Džastin Kirbi i Lazar Džamić predstavljaju knjigu o "content marketingu" na Webizu u Subotici

Lazar Džamić, kreativni strateg i pisac i njegov britanski kolega Džastin Kirbi, biznis konsultant i takođe pisac, zajedno su stvorili svojevrsni udžbenik za koji se može reći da je polazna tačka za sve one koji žele da se upuste u vode "content marketinga".
Knjiga "The Definitive Guide to Strategic Content Marketing" zamišljena je kao akumulirano znanje o ovom tipu marketinga, široka i duboka knjiga o filozofiji sadržaja i o tome kako ta filozofija postaje filozofija marketinga nakon starog pristupa koji imaju tradicionalni oglasi.
 
Dvojica stručnjaka uložila su dugogodišnje znanje i iskustvo, ali i znanje više od 60 vodećih svetskih imena modernog marketinga za pisanje knjige čija će se promocija održati na Webiz edukaciji u Subotici (od 16. do 18. novembra). 
 
Džastin Kirbi, inače čuveni britanski "keynote" predavač, će na Webizu će održati i predavanje "Content and the Future of Marketing".
 
Koji je primarni cilj, a šta su sa druge strane bili najveći izazovi u pripremanju ove knjige?
 
Lazar Džamić: "Primarni cilj je bio da se napravi ona famozna 'jedna knjiga' u ovoj oblasti: kada vas ljudi pitaju koja je jedna/prva knjiga koju mogu da pročitam da me 'contentom'. Zato smo je planirali kao odskočnu dasku za dalje istraživanje ove materije, može da se krene u desetine raznih pravaca. Najveći izazov su nam bile stotine referenci iz ove oblasti, desetine knjiga i drugih izvora koje je trebalo spakovati u jednu smislenu i kompaktnu celinu, tako da se pokaže sva povezanost ove kompleksne materije. To, i transkribovanje desetina intervjua koje smo uradili... Marketari širom sveta govore o Content marketingu, ali ne kažu svi isto. Neki kažu da je napravio revoluciju u oblasti marketinga, dok drugi kažu da je on samo hajp: novo ime za ono što su marketari oduvek radili. Sa kim se vi više slažete?"
 
Džastin Kirbi: "Ja sada vidim sadržaj više kao simptom evolucije marketinga, nego kao zasebnu disciplinu. To je filozofija koja stavlja kupce u centar zbivanja, kako bi napravila doživljaj koji je vredan njihovog vremena."
 
Koji su dobri primeri "content marketinga" koje ste skoro primetili?
 
Džastin Kirbi: "Za mene su najzanimljiviji primeri koji prave, oblikuju ili uređuju kulturu. 'What does Brexit mean for love?'; serija fotografija Laure Pannack koju je 1854 Media objavila za 'Affinity Photo for iPad' ne samo da je pomogla da se pokaže kreativni potencijal softvera nego je pokrenula i isprovocirala, a sada ima i kulturnni doprinos i osvaja brojne relevantne nagrade."
 
Lazar Džamić: "Frikom mi pada na pamet i njihovi 'Jagodići'; kao i partnerstvo Fante i Yasserstaina. Takođe i C-kafa 'Čuvamo u srcu'; kao i serija 'taxi' filmova za Jugoslovensko dramsko pozorište."
 
Šta su najveći trendovi u sadržajnom marketingu za 2019. godinu?
 
Lazar Džamić: "Svaki dobar marketing, baziran na dobroj strategiji, je sadržajan - u smislu da oslikava život i potrebe publike kojoj se obraća - tako da ja nisam veliki ljubitelj ovog naziva. Preferiram 'marketing brendiranim sadržajima'. Trendovi su manje-više isti kao i ove godine: rast 'prirodnog oglašavanja' (native), sve veća upotreba podataka u ciljanju, sve veće okretanje brendova ovim formama kao nadomeštanje smanjenja efektivnosti tradicionalnih digitalnih oglasa, porast raznih automatizacija isporuke marketing formata i slično. Takođe i sve češće korišćenje metoda pripovedanja u sve većem broju formi. U Srbiji, mislim da će doći do konačnog otkrivanja You Tube-a. od strane domaćih brendova..."
 
Kako meriti Content marketing, tj. kako znamo da smo odradili dobar posao?
 
Džastin Kirbi: "To puno zavisi od onoga što pokušavate da postignete. Sadržaj je samo deo marketinga i ne postoji metrika koja se može koristiti da se dokaže njegova konkretna efektivnost kroz ceo spektar brenda i marketinških aktivnosti."
 
Ukoliko želite da čujete više o tome zbog čega je važno da u svojoj poslovnoj biblioteci imate primerak knjige "The Definitive Guide to Strategic Content Marketing", ali i čujete predavanje svetski poznatog predavača Džastina Kirbija za Webiz edukaciju možete se prijaviti do 14. novembra na sajtu webiz.me.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Biznis i ekonomija

Kina zabranjuje kupovinu od Boinga

Kina je naložila svojim avio-kompanijama da obustave sve buduće isporuke aviona američkog proizvođača Boing, kao odgovor na nove američke carine koje je predsednik Donald Tramp uveo na kinesku robu.

Prada kupuje modnu kuću Versaće

Italijanska modna kuća Prada saopštila je da je postigla "definitivni dogovor" sa američkom grupom Kapri Holdings o preuzimanju 100 odsto čuvene marke Versaće za 1,25 milijardi evra.