Kompanija bi novi logo trebalo da dobije već sledeće godine. Proizvođač automobila ističe kako bi on trebalo da bude savremeniji u odnosu na stare kao i od ovog koji se trenutno koristi. Iz Volkswagena dodaju da će se u novom logu odmaknuti od slova "V" i "W" koja su bila standard svih dosadašnjih oznaka od osnivanja tridesetih godina prošlog veka.
Razlog ovih promena sigurno je afera Dizelgejt, najveća u istoriji Volkswagena, ali i jedna od najvećih u autoindustriji. Dizelgejt je uzrokovao drastične promene u poslovanju, a potom su se na sve nadovezali najnoviji trendovi, posebno oni u vezi sa elektrifikacijom.
A kako bi sve bilo spremno, Volkswagen je spreman na sve, pa i na promenu imidža kompanije. Prvi čovek VW-ovog marketinga Jochen Sengpiehl rekao je kako će ta firma popraviti svoj imidž tako što će biti "manje nemački".
"Marka nije u dobrom stanju uporedimo li je s prethodnim godinama, a jedan od razloga je što želi da bude previše nemačka, a to je VW-ove modele učinilo manje privlačnima", pojašnjava VW-ov kreator Sengpiehl.
U svojoj misiji da se približi potrošačima Volkswagen će biti aktivniji na društvenim mrežama i u digitalnoj promociji. A upravo će marketing biti presudan u budućnosti, jer će VW morati da opravda nešto višu cenu svojih proizvoda, ali i da nagovori potrošače da pređu na struju i izaberu neki od I.D. modela.
Prema informacijama koje je objavila agencija Bloomberg, u Volkswagenu još uvek nemaju konačan oblik i dizajn novog loga.
Iako su promene kod velikih brendova normalne, odluka o menjanju posvuda prepoznatog "VW" loga na nešto potpuno novo i drugačije mogla bi biti svojevrsno kockanje. Očekuje se kako će se proizvođač automobila ipak odlučiti za manje promene kao i za toplije boje u izradi dizajna novog loga.
Komentari 2
Talac
"Nemacka medicina je najbolja na svetu" :) I sada bi to neko pametan da ukine.
Ovo prvoklasan primer pucanja sebi u nogu.
Tako je to...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar