Grupa stara 70 godina predviđa reorganizaciju i proces prodaje svog poslovnog lanca u Kanadi, Aziji, Nemačkoj, Austriji i Švajcarskoj. Takođe navodi da ostaju otvorene opcije za njena druga inostrana poslovanja, uključujući prodavnice u Francuskoj, Australiji, Poljskoj, Portugalu i Španiji.
Ovaj lanac je naveo i da je pokrenuo proceduru prodaje svojih 200 radnji u Kanadi.
Zatvaranjem 740 radnji u SAD narednih meseci dovršiće se propadanje lanca koji je podlegao pod teretom velikih dugova, ali i trendova kao što je onlajn prodaja i igre preko pametnih uređaja koji su pogodili njegovo poslovanje.
Zatvaranje ovog lanca će uticati i na proizvođače igračaka i vlasnike prostora koji zavise od njega i koji će morati da traže alternative.
Kompanija "Toys'R'Us", čije sedište je u mestu Vejn u američkoj državi Nju Džerzi i čiji zaposleni u SAD predstavljaju polovinu od ukupno 650.000 njih širom sveta, navela je da će uskoro detaljno predstaviti postupak zatvaranja svojih američkih prodavnica i prekida aktivnosti.
"Grupa i njeni savetnici pokušavaju da minimalizuju uticaj zatvaranja na kanadsko i strano tržište", rekao je generalni direktor kompanije Dejvid Brendon u saopštenju. On je naveo da je napravljen aranžman da se aktivnost nastavi narednih 60 dana a u tom vremenu će biti određeno kako će firma nastaviti da posluje.
Kompanija "Toys'R'Us" je proglasila bankrot u septembru 2017. i stavila se pod stečajnu zaštitu na osnovu "poglavlja 11", što je američka odredba kojom se omogućuje da kompanija nastavi da funkcioniše normalno zaštićena od svojih kreditora. Grupa koja je ostala s dugom od pet milijardi dolara je i posle prijavljenog stečaja i dalje imala probleme i teškoće da se ponovo pokrene i da pronađe sveža sredstva.
Direktor Brendon je rekao da je za vreme novogodišnjih praznika prodaja bila "poražavajuća" pošto su nervozni kupci i prodavci bežali konkurentima. U januaru je kompanija najavila da planira da zatvori 180 radnji tokom naredna dva meseca, a tada je bilo nešto više od 700 prodavnica u SAD.
Firma "Toys'R'Us" je dominirala poslovanjem prodavnica igračaka 1980-ih i ranih 1990-ih i bila je jedna od prvih koje su otvorile prodavnice posvećene samo jednoj kategoriji proizvoda. Međutim, ona je kasnije gubila tržište lancima sa nižim cenama kao što su "Target" i "Walmart" i kasnije Amazon. Firma i dalje ima stotine prodavnica i analitičari procenjuju da ima udeo od oko 20 odsto u prodaji igračaka u SAD.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar