U nekoliko zemalja članica Evropske unije privreda je usporila, što je za proizvođače automobila veliki izazov, u trenutku kada su rekordna ulaganja u električna vozila i uvođenje najnovijih tehnoloških rešenja.
Broj novoregistrovaih vozila u Evropi u martu pao je za 3,6 odsto na 1,77 miliona automobila, pokazuju podaci Asocijacije evropskih proizvođača.
Italijansko, kao jedno od vodećih auto tržišta u Evropi, beleži najveći pad prodaje od 10 odsto, a sledi Španija, dok je Nemačka, kao najjača ekonomija u EU, za dlaku izbegla recesiju krajem 2018. godine, a izgledi za oporavak i brži rast su slabi, što je uticalo i na rezultate auto-industrije.
Takođe, proizvođači automobila moraće Evropskoj komisiji da plate odštetu od skoro 30 milijardi evra, dok Folskvagen i dalje nema odgovarajuće tehničko rešenje za smanjenje emisije ugljen dioksida.
Deonice auto industrije na evropskim berzama ipak i dalje rastu, zahvaljujući prodaji na kineskom tržištu, koja je premašila očekivanja. Samo Folkvagen 40 odsto svoje proizvodnje plasira u Kini.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar