Prodaja ovih vozila u Nemačkoj je padala od početka godine, 17,6% u januaru i 19,5% u februaru.
Nemačkim proizvođačima poput Folksvagena i Dajmlera nisu pomogli ni podsticaji za kupce novih dizelaša da zaustave ovaj "potop", pa dizel sada ima tek 31,4% udela u tržištu, kojim je svojevremeno dominirao.
Strah među vozačima od mogućih ograničenja korišćenja automobila i kratka isporuka vozila sa novom generacijom motora Euro 6 standarda sigurno će se odraziti na prodaju i u narednim mesecima, pa se predviđa da će udeo dizelaša pasti na tek 25%.
Pad prodaje dizel vozila u Nemačkoj najviše je pogodio strane proizvođače, pre svih Volvo sa padom od 25% i Reno sa 24%, dok je u premijum klasi najviše stradao Audi sa padom prodaje od 13%.
Masovno okretanje kupaca od dizela počelo je nakon Folksvagenove "dizelgejt" afere 2015. kada je nemački gigant priznao da je varao na testovima izduvnih gasova u SAD. Skandal koji je koštao VW oko 30 milijardi dolara proširio se na celu auto-industriju, a to je izazvalo ogromna ulaganja u tehnologiju električnih vozila.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar