Ova jednodnevna konferencija obradiće evoluciju digitalne industrije u prethodnih deset godina, a zainteresovani se mogu prijaviti na sajtu konferencije
www.digitalday.rs
Program jednodnevne konferencije baviće se rekapitulacijom najvažnijih dešavanja u digitalnoj industriji i digitalnoj zajednici od njenih početaka. Kako iz organizacije konferencije najavljuju u saopštenju, na samom početku programa predsednik Komiteta za edukaciju u IAB Serbia Igor Černiševski predstaviće rezultate AdEX istraživanja za 2020. godinu.
Nastavak programa obeležiće dve panel diskusije, četiri keynote predavanja i dve studije slučaja predstavnika vodećih svetskih i domaćih digitalnih kompanija.
Kako dodaju iz organizacije konferencije, prvi među keynote predavačima biće Ivan Radojičić iz kompanije TikTok koji će govoriti o tome kako je ova platforma kreirana za zabavu i razonodu, ali sa misijom da inspiriše kreativnost i donosi pozitivno raspoloženje kod svojih korisnika, na temeljima algoritma veštačke inteligencije i zajednice TikTok kreatora izrasla u neiscrpan izvor viralnih trendova.
Gledaoci će saznati i šta ova aplikaciju čini jedinstvenom i kako brendovi mogu da se aktiviraju na ovoj platformi
Sledeći keynote predavač osnivač i direktor iz agencije Vatra Gerton Bejo će govoriti o tome kako je prethodna decenija bila decenija promena i prilagođavanja marketinških agencija i svih profesionalaca u kreativnoj i komunikacionoj industriji digitalnom načinu komunikacije i kako će se promene u nadolazećoj eri razvijati brzinom svetlosti. Da bi preživele, kako navode iz organizacije, marketinške agencije će morati da se transformišu u gigantske proizvodne mašine dizajna, usluga i pružanja sadržaja.
Jedna od tema biće i to kako su se razvijale oglašivačke kampanje na digitalnim kanalima, te i kako je komunikacija sa potrošačima na društvenim mrežama i portalima imala efekte u daljoj izgradnji jednog globalnog brenda kakav je Burger King, a o tome će govoriti predstavnica te kompanije Soco Nunez de Cela.
Svoje predavanje o evoluciji digitalnih oglasnika kao konstanti održaće predstavnica oglasnika Sasomange Biljana Stojković, kojim će dati osvrt na to kako su se oglasnici istovremeno prilagođavali digitalizaciji i navikama potrošača.
Kako najavljuju, panel diskusije "State of digital: 2011 vs 2021" pokušaće da daju odgovore na pitanja da li je faktor vremena u digitalu potpuno irelevantan ako imamo u vidu da se promene dešavaju svakodnevno.
"Da li smo iz koncepta lokalne konkurencije prešli na koncept globalne, da li srpski digitalci pobeđuju u 'meču' digitalnih trendova i zašto. Na pitanja odgovaraju digitalni asovi: Srđan Šaper, osnivač F grupe i Igor Žeželj, direktor Adria Media Grupe. Moderator panela je Aleksandra Martinović, direktorka portala Srbija Danas", navode u saopštenju.
Oni dodaju da će u panelu "Kidamo li digital već deset godina?" govoriti o tome kako je od izolovanih fenomena došlo do neverovatne ekspanzije digitalnih agencija, o nastanku i razvoju digitalnog marketinga u Srbiji, o tome kako je sve počelo i kako su nastale prve digitalne marketinške agencije, te i o tome da li je to bila hrabrost, vizija ili prosta potreba tržišta.
"Da ovaj panel ne bi bio samo hronika digitalne industrije u sumiranju gde su i šta uradili za ovih deset godina, te i da li su zaista pokidali taj digital učestvovaće: direktorka agencije Drive Danka Trbojević, menadžment partner iz Žiške Goran Jankuloski, predstavnica Executive grupe Vesna Ćeranić i menadžer iz agencije Degordian Igor Grmuša", stoji u saopštenju "Digital Daya".
Moderator panela je direktor menadžmenta agencije Pioniri Communications Ivan Živković.
Na kraju programa uslediće predstavljanje studije slučaja "Kako jedan piratski brend plovi tržištem?" - kako je (Rum) Kasato brend koji je za 30 godina stekao kultni status bez ikakvog oglašavanja doživeo da bude tema serijala sjajnih stripova o Kasato Piratu koji je, sudeći po metrikama, privukao pažnju omladine ostvarivši na kraju i sjajne biznis rezultate.
O ovom podvigu govore Milja Šljakinić iz Žiške i Andreja Srećković iz kompanije Jaffa Crvenka. Istog dana, nakon konferencijskog programa, biće održana i dodela nagrada IAB MIXX Awards najboljim digitalnim agencijama za kampanje i projekte realizovane u toku 2020. godine.
Svi oni koji su zainteresovani, uz prethodno obezbeđenu kotizaciju, moći će da prate online prenos konferencije Digital Day Lite uživo na veb strani
www.digitalday.rs.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar