Dajmler ne planira da popuni neka upražnjena radna mesta, a plan je da u Nemačkoj ponudi otpremnine zaposlenima u administraciji.
Kompanija je 14. novembra saopštila da planira da smanji troškove za 1,4 milijarde evra tako što će ukinuti deset odsto direktorskih mesta i drugim merama. U saopštenju objavljenom u petak, navodi se da se Dajmler sporazumeo sa svojim radničkim savetom o principima za smanjivanje strukture kompanije, o čemu će dve strane utvrditi detalje narednih nedelja.
U saopštenju je navedeno da kompanija koja zapošljava 300.000 ljudi, ima za cilj da ukine "hiljade" radnih mesta širom sveta tokom tri godine, a šef osoblja Vilfrid Port je rekao da će broj ukinutih radnih mesta "biti petocifren, ali u donjem delu raspona", prenela je novinska agencija DPA.
"Postići ćemo da te mere budu što je moguće više društveno odgovorne", rekao je Port.
Dajmler je, pored smanjenja broja radnih mesta, najavio ponude zaposlenima da skrate nedeljno radno vreme, dok će privremeno zaposlenim službenicima administracije ugovori biti produženi "veoma restriktivno".
Izvršni direktor Ola Kalenius je novinarima sredinom novembra rekao da su strože specifikacije Evropske unije o emisiji ugljen-dioksida i prelaskom na veću proizvodnju električnih vozila otežali opstanak te kompanije iz Štutgarta. Kalenius je kazao da je Dajmler pogođen i trgovinskim ratom Kine i Sjedinjenih Država, pošto su nove carinske takse u Kini uvedene na automobile proizvedene u SAD.
"Dajmler AG" je nemačka multinacionalna korporacija za proizvodnju vozila, sa sedištem u Štutgartu, osnovana 1926. godine, a fabrike su joj u Evropi, Aziji, Africi i u obe Amerike.
Dajmler poseduje ili ima udela u više marki automobila, autobusa, kamiona i motocikala, uključujući Mercedes-Benz, Mercedes-AMG, Smart Automobil, Detroit Dizel, Frajtlajner, Vestern Star, Tomas Bilt Basiz, Setra, BaratBenc, Micubiši Faso, MV Agusta, kao i akcije u firmama Denci, KAMAZ i Beiđing automotiv grup.
Dajmler je 2017. godine prodao 3,3 miliona vozila i po tome je trinaesti proizvođač automobila i najveći proizvođač kamiona na svetu.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar