Mehanizam je proizveo proizvođač auto-delova ZF/TRW, ali podaci pokazuju da taj sistem funkcioniše veoma slično smrtonosnim uređajima firme Takata.
Američka agencija za bezbednost saobraćaja NHTSA saopštila je da zajedno s Volvom pregleda dokumentaciju o drugim modelima opremljenim tim sistemom vazdušnih jastuka i da će naknadno odlučiti o daljim koracima.
ZF/TRW, čije sedište je u Detroitu, nije odgovorila na pitanja da li je sistem prodat drugim proizvođačima automobila.
NHTSA je navela da je eksplozija tog modela mehanizma, koliko se zna, prvi takav incident u svetu.
Volvo je naveo da će vlasnicima modela S60 i S80, proizvedenih od 2001. do 2003, zameniti vazdušne jastuke bez doplate.
Japanski proizvođač auto-delova Takata je koristio amonijum-nitrat za stvaranje mini-eksplozije koja bi prilikom sudara naduvala vazdušni jastuk. Međutim, ta hemikalija vremenom propada u kontaktu s vlagom u vazduhu. U tom slučaju eksplozija može razneti metalni kanister i poslati šrapnele u kabinu automobila.
Taj mehanizam je odgovoran za smrt 26 ljudi širom sveta.
Komentari 1
Pera
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar