Ova inicijativa je usledila zbog sve veće zabrinutosti vezane za reklamiranje lažnih lekova protiv virusa korona.
Gugl će početi da proverava oglašivače, najpre u SAD, a potom i širom sveta.
Ovaj svetski lider za digitalno reklamiranje je još 2018. godine uveo proveravanje političkih oglašivača od kojih je tražio da naznače gde se tačno nalaze.
"U okviru ove inicijative, oglašivači će morati da slede program provere za kupovinu oglasnog prostora na našoj mreži", naveo je zvaničnik Gugla Džon Kanfild i precizirao da će oglašivači morati da daju lične podatke, podatke preduzeća i ostale informacije koje potvrđuju njihov identitet i zemlju u kojoj rade.
"Ta promena će omogućiti ljudima da lakše shvate ko stoji iza reklame koju vide na Guglu", naveo je Kanfild.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar