Narodna banka Srbije od danas kontroliše kako se davaoci finansijskih usluga oglašavaju, pa će se u reklamnim kampanjama pratiti da li su istiniti izrazi "bez kamate", "bez troškova", "vraćamo novac", "na poklon"...
Bankama je ostavljen rok da već postojeće reklame koje koriste, do 1. juna usaglase sa novim zakonskim rešenjima koja stupaju na snagu danas.
Nova pravila odnose se na reklamiranje u elektronskim i štampanim medijima, preko interneta, oglašavanjem telefonom, preko aplikacija, bilborda, panoa ali i u bankama, gradskom prevozu, aerodromima, autobuskim stanicama...
Kada je reč o oglasima u elektronskim medijima, minimalna veličina slova je "17", za oglašavanje u štampanim medijima "9", za reklamiranje na posterima i plakatima "30", dok je za oglašavanje na bilbordima predviđeno da slova budu minimalne veličine "90".
Komentari 2
Joj
Jacovitti
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar