Transibirska pruga stiže do Beča 2033.

Nova austrijska vlada namerava da sprovede dugogodišnju nameru i produži transibirsku prugu do Beča, o čemu su Austrijske železnice (OeBB) i Ruska železnica potpisale dodatni ugovor.
Transibirska pruga stiže do Beča 2033.
Foto: Pixabay
Ministar saobraćaja Norbert Hofer rekao je danas da je za potrebne dozvole za austrijsku deonicu neophodno nekoliko godina, ali ne i decenija, kao što je slučaj za druge velike projekte.
 
"Želimo da se tom prugom vozimo već 2033", poručio je. Finansijski detalji ovog projekta, o kojem je bilo reči na današnjoj sednici vlade, nisu poznati, ali Hofer ističe da će se za Austriju ulaganja višestruko isplatiti.
 
Njegov ruski kolega Maksim Sokolov i šef ruske železnice Oleg Belozerov podvukli su strateški značaj ovog železničkog koridora. Obojica su uvereni da će biti moguće da se za projekat privuku veliki investitori i dobiju sredstva iz fondova. Uvereni su da će i investitori iz Austrije podržati ovaj projekat.
 
Pre više godina su šefovi železnica Rusije, Ukrajine, Slovačke i Austrije potpisali memorandum o namerama i tokom svake državne posete predstavnika dve zemlje ovaj projekat je tema.
 
Austrija priključenjem na Transsibirsku prugu očekuje da će uspeti da se uključi i na "Novi Put svile" i da na svoju prugu skrene transport robe iz Kine.
 
U Austriji se procenjuje da bi izgradnja pruge od Košica do Beča, oko 400 kilometara, koštalo oko 6,5 milijardi evra.
  • NS49

    21.02.2018 20:16
    Kako tehnologija sve brže napreduje nije isključeno da će dotle napraviti tzv. vakumske pruge gde će vozovi ići više stotina Km na sat ali važno je da se napravi infrastruktura.
    Kini bi bilo bolje da se ovde ugradi nego da pravi kanal Dunav-Morava-Vardar jer kad gedže počnu da se sude za korak zemlje a sudstvo nam radi brzinom puža napraviće ga do svetog Nikad.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Biznis i ekonomija