Reč je o onlajn oglašavanju koje sadrži grafički element poput fotografije ili video snimka.
Italijansko telo za zaštitu konkurencije navodi da Google pribegava "diskriminatornoj upotrebi velike količine podataka koje prikuplja preko svojih aplikacija, što sprečava njegovu konkurenciju da efikasno učestvuje u trci", a ponašanje Google, kako se navodi u saopštenju, ima "snažan uticaj i na potrošače".
"Odsustvo konkurencije bi moglo da smanji resurse dodeljene proizvođačima i izdavačima veb sajtova čime osiromašuje kvalitet sadržaja namenjenog krajnjim kupcima", ali i "obeshrabruje tehnološke inovacije za razvoj tehnika oglašavanja koje su manje nametljive po potrošače", dodaje se u saopštenju.
Prodaja putem onlajn oglašavanja u Italiji je tokom 2019. iznosila više od 3,3 milijarde evra ili 22 odsto medijskih resursa, a prodaja putem onlajn oglašavanja drugi je najveći izvor prihoda za medijski sektor.
Google ima brojne alate za detaljnu rekonstrukciju profila ljudi kojima su reklamne poruke upućene, kao što su Android mobilni operativni sistem, pretraživač Chrome, usluge mapiranja i navigacije Google Maps i sve ostale usluge putem Google ID (gmail, disk, docs, Youtube).
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar