15 godina uspešnog partnerstva

Svako od nas sigurno pamti neku "radnju iz kraja" u kojoj nam je prodavačica znala ime, i u koju su nas mame, bake ili tetke, kao prvi test odrastanja, sa novčanicom u ruci i spiskom na papiru slale da donesemo ono što im nedostaje za spremanje ručka.

Iako ponekad može da nam se učini da su ova vremena prošla, i da su male lokalne radnje poklekle pred konkurencijom modernih hipermarketa koji pružaju obogaćeno iskustvo kupovine u gotovo svakom  komšiluku u većim mestima u Srbiji, posmatranja tržišnih kretanja pokazuju da se kupci u našoj zemlji i dalje ne odriču svojih omiljenih "prodavnica sa ćoška".

A iza svake takve prodavnice ili ugostiteljskog objekta stoji preduzetnik, sa svojom porodicom, koji se trudi da održi i ojača svoju poziciju, uprkos konkurenciji.

METRO Cash & Carry veruje da je očuvanje koncepta tradicionalnih trgovinskih radnji i ugostiteljskih objekata izuzetno bitno za razvoj i unapređenje lokalnih zajednica, i baš zato, već 15 godina pomaže i podržava razvoj preduzetničkog duha u Srbiji, pružajući usluge i asortiman proizvoda posebno osmišljen da odgovori na zahteve svojih kupaca.

55 godina iskustva na najrazličitijim tržištima širom sveta i stalno osluškivanje potreba kupaca učinile su da METRO Cash & Carry bude ono što je danas - moderna veleprodaja i mesto koje nudi bogatstvo i kvalitet prehrambenog i neprehrambenog asortimana, kroz izbor više od 25.000 artikala u svojim objektima.

Kao pouzdan partner preduzetnika, koji istinski želi da olakša svakodnevno poslovanje trgovaca i ugostitelja, uz vrhunski asortiman, METRO svojim kupcima nudi i brojne druge pogodnosti i praktičnu podršku.

Za vlasnike samostalnih trgovinskih radnji koji žele da unaprede svoje poslovanje, tu je METRO program Moja radnja kojem se za samo par godina u Srbiji priključilo više od 500 radnji koje mogu da računaju na marketinšku podršku, specijalne ponude, atraktivnu rabatnu skalu, bonus sistem, kao i na asistenciju u brendiranju, osmišljavanju promotivnih materijala i programa lojalnosti, podršku i promociju putem društvenih mreža i savetovanje u pogledu organizacije radnje, asortimana i pozicioniranja robe.

Ovakav, sveobuhvatan, vid podrške malim, samostalnim trgovcima predstavlja razliku između pukog opstanka na tržištu i unapređenja i razvoja poslovanja od jedne, često porodične radnje, do male ali stabilne franšize, koja značajno može da obogati život zajednice u kojoj posluje.

Nezavisni preduzetnici-ugostitelji iz HoReCa sektora čine značajan potencijal srpske privrede, zbog čega je neophodno pružiti adekvatnu podršku i njihovom razvoju. Najraznovrsniji i najkvalitetniji prehrambeni proizvodi, profesionalna oprema i usluga dostave, deo su onoga što METRO u Srbiji nudi ugostiteljskom sektoru.

Pored toga u Srbiji od 2012. godine METRO HoReCa centar, kao jedan od najsavremenijih centara tog tipa u regionu, realizuje i specijalno osmišljene treninge i programe edukacije, usmerene ka usavršavanju upravo svih onih preduzetnika kojima je ugostiteljstvo poziv, ali i profesionalna strast.

METRO Cash & Carry, kao veleprodajna kompanija posvećena razvoju zajednica u kojima radi i snažnim partnerstvima sa svim svojim kupcima, bilo da je reč o "radnjama na ćošku" ili ekskluzivnim restoranima - zna da je uspeh svakog kupca i uspeh za METRO.


** Obeležavanje 15 godina uspešnog poslovanja u Srbiji za METRO je još jedna prilika da pokaže da je pouzdan partner koji radi u cilju uspeha svojih kupaca. U okviru HoReCa sajma koji se tokom februara održava u METRO Cash & Carry distributivnim centrima u Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu i Nišu, sve posetioce očekuju dodatne pogodnosti prilikom kupovine profesionalne ugostiteljske opreme.

*** Najlepši rođendani su oni u kojima svi dobijaju poklone - zbog čega METRO slavi 15. rođendan uz veliku nagradnu igru za sve svoje kupce - "15 ZA PAMĆENJE"! Nagradna igra traje od 15.02. do 13.03.2020. godine, a sve detalje kako da i učestvujete i osvojite neku od vrednih nagrada, možete saznati ako posetite neku od METRO radnji u Srbiji.

Ostalo iz kategorije Info - Biznis i ekonomija

SAD uvele sankcije Gasprombanci

Trećoj po veličini ruskoj banci, Gasprombanci i njenim filijalama, SAD su uvele sankcije sa ciljem da se smanji sposobnost Rusije da izbegne hiljade sankcija uvedenih od početka invazije na Ukrajinu.