Izvršni direktor Džef Bezos radi na tome da pronađe najbolji format za taj skup poduhvat, dodaje Blumbeg pozivajući se na upućene izvore.
Novi AmazonGo prodajni centri mogli bi da budu mini-marketi sa sveže pripremljenom hranom i sa nekim namirnicama, po uzoru na 7Eleven. Druga mogućnost su kiosci.
Agresivno i skupo širenje Amazona moglo bi da ugrozi 7Eleven i trgovine sendviča, picerije i mobilne prodavnica takosa, napominje agencija.
Za Amazon su izazov visoki troškovi otvaranja svake trgovine. Prvi AmazonGo u Sijetlu koštao je više od miliona dolara samo za hardver.
AmazonGo je prvu trgovinu bez blagajne otvorio u blizini sedišta, u Sijetlu 2016. godine. U međuvremenu je najavio još dve takve trgovine u istom gradu i u Čikagu.
AmazonGo funkcioniše tako što kupci ulaze u trgovinu uz pomoć aplikacije na mobilnom telefonu i nakon skeniranja mobilnog na ulazu biraju između salata, sendviča, pića i grickalica. Zatim odlaze iz trgovine, ne zaustavljajući se na blagajni.
Senzori i računari detektuju šta su uzeli i automatski im naplaćuju preuzeti obrok ili namirnice, piše Blumberg. U Amazonu razmatraju mogućnost da do kraja godine otvore 10 takvih trgovina, u idućoj još 50 u velikim gradovima, a do 2021. godine do 3.000.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar