Di Majo je rekao da Vlada namerava da formira novu kompaniju sa 15 odsto udela pod kontrolom Ministarstva privrede, a da će državno železničko preduzeće "Ferovie delo stato" biti u tome tehnički partner.
Vlada čeka 31. oktobar kao rok za obavezujuće ponude za preuzimanje imovine Alitalije. Taj proces je aprila ove godine pokrenula prethodna vlada i objavila da su stigle ponude nemačke Lufthanze i niskobudžetnog IziDžeta (EasyJet).
Di Majo je rekao da bi ugovor o tome mogao biti sklopljen sa samo jednim partnerom - na primer, sa Železnicom - ili s mešovitim, privatnim i javnim partnerima, uključujući eventualno strane aviokompanije.
U junu je objavljeno da je suvlasnica Alitalije, aviokompanija Etihad iz Ujedinjenih Arapskih Emirata, 2017. godine imala 1,52 milijarde dolara gubitka. To je bila druga uzastopna godina u kojoj je Etihad poslovao u minusu.
Etihad je smanjio flotu i saopštio da ima teškoća zbog poskupljenja goriva i rashoda za upravljanje kompanijama Alitalija i Er Berlin.
Alitalija ima 11.000 zaposlenih, a bankrot je proglasila u maju 2017. godine jer su zaposleni odbili plan za restrukturiranje. Pošto je proletos Vlada pristala da produži rok za prodaju i da Alitaliji da dodatnih 900 miliona evra da bi se održala, Evropska komisija je pokrenula istragu da bi se utvrdilo da li je to u skladu s propisima EU.
Komentari 1
Logi
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar