Naime, od 13 automobilskih kompanija čijim akcijama se trguje na berzi i od kojih je svaka brojala najmanje 100.000 radnika, na kraju prošle fiskalne godine, čak 11 sada ima veći broj zaposlenih nego krajem 2013, prema podacima njujorške agencije. Ukupno gledano, te kompanije imaju 3,1 milion zaposlenih, ili 11 odsto više nego pre četiri godine.
"Proizvođači automobila u Kini i na drugim tržištima u usponu, koja beleže najveći rast, daju prednost ljudskom radu jer to zahteva manje ulaganja unapred", kaže Stiv Men, analitičar u "Blumberg intelidžensu" u Hong Kongu.
Trojka kineskih proizvođača automobila, SAIC Motor Corp, Dongfeng Motor Grup i BYD Co. - u kojem je Voren Bafet glavni investitor, povećala je broj zaposlenih za najmanje 24 odsto, a Folksvagen za 12 odsto u tom periodu.
Samo su Dženeral motors i Nisan smanjili broj zaposlenih - GM za 18 odsto na 180.000, a japanski Nisan za 2,8 odsto na 139.000 radnika.
Oko 40 odsto zaposlenih u auto-industriji u 2017. godini su bile žene u poređenju sa 38 odsto četiri godine ranije, zaključak je istraživanja realizovanog na osnovu podataka prikupljenih od oko 30 najvećih proizvođača automobila širom sveta.
Ukupna proizvodnja vozila širom sveta porasla je prošle godine za 11 odsto na 97 milion jedinica, u poređenju sa 2013. godinom.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar