Prihodi su joj takođe opali pošto nastoji da rasproda svoje firme za flaširanje, da bi se bavila isključivo proizvodnjom napitaka što njena uprava očekuje da će uspeti već ove godine. Ta firma sa sedištem u Atlanti zabeležila je gubitak od 2,75 milijardi dolara u četvrtom kvartalu.
Prihodi su opali za 20 odsto na 7,51 milijardu dolara, ali su ipak viši od projekcije Vol Strita, gde se očekivalo 7,36 milijardi dolara.
Analitičari su predvideli oba ova pada, dok "Koka-kola" nastoji da reorganizuje svoje operacije, te su akcije danas počele da rastu posle objavljivanja rezultata poslovanja. Prošle godine nije bilo ukupnog rasta prodaje proizvoda "Koka-kole", ali je bilo više dobiti od čajeva, kafe, vode i "sportskih napitaka".
Za 2018. Koka-kola je navela da očekuje rast prihoda od četiri procenta, a da prilagođena zarada po akciji poraste osam do deset odsto.
"Koka-kola" je prošle godine na tržište 20 zemalja iznela "Koka-kolu zero šugar", po novoj formuli, zamenu za "Koka-kolu zero", a uvela je i svoje brendove "Onest" (Honest) i "Smartwater".
Njena taktika je usredsređena na "osvežavanje" svoje robne marke u svetu, uz širenje na ekskluzivnije, "specijalne napitke" u malim serijama, te je tako kupila jednog proizvođača mineralne vode u Meksiku i jednog proizvođača "mešanih napitaka" u Španiji, čiji će se proizvodi prodavati i u SAD.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar