Prema najnovijem kvartalnom izveštaju, Koka Kola je u prvim mesecima ove godine ostvarila osam milijardi dolara prihoda, pet odsto više nego u istim mesecima prošle godine, ali prodaja njihovih gaziranih pića, poput originalne Koka Kole i Koka Kole Zero neznatno je porasla. Njihovi brendovi kafe i čaja stagniraju.
S druge strane, objavili su, prodaja brendova vode i mineralne vode u njihovom vlasništvu, Smartwater i Vitaminwater, porasla je za čak šest odsto u odnosu na godinu pre. Kupce sada pokušavaju da privuku vodama s različitim ukusima, novim receptima i pićima s malo šećera, preneo je Jutarnji list.
Taj obrt, međutim, nije novost. Prodaja flaširane vode premašila je prodaju gaziranih pića još 2016. godine, prema podacima firme za istraživanje tržišta Beverage Marketing Corporation.
Godinu dana kasnije, prodaja flaširane vode u SAD zabeležila je rast od 8,8 posto u odnosu na 2016. i porasla na 18,5 milijardi dolara ostvarenih u prodaji.
Komentari 4
cika nele
Ja
- Staklene flaše
- Pravi šećer umesto sirupa i malo manja količina (preslatko je)
- Flaše 2x2l primetno slabije - neko razvodnjava mešavinu.
To se u Srbiji radi redovno ali jedna ozbiljna firma kao Coca Cola mora biti iznad toga.
Pera
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar