"Glavne teme razgovora ministra Počivalšeka s menadžmentom Folksvagena biće razvoj električne mobilnosti i prezentacija investicionih prilika za Folksvagen u Sloveniji", saopšteno je iz slovenačkog Ministarstva ekonomije i tehnologije.
Poseta Počivalšeka gigantu nemačke industrije dolazi u trenutku kada je Folksvagen privremeno obustavio planove preseljenja dela svoje proizvodnje iz srednje na jugoistok Evrope, dodaje se u tekstu i podseća da je ministar letos istim povodom obišao i BMW.
Istovremeno, Jutarnji list javlja, pozivajući se na "odlično obaveštene nemačke medije", da će nemačka kompanija konačnu odluku o tome da li će graditi fabriku u Turskoj ili ne doneti u februaru.
"Tako u vodu padaju sve najave hrvatskog ministra privrede Darka Horvata od pre mesec dana da će Hrvatska ući u bitku za izgradnju Folksvagena u našoj zemlji", navodi Jutarnji.
Kao najizglednija lokacija nove Folksvagenove fabrike spominjana je okolina Izmira u Turskoj, ali je kompanija stavila na čekanje tu odluku zbog zategnutih odnosa Nemačke i Turske usled turske vojne intervencije u Siriji.
Pored Izmira, kao kandidati za privlačenje investicije Folskvagena su pominjani Bugarska, Rumunija i Srbija, podseća se u informaciji. Prednost je, međutim, pripisivana Turskoj zbog veličine tržišta i činjenice da se u regionu na koju navodno cilja Folksvagen već nalaze fabrike drugih automobilskih industrija, pa postoji dovoljan broj kvalifikovanih radnika.
"Ukoliko odustane od nove fabrike u Turskoj, Folksvagen bi proizvodnju automobila marke Pasat i Superb, koji se trenutno sklapaju u češkom gradu Kvasiniju, prebacio najverovatnije u Bratislavu", navodi Jutarnji.
Komentari 1
Vid
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar