Kako se navodi u istraživanju, za 10 godina Kina bi mogla da uštedi više od 80 milijardi dolara troškova za uvoz nafte godišnje zahvaljujući sve konkurentnijim vozilima sa pogonom na nove izvore energije (NEV).
Rojters prenosi da se istraživanje zasniva na "konzervativnom" scenariju Međunarodne agencije za energiju (IAE), koja predviđa da će električna vozila do 2030. činiti 40 odsto ukupne prodaje automobila u Kini i 20 procenata prodaje u Indiji i na drugim tržištima u nastajanju.
Trošak uvoza nafte potrebne za proizvodnju goriva za prosečni automobil deset je puta veći od troška nabavke solarne opreme potrebne za proizvodnju struje za pogon električnog vozila, naglašava "Karbon treker" u istraživanju.
Kina još nije odredila kada će tačno zabraniti proizvodnju i prodaju tradicionalnih automobila, ali neimenovani zvaničnik u autoindustriji rekao je ranije ovog meseca da će nova električna vozila do 2035. činiti polovinu ukupne prodaje svih novih automobila, dok će ostatak biti hibridna vozila.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar