaca.
Lidl na evropska tržišta najviše izvozi proizvode i usluge hrvatskih firmi PPK, Osatina, Alba, Dukat, Kandit, Megle, Pan-Pek, PP Orahovica, Zdenka - koji beleže veliki uspeh plasmanom kroz njihovu maloprodajnu mrežu, navode uz ocenu kako je ključ Lidlovog uspeha u kvalitetu proizvoda i partnerskom odnosu sa dobavljačima.
Hrvatski proizvodi koje Lidl izvozi širom Evrope plasiraju se pod Lidlovim privatnim brendovima koji su kupcima na tim tržištima dobro poznati, a deo proizvoda se prodaje pod hrvatskim brendovima.
Autor: Poslovni dnevnik
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar