Maloprodajni lanci beleže rast prodaje nekih kategorija čak i više od 700 odsto.
Rast prodaje dugotrajnih namirnica bio je 101 odsto u trećoj nedelji marta u odnosu na isti period 2019. godine, prodaje proizvoda za zaštitu zdravlja 96,4 odsto, proizvoda za domaćinstvo 96 odsto, robe za bebe 80,9 osto, smrznutih proizvoda 67,5 odsto, a proizvoda za ličnu zaštitu 59,6 odsto.
U kategoriji hrane najveći rast prodaje beleže brašno sa 482 odsto i kvasac 224,4 odsto tokom treće nedelje marta, dok je prodaja ulja uvećana 168,1 odsto.
Prodaja sredstava za dezinfekciju povećana je 702,9 odsto, a toalet papira 261 odsto, saopštila je agencija Nielsen.
Komentari 2
Goran
x
čisto da steknemo realniju sliku o ekonomskim posledicama, a ne samo ovu.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar