Ova odluka će verovatno predstavljati dalje komplikacije avionskim kompanijama, koje su izgubile stotine miliona dolara i otkazale hiljade letova bez aviona u svojim flotama.
Boing je prošle nedelje priznao da će regulatorni pregled aviona koji su prizemljeni od marta nakon dve nesreće, trajati do sledeće godine, što je duže od odobrenja koje je ciljao proizvođač sa sedištem u Čikagu, a što je do kraja ove godine.
Proizvođač je više puta upozoravao investitore da bi mogao dodatno da smanji ili obustavi proizvodnju aviona ako zabrana leta bude trajala duže od očekivanog. Boing je smanjio proizvodnju za 20 odsto u aprilu na 42 mesečno nakon što su regulatori naredili avionskim kompanijama da prestanu da lete tim avionima.
Blizu 400 Maxovih aviona bilo je u svetskim flotama kada su regulatori prizemljili avione sredinom marta nakon dva kobna sudara u razmaku od pet meseci. Od tada je Boing proizveo još oko 400 aviona koji su parkirani u njegovim objektima u državi Vašington i dr. Prizemljenje koje je bilo u oktobru sprečilo je Boing da isporučuje avione kupcima.
Boing ne planira da otpusti radnike u fabrici Renton u Vašingtonu gde se ovaj model proizvodi, što je olakšanje za oko 12.000 radnika. Deonice Boinga su tokom redovne sednice pale za četiri odsto, a nekoliko sati nakon toga za jedan odsto.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar