Pet korisnih saveta za uspešnu prodaju preko interneta

Prema najnovijim podacima Narodne banke Srbije, u prvom tromesečju 2020. godine, zabeleženo je 3,98 miliona transakcija preko interneta, što je 48,13 odsto više nego u istom period prethodne godine, što se velikim delom može pripisati potrebi prodavaca da veći deo svog posla premeste u onlajn sferu zbog pandemije virusa korona.
Praktični razlozi, kao što su ušteda vremena i zaštita zdravlja, napokon su svetske trendove doneli i u našu zemlju, a ključne prednosti onlajn kupovine postale su jasne i prodavcima i kupcima, pa su tako i određene industrije koje ranije nisu imale fokus na internet prodaji iskoristile trenutak da postanu deo onlajn tržišta. Tako su mali proizvodjači, u Novom Sadu i šire, svoje proizvode počeli da plasiraju po društvenim mrežama i veb šopovima. 
 
Ono što je ostalo evidentno, u mnogim slučajevima, je da su mnogi "uskočili" u te vode pokušavajući da baziraju svoje usluge pretežno na grupama i stranicama na Fejsbuku i Instagramu. Većina malih privrednika i startapa u Srbiji smatra da su dizajniranje i pokretanje veb šopa veliki troškovi koji će se teško isplatiti. Međutim, kako za 021 kažu iz "Cartizz" kompanije koja je razvila novo rešenje za online prodaju, nemoguće je razdvojiti kampanju na društvenim mrežama od kvalitetnog veb šopa. Oni sa čitaocima 021 dele pet saveta za uspešnu prodaju preko interneta. 
 
1. Veb šop prilagođen vašem biznisu
 
Dok mnogi kupci u Srbiji i dalje dolaze na društvene mreže da pregledaju fotografije ili pitaju za cenu određenih proizvoda, jednostavnost koju nudi kupovina preko veb šopa i profesionalni kredibilitet koji ovakva onlajn prezentacija nosi, svakako je nešto što privlači potencijalne klijente, ne samo da obave prvu kupovinu, već i da se stalno vraćaju vašoj prodavnici.
 
"'Cartizz' je e-commerce sistem koji malim i srednjim proizvođačima, trgovcima, kreatorima i svima onima kojima je potreban veb šop omogućava da isti dobiju u vrlo kratkom roku - u nekim slučajevima već za 24 sata. Jedna od najvećih prednosti je to što uz plaćen 'Cartizz' sistem, veb šop, android i iOS aplikacije dobijate potpuno besplatno", kažu iz '"Cartizz"-a i dodaju da im je cilj bio da stvore proizvod koji će olakšati svima da započnu prodaju svojih proizvoda i kreacija širom internet tržišta, a da im za to ne treba prethodno znanje niti dodatna pomoć bilo kog drugog lica, dizajnera ili programera.
 
 
Dodatno rešenje koje "Cartizz" nudi je da onaj prodavac koji se odluči za ovu platformu dobija brendiran veb šop, u skladu sa paletom i stilom biznisa koji vodi. 
 
2. Jednostavno i sigurno plaćanje
 
U Srbiji još uvek postoji ogromno nepoverenje kada su u pitanju internet transakcije i zato je važno da kupcima bude ponuđeno više sigurnih opcija za plaćanje. Zato "Cartizz" sarađuje i sa domaćim i stranim platnim sistemima i pruža mogućnost naplate i preko nekoliko onlajn platnih sistema.
 
Što se tiče same trgovine, treba napomenuti i to da je od pošetka prodaje "Cartizz" sistem zadobio poverenje preko 100 klijenata za manje od tri meseca što dovoljno govori o njegovoj pristupačnosti.
 
3. Mobilne aplikacije
 
Većina internet pretraga obavlja se preko mobilnih telefona, zato je posedovanje aplikacije postalo neophodno za svakog ko želi ozbiljno da se bavi biznisom. Dobre aplikacije po cenovnom okviru obično nisu dostupne malim i srednjim proizvođačima i retke su e-commerce platforme koje nude brendirane i uvek ažurirane aplikacije. Kreativni tim iza "Cartizz"-a razume da je angažovanje programera za kreiranje aplikacija za Android i iOS velik i skup poduhvat, pa su tako u njihovu ponudu uključene iOS i Android aplikacije, jednostavnog izgleda i intuitivnog dizajna.
 
 
4. Prisutnost i aktivnost na društvenim mrežama
 
Biti prisutan na društvenim mrežama podrazumeva mnogo više od postavljanja fotografija i objava. Iza toga je čitava jedna strategija koja uključuje pripremu vizuala, smišljanje opisa, targetiranje određenih grupa potrošača i osluškivanje reakcija i komentara kupaca. 
 
"Cartizz" je zato kao dodatnu uslugu kreirao sistem koji obezbeđuje vođenje profila na tri izabrane društvene mreže i pripremu svih adekvatnih tekstova i vizuala koji se određuju na mesečnom planu.
 
Takođe, veliki udeo u primamljivosti određene reklame i posta na društvenim mrežama čini i kvalitet fotografija i video snimaka, te i taj deo zahteva ili mnogo vremena i učenja, ili angažovanje profesionalaca koji će omogućiti da se korisnici duže zadržavaju na vašim reklamama.
 
5. Direktan marketing prema vašim kupcima u par klikova 
 
U ovo vreme kada su svi preopterećeni ogromnom količinom informacija, vrlo lako se može desiti da čak i najvernijoj mušteriji promakne vest o novom proizvodu ili popustu. "Cartizz" Marketing Asistent koristi notifikacije i elektronsku poštu kako bi obaveštavao kupce o novim proizvodima, akcijama i popustima. 
 
 
Ovo funkcioniše tako što "Cartizz" pravi bazu kupaca preko koje se mogu podesiti svi parametri, ali i napraviti personalizovane ponude za najvernije klijente, kao i sezonske ponude za sve potrošače.
 
U ovo izazovno vreme teško je izdvojiti se od konkurencije, obavljati prodaju na profesionalan i uspešan način i osvojiti digitalno tržište bez profesionalne i često prilično skupe pomoći. Ipak, da je moguće, svedoče korisnici "Cartizz" sistema, koji iza sebe imaju godine iskustva u prodaji, a koji su tek sada našli svoje mesto pod onlajn suncem. 
 
Ekipa koja stoji iza "Cartizz" sistema je odlučila da izađe u susret najvrednijima, pa će prvih 10 čitalaca  kojima je veb šop potreban, uz sve navedene pogodnosti ovim putem dobiti 3 meseca održavanja i integraciju kartičnog plaćanja besplatno. Sve što treba da uradite je da kontaktirate sa njima putem mesindžera direktno sa sajta cartizz.com i u poruku dodate kod 021Cartizz. 

Ostalo iz kategorije Info - Biznis i ekonomija

SAD uvele sankcije Gasprombanci

Trećoj po veličini ruskoj banci, Gasprombanci i njenim filijalama, SAD su uvele sankcije sa ciljem da se smanji sposobnost Rusije da izbegne hiljade sankcija uvedenih od početka invazije na Ukrajinu.