Prihod Crédit Agricole Grupe 1.846 miliona evra u drugom kvartalu 2019
Navedeni rezultati odražavaju stabilne performanse poslovnih linija i sve veći nivo prihoda ostvarenih uprkos izazovnom okruženju. Stopa akvizicije klijenata je na visokom nivou, a stepen njihove opremljenosti uslugama i proizvodima banke raste.
Troškovi kreditnog rizika su i dalje na veoma niskom nivou. Troškovi su kontrolisani, a istovremeno finansiraju projekte rasta i uključuju jednokratnu potrošnju na strukturne transakcije.
Grupa je zabeležila prva dostignuća svog srednjoročnog plana za period do 2022. godine, razvijajući više partnerstava van same Grupe, pojačavajući nivo "zelenog finansiranja" i povećavajući rast svoje osiguravajuće kuće "CA Assurance", koji je postala najveći pružalac životnog osiguranja u Francuskoj.
U skladu sa "raison d'etre" koji je formulisan prilikom predstavljanja srednjoročnog plana u junu 2019. godine, fokus Grupe stavljen je na izvrsnost u odnosima sa klijentima, unapređenje i osnaživanje timova koji sarađuju sa klijentima kao i na posvećenost društvu u kojem banka posluje. Ovaj stabilan, raznovrstan i profitabilan poslovni model pokreće organski rast u svim poslovnim linijama, posebno kroz sinergije između specijalizovanih poslovnih linija i maloprodajnih mreža, obezbeđujući visok nivo operativne efikasnosti i istovremeno stvarajući sposobnost za ulaganje u razvoj poslovanja.
Racio adekvatnosti kapitala Crédit Agricole Grupe (CET1) na kraju juna 2019 dostigao je nivo od 15,4% što predstavlja povećanje za 0,1 procentnih poena u odnosu na kraj marta 2019. i 590 baznih bodova iznad potrebnog regulatornog nivoa.