Srbija će tako postati trinaesto evropsko tržište na kome posluje ova poljska kompanija. Ovaj lanac planira da otvori 30 prodavnica u prvoj godini rada u Srbiji, navodi se u saopštenju kompanije.
U planu je da prva prodavnica u Srbiji bude otvorena u oktobru ove godine, u Beogradu, odmah nakon ulaska na italijansko tržište u septembru. Iz kompanije navode da u ovoj fazi traže i druge pogodne lokacije širom Srbije.
Konkurs za posao u Pepco prodavnicama je već otvoren, a planiraju da do kraja 2020. zaposle 100 radnika.
Pepco je maloprodajni lanac koji u ponudi ima odeću za celu porodicu i opremu za kuću po niskim cenama. Ima više od 2.000 prodavnica u Češkoj, Hrvatskoj, Estoniji, Letoniji, Litvaniji, Mađarskoj, Poljskoj, Slovačkoj, Sloveniji, Rumuniji i Bugarskoj, a u septembru otvara prve prodavnice i u Italiji.
Ovaj brend je nastao 2004. godine u Poljskoj.
"Veoma smo srećni što ulazimo na srpsko tržište i jačamo prisustvo u Adria regionu nakon što smo otvorili prodavnice na hrvatskom i slovenačkom tržištu", izjavio je Marcin Stanko, direktor operacija za centralnu i istočnu Evropu u PEPCO-u, koji je uveren da će njihovi proizvodi privući pažnju i zadovoljiti potrebe stanovnika Srbije.
Komentari 1
NN
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar