Kako piše
Blic, zbog uobičajenih odobrenja nadležnih organa iz oblasti konkurencije, cela transakcija bi trebalo da bude okončana u trećem kvartalu ove godine.
Investicioni fond "Mid Evropa" kupio je "Knjaz Miloš" 2015. godine zajedno sa kompanijama "Bambi" i "Imlek", vodećim regionalnim igračima u svojim oblastima koji su tada nastavili poslovanje u okviru holding kompanije "Moji Brendovi".
Povodom prodaje kompanije "Knjaz Miloš" Robert Knorr, izvršni partner u fondu "Mid Evropa Partner" je rekao da je "Knjaz Miloš" još jedan primer vizije i sposobnosti da se jedna srednjeevropska kompanija transformiše u kompaniju lidera u kategoriji brendova u okviru fonda "Mid Evropa".
"Nakon što smo nedavno prodali Bambi, kompanija Knjaz Miloš je takođe našla svoje mesto u okviru vodećih međunarodnih kompanija iz iste branše", rekao je Knorr.
Andrej Babache, partner u fondu "Mid Evropa", rekao je da je "Knjaz Miloš" uveo niz inovativnih proizvoda i novina u proizvodnju, a u cilju jačanja vodeće pozicije u kategoriji vode i bezalkoholnih pića.
"Postupak osvežavanja brenda je doveo do toga da se kompanija direktnom digitalnom komunikacijom poveže sa mlađim potrošačima. Ovaj inovativni rast je učinio da je posao više nego dupliran za vreme dok je Knjaz Miloš bio u vlasništvu fonda Mid Evropa", rekao je Babache i poželeo uspeh aranđelovačkoj fabrici u daljem radu, a kao delu kompanija KMV i "Pepsiko".
"Pepsiko" je svetski lider u proizvodnji hrane i pića. Ova američka kompanija je u Srbiji 2008. godine kupila srpsku fabriku "Marbo", proizvođača grickalica, a organski rast joj je uvek bio među prioritetima. Češka kompanija "Karlovarske mineralne vode" (KMV) je najveći proizvođač mineralne i izvorske vode u Češkoj.
Komentari 2
Lala
Xyz
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar