Zašto je bitno da "veliki" podržavaju "male"

Mnogi veruju da je vreme malih, lokalnih prodavnica prošlost koja se neće vratiti i da su samostalne trgovačke radnje izgubile bitku za kupce.

Treba samo pogledati bilo koje veće mesto u Srbiji i videćemo da su hipermarketi u svakom komšiluku. To je naravno priroda i dinamika savremene kupovine, ali "male trgovine iz komšiluka" nisu sasvim potisnute iz igre, štaviše - posmatranja tržišnih kretanja pokazuju da kupci u Srbiji ne žele tako lako da ih se odreknu.

Podrška opstanku ovakvih trgovinskih radnji nije pitanje odupiranja promenama, već izbor da se pomogne malim, nezavisnim preduzetnicima da održe i osnaže svoje poslovanje. Izuzetno je važno da takvu podršku pružaju i velike kompanije koje dominiraju tržištem, zbog čega METRO Cash & Carry Srbija svoje dugogodišnje iskustvo nudi kao garant pouzdanog partnerstva svim samostalnim preduzetnicima iz oblasti trgovine i ugostiteljstva.

Širom sveta METRO radi za milione preduzetnika, i kroz svoje bogato iskustvo prilagođeno specifičnostima i potrebama svake zemlje u kojoj posluje, kompanija razvija svoje usluge kako bi na najadekvatniji i najkvalitetniji način pružila ono što njeni kupci očekuju i traže. U Srbiji METRO veruje da je očuvanje koncepta tradicionalnih trgovinskih radnji posebno bitno za razvoj i unapređenje lokalnih zajednica. Pored toga što samostalni preduzetnici doprinose dinamičnijem razvoju lokalne privrede, njihov pozitivan uticaj na manje zajednice je nezamenljiv - lični pristup i poznavanje navika i potreba njihovih potrošača znači kreiranje posebnosti svakog komšiluka.

Zbog toga METRO želi da pomogne i podrži razvoj preduzetničkog duha, pružajući usluge i asortiman proizvoda posebno osmišljen da odgovori na zahteve svojih kupaca. Bilo da je reč o neprestanom razvoju asortimana, dostavi robe, sveobuhvatnoj ponudi na jednoj lokaciji - cilj je uvek izaći kupcima i krajnjim potrošačima u susret i ponuditi im najbolje od onoga što im je potrebno.

Pored praktične podrške preduzetnicima, još jedan vid podrške biznisu i profesionalcima na kojima kompanija aktivno radi su i edukativni programi i projekti usmereni na teme iz oblasti ugostiteljstva. Reč je o jednoj od grana privrede koja u Srbiji pokazuje izuzetan potencijal, gde uz primenu novih znanja i inovativnih rešenja, možemo doći do značajnih ekonomskih rezultata i dugoročnog, održivog razvoja.

Sa tom namerom, METRO u saradnji sa Privrednom komorom Srbije organizuje besplatne radionice za preduzetnike iz ugostiteljskog sektora, i do sada su održana dva izuzetno posećena događaja u Požarevcu i Beogradu, a do kraja godine će se organizovati i obuke u Čačku, Nišu, Kragujevcu, Novom Sadu i Subotici. Besplatne radionice pokrivaju različite oblasti od razvijanja biznis planova i povećanja profitabilnosti, preko poboljšanja kvaliteta hrane i usluga, do učenja inovativnih tehnika rada u kuhinjama hotela, restorana i drugih ugostiteljskih objekata. Učesnicima radionica obuku drže priznati stručnjaci iz različitih segmenata HoReCa industrije.

METRO u Srbiji danas zapošljava više od 1.000 posvećenih i iskusnih profesionalaca u oblastima nabavke, prodaje, logistike, odnosa sa kupcima, komercijale, dostave, čiji deo tima možeš biti i ti. Ukoliko želiš da radiš za METRO, imamo otvorena radna mesta za prodavce i kasire u svim distributivnim centrima, komercijalne pozicije kao i stalno otvorena mesta za praksu u različitim sektorima kompanije.

Ostalo iz kategorije Info - Biznis i ekonomija

SAD uvele sankcije Gasprombanci

Trećoj po veličini ruskoj banci, Gasprombanci i njenim filijalama, SAD su uvele sankcije sa ciljem da se smanji sposobnost Rusije da izbegne hiljade sankcija uvedenih od početka invazije na Ukrajinu.