Banke u Srbiji imale su obavezu da na svojim portalima objave obaveštenje za klijente o novom zastoju u otplati kredita.
Obaveštenje treba da sadrži informacije o početku primene i periodu trajanja moratorijuma, obračunu kamate, načinu otplate obaveza po prestanku moratorijuma, mogućim alternativnim načinima otplate obaveza, kao i reprezentativni primer iznosa obaveze pre i nakon prestanka moratorijuma.
Ukoliko dužnik u roku od deset dana od dana objavljivanja obaveštenja o ponudi tu ponudu nije odbio, smatraće se da je ponudu prihvatio.
Klijent banke može da odbije ponudu o moratorijumu elektronskim putem, redovnom poštom, telefonom ili u poslovnim prostorijama banke/davaoca finansijskog lizinga, i to u roku od deset dana od dana objavljivanja obaveštenja o ponudi, ali i da odustane od primene moratorijuma tokom njegovog trajanja, zahtevajući to od banke na prethodno opisan način ili uplatom u celini dospele, a neizmirene obaveze, objasnili su u Narodnoj banci Srbije.
Komentari 3
Momcilo
Pićuka
Gerilac
Moratorijum se uvodi da bi banke još više zaradile jer trenutno nema traznje za kreditima!
Ako "raste zaposlenost" kako tvrdi vlast, onda su i plate tu da vraćaju rate kredita...
Penzioneri sigurno dobijaju svoj garantovani iznos i, kao i do sada, mogu dalje servisirati kredit!
I, za koga radi vlast i NBS? Pitamo "dr" tabaković?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar