Italijansko-američki proizvođač automobila danas je saopštio da je imao gubitak od 179 miliona evra u trećem kvartalu zbog lošijih pokazatelja u Evropi i njegovom odeljku luksuznih vozila "maserati". To se poredi sa dobiti od 564 miliona evra u istom periodu 2018. godine.
Prihodi su ostali nepromenjeni na 27 milijardi evra. U Severnoj Americi prihodi su porasli za četiri odsto na dve milijarde evra uprkos padu obima od 11 odsto. Fijat Krajsler smanjio je gubitke u Aziji na 10 miliona evra dok su se gubici u Evropi skoro udvostručili na 55 miliona evra zbog slabije prodaje. Maserati odelenje je imalo gubitak od 51 miliona evra, a isporuke su skoro prepolovljene.
PSA Pežo i Fijat Krajsler objavili su zvanično danas da će se spojiti i formirati novog automobilskog giganta koji će biti četvrti po veličini na svetu. To mega spajanje će, kako su najavili, biti obavljeno bez zatvaranja fabrika i imaće sedište u Holandiji.
Italijanski Fijat Krajsler u buduću novu spojenu kompaniju donosi jak položaj u severnoj Americi gde ostvaruje najmanje dve trećine svoje dobiti, dok je Pežo drugi po veličini proizvođač automobila u Evropi.
Oba proizvođača međutim kaskaju u Kini uprkos uključenju i Pežoovog kineskog akcionara Dongfenga. Oni takođe kaskaju u razvoju električnih vozila gde nastoje da sustignu druge proizvođače. Razvoj tih vozila je skup, ali se smatra neohodnim pošto vlade uvode stroža ograničenja za emisije gasova.
Cilj dogovora je da se ujedine resursi i stekne snaga samom veličinom novog preduzeća. Spojena kompanija bi bila vredna 50 milijardi dolara sa prihodima od 170 milijardi evra (189 milijardi dolara). Proizvodila bi 8,7 miliona vozila godišnje i bila bi odmah iza Tojote, Folksvagena i saveza Reno-Nisan koji proizvode po 10 miliona.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar