Vrednost ugovora je 17,5 miliona evra, a prvi radovi počeće odmah posle novogodišnjih praznika, rečeno je nakon potpisivanja u Vladi Srbije.
Mihajlović je istakla da više od 50 godina nije napravljen novi toranj koji je svakako potreban, ako se ima u vidu razvoj aerodroma "Nikola Tesla".
"Za nas je 2019. bila godina infrastrukture, mnogo smo uradili u svim sektorima, ali mogu da kažem da je vazdušni saobraćaj još od 2014. bio vid transporta koji je već bio po standardima u EU. Mnogo smo ulagali u aerodrome Nikola Tesla u Beogradu, kao i aerodrome u Nišu i Kraljevu", rekla je Mihajlović i podsetila da se pre toga dugo nije ulagalo u vazdušni saobraćaj.
Kaže da je ceo investicioni program SMATSA do 2023. godine vredan 126 miliona evra. Najavila je da će početi i izgradnja tornja na aerodromu u Nišu, pošto je taj aerodrom važan za taj deo zemlje. Takođe, Mihajlović ističe da će 2020. početi i izgradnja nove piste na aerodromu kod Kraljeva.
Postojeći toranj na aerodromu "Nikola Tesla" u Beogradu izgrađen je pre više od 50 godina, a izgradnjom novog kontrolnog tornja stvoriće se uslovi za neometano i kvalitetno pružanje usluga kontrole letenja, koju će pratiti povećan obim saobraćaja.
Toranj će biti visine 75 metara, a kupola površine od 100 metara kvadratnih. Ugovor su potpisali direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA) Predrag Jovanović i direktor preduzeća Energoprojekt - Visokogradnja Zoran Mihailović.
Izvođač radova je konzorcijum koji čine Energoprojekt visokogradnja, Energoprojekt oprema i EMPEX. Potpisani ugovor je deo je Programa SUSAN - Modernizacije sistema kontrole letenja. Investicioni program SMATSA vredan je ukupno 126 miliona evra i finansira se iz sredstava Evropske banke za obnovu i razvoj, Evropske investicione banke i SMATSA.
Komentari 3
Ivan
...
Branko
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar