Ministar saobraćaja Norbert Hofer rekao je danas da je za potrebne dozvole za austrijsku deonicu neophodno nekoliko godina, ali ne i decenija, kao što je slučaj za druge velike projekte.
"Želimo da se tom prugom vozimo već 2033", poručio je. Finansijski detalji ovog projekta, o kojem je bilo reči na današnjoj sednici vlade, nisu poznati, ali Hofer ističe da će se za Austriju ulaganja višestruko isplatiti.
Njegov ruski kolega Maksim Sokolov i šef ruske železnice Oleg Belozerov podvukli su strateški značaj ovog železničkog koridora. Obojica su uvereni da će biti moguće da se za projekat privuku veliki investitori i dobiju sredstva iz fondova. Uvereni su da će i investitori iz Austrije podržati ovaj projekat.
Pre više godina su šefovi železnica Rusije, Ukrajine, Slovačke i Austrije potpisali memorandum o namerama i tokom svake državne posete predstavnika dve zemlje ovaj projekat je tema.
Austrija priključenjem na Transsibirsku prugu očekuje da će uspeti da se uključi i na "Novi Put svile" i da na svoju prugu skrene transport robe iz Kine.
U Austriji se procenjuje da bi izgradnja pruge od Košica do Beča, oko 400 kilometara, koštalo oko 6,5 milijardi evra.
Komentari 1
NS49
Kini bi bilo bolje da se ovde ugradi nego da pravi kanal Dunav-Morava-Vardar jer kad gedže počnu da se sude za korak zemlje a sudstvo nam radi brzinom puža napraviće ga do svetog Nikad.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar