Honda se tako pridružuje grupi automobilskih kompanija koje smanjuju proizvodnju dizel automobila, kako bi ispoštovale stroge međunarodne propise o emisijama štetnih gasova.
Obustava prodaje dizelaša u Evropi sastavni je deo strategije kojom kompanija namerava da ostvari dugoročni cilj povećanja udela električnih automobila u ponudi sa sadašnjih 10 na 66 odsto do 2030. godine.
Evropska unija odredila je da do sledeće godine emisija ugljen-dioksida iz 95 odsto automobila mora biti smanjena na 95 grama po kilometru, sa sadašnjih prosečnih 120,5 grama. U poslednje vreme emisija je zapravo porasla, budući da potrošači odustaju od dizel vozila s ekonomičnom potrošnjom goriva i okreću se sportskim terencima.
Od 2021. godine nijedan novi automobil u EU neće smeti da ispušta više od 95 grama ugljen-dioksida po kilometru. Smanjena potražnja za dizelašima i stroži propisi o emisiji štetnih gasova rezultirali su neizvesnim izgledima za Hondinu proizvodnju u Evropi.
Japanski proizvođač u februaru je objavio da će 2021. godine zatvoriti jedini pogon u Britaniji, u kome je zaposleno oko 3.500 radnika.
Treći po veličini japanski proizvođač automobila planira da do 2025. smanji broj modela automobila za dve trećine, smanji troškove globalne proizvodnje za 10 odsto i preusmeri uštedu u istraživanja i razvoj.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar