Ferarijev propinjući konj je tokom prošle godine u kategoriji Indeks snage brenda (BSI) povećao svoj skor za tri poena, sa 91,5 na 94,8 od mogućih 100, pretekavši MekDonalds, Koka-Kolu, Lego i Dizni, navodi se u izveštaju kompanije koja meri vrednost 500 najvećih svetskih robnih marki.
Ova "ikona" među automobilskim brendovima je poslednji put ponela titulu najmoćnijeg svetskog brenda 2014. godine.
"Kao najkvalitetniji svetski proizvođač luksuznih vozila, Ferari ima neuporedivi nivo prepoznatljivosti brenda, koji podržava izvrsnost dizajna i inovacija. Logotip propetog konja je savršeni simbol snage i vitalnosti brenda, koji planira nove modele i dopire izvan auto-industrije", naveo je Dejvid Hejg, generalni direktor kompanije Brend Fajnens.
Kada je reč o vrednosti brenda, na čelu liste nalazi se američki internet trgovac Amazon sa 187,9 milijardi dolara (rast od 24,6 odsto u odnosu na 2018), drugi je Epl sa 153,6 milijardi dolara (+5,0 odsto), a treći Gugl sa 142,7 milijardi dolara (+18,1 odsto).
Majkrosoft se popeo sa šeste na četvrtu poziciju s vrednošću brenda od 119,6 milijardi dolara (+47,4 procenta), potisnuvši Samsung na peto mesto. Vrednost brenda ovog južnokorejskog tehnološkog giganta je smanjena za 1,1 procenat na 91,3 milijarde dolara.
Vredan pomena je skok kineskog Huaveja, koji se, s rastom vrednost brenda od 63,7 odsto na oko 62,3 milijarde dolara, probio sa prošlogodišnjeg 25. mesta na 12. poziciju.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar