Harli-Dejvidsonu pala prodaja pa otvara sve više akademija za obuku

Američki proizvođač motocikala Harli-Dejvidson sve više stavlja akcenat na širenje obuke budućih vozača motora, u nameri da privuče više kupaca usled pada prodaje i jer su mu klijenti sve stariji.
Harli-Dejvidsonu pala prodaja pa otvara sve više akademija za obuku
Foto: Pixabay
Kompanija sa sedištem u gradu Milvokiju pokrenula je "akademije vožnje motora" 2000. godine. Na početku je bilo 50-ak akademija u SAD, danas ih je 245, a kursevi traju tri ili četiri dana. Oko 60 akademija otvoreno je posle 2014. godine.
 
U prvih devet meseci ove godine Harli-Dejvidson je prodao 124.777 novih motocikala, dok je u istom periodu prošle godine prodat 135.581 motor.
 
Vlasnici motocikala te kompanije sve su stariji. Oko 46 odsto vozača motora ima više od 50 godina, a svega oko 10 odsto ima između 30 i 34 godine, pa je obuka jedan od načina na koji Harli-Dejvidson pokušava da privuče nove generacije bajkera.
 
Smanjena prodaja pogađa čitavu industriju motocikala, a svetla tačka za kompaniju je činjenica da ona još kontroliše 53 odsto tržišta.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Biznis i ekonomija