Svaki peti građanin Srbije smanjio kupovinu na prodajnim mestima za vreme pandemije
Istraživanje je pokazalo da je svaki peti građanin Srbije smanjio kupovinu na prodajnim mestima, 22 odsto, dok je 14 odsto povećalo kupovinu na internetau.
U Crnoj Gori 13 odsto ispitanika navodi da je smanjilo kupovinu na prodajnim mestima, a 12 odsto da je povećalo kupovinu na internetu.
Podaci pokazuju da su građani Crne Gore značajno "otporniji" na promene, u poređenju sa građanima Srbije, ističe Kantar.
Među građanima Srbije čija je onlajn kupovina tokom krize porasla, najveći broj je visokoobrazovanih, mlađih od 40 godina, stanovnika urbanih sredina i onih sa decom.
Onlajn kupovina među građanima Crne Gore u većoj meri je porasla među visokoobrazovanima, građanima starosti između 30 i 39 godina, onih sa višim ličnim prihodima i zaposlenima.
U Srbiji je generalno bilo više onlajn "kupaca-početnika", u proseku 11 odsto.
Čak 15 odsto građana Srbije navodi da je prvi put tokom kovid-19 krize na internetu kupilo odeću i modne detalje, a 13 odsto da je kupilo hranu i piće.
Među građanima Crne Gore je oko pet odsto "kupaca-početnika", a najviše su kupovali elektroniku, kozmetiku i sredstva za ličnu negu.
Istraživanje za obe zemlje je realizovano posle popuštanja restriktivnih mera, tokom juna 2020, na uzorku od populacije starosti od 18 do 65 godina, urbane i ruralne sredine.
U Srbiji je ispitano 1.167 ispitanika, a u Crnoj Gori 820 ispitanika.
Komentari 1
Zebra
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar