Kako piše agencija Blumberg, ta brojka je samo gruba procena nastalih gubitaka po osnovu tranzitnih taksi, oštećenja plovnog puta prilikom nasukavanja i odglavljivanja broda, kao i troškova za opremu i ljudstvo koji su angažovani, rekao je izvršni direktor uprave Sueckog kanala Osama Rabi lokalnoj televiziji Sada Elbalad.
On nije precizirao od koga bu uprava kanala tražila odštetu.
- Naša zemlja ima pravo na to. Država bi trebalo da dobije ono na šta ima pravo - rekao je Rabi, dodavši da je taj incident naškodio reputaciji Egipta.
Teretni brod "Ever Given" oslobođen je nakon višednevnih napora da se ponovo uspostavi saobraćaj tom "žilom kucavicom" svetske ekonomije i juče je kroz kanal prošao i poslednji brod koji je čekao zbog blokade.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 4
Dr
cviko
/
I Suecki kanal odavno je trebalo proširiti i produbiti
. ne mogu se samo uzimati pare i ne raditi ništa
. ne može se samo duškati
/
ALI
. zašto se nije uradila modernizacija ???
/
TAKOĐE JE
. trebalo MNOGO , MNOGO, mnogo bolje se pripremiti
. da ne dođe do pazjanije
. očekivalo se da može doći do papazjanije
Pomorac
Kod ovako velikih brodova postoji "crna kutija" koja sve snima, tako da će se lako utvrditi ko je kriv - vetar ili piloti. Zato i nekako sumnjam u tu vest - sem ukoliko kmpanija Suecki kanal ne planira da tuži Egipat? I to je moguće.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar