Mada je prodaja porasla za 14 procenata u tom periodu, prihod je uvećan za samo sedam odsto, na 15,7 milijardi danskih kruna (2,5 milijarde dolara), prenosi Rojters.
Razlika između prihoda i prodaje nastala je zbog toga što su se maloprodavci oslanjali na postojeće zalihe u magacinima kako bi zadovoljili potražnju, jer je Lego zbog pandemije bio prinuđen da privremeno obustavi proizvodnju u Meksiku i Kini.
Kompanija je uspela da povećanjem prodaje preko interneta više nego kompenzuje gubitak prometa u 616 prodavnica širom sveta koje su u jednom periodu bile zatvorene tokom pandemije. Gotovo sve njene prodavnice su sada ponovo otvorene.
Operativni profit je porastao u prvoj polovini godine za 11 odsto, na 3,9 milijardi kruna, naveo je Lego u saopštenju.
Glavni izvršni direktor Nils Kristijansen je izjavio da kompanija primećuje nastavak prodaje i u drugoj polovini godine, iako su ljudi počeli da se vraćaju na posao i u škole.
Lego je prošle godine povećao ulaganja u e-trgovinu i u vebsajt svog brenda, gde se broj posetilaca udvostručio na 100 miliona u prvih šest meseci 2020.
Komentari 1
karantin
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar