Kompanija je obavestila javnost da joj je danas prodaja porasla za milijardu dolara za minut i 25 sekundi, javlja CNN.
Tokom Dana samaca proda se više robe nego tokom Crnog petka i Sajber ponedeljka zajedno. Ovaj rast došao je u veoma značajnom momentu kada je Alibaba pod pritiskom usporavanja kineske ekonomije, novih rivala u industriji e-trgovine, ali i trgovinskog rata sa Sjedinjenim Američkim Državama.
Inače, trgovački gigant Alibaba ranije ovog meseca smanjio je prognozu godišnjih prihoda za čak šest odsto.
Dana samaca obeležava se u Kini od 1990-ih godina, kada su studenti izabrali ovaj dan kao pandan Danu zaljubljenih, kako bi ljudi koji nisu u vezi mogli da kupuju za sebe. Kompanija Alibaba, koja je podržala inicijativu, pretvorila ju je u praznik za ljubitelje kupovine.
U ovom danu učestvuju i druge kineske platforme za e-trgovinu kao što su JD.com i mnoge druge, a od ove godine Alibabina podružnica Lazada u jugoistočnoj Aziji ponudiće popuste i van Kine tj. u Singapuru, Maleziji, Indoneziji, Tajlandu i Vijetnamu.
Međutim, Dan samaca u Kini je daleko najlepši.
Komentari 1
Ekonom
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar