Još dva dana do konferencije Digital Day Lite

Digitalna konferencija Digital Day Lite čija je tema evolucija digitalne industrije biće održana 3. juna 2021. u hibridnom formatu.
Ova jednodnevna konferencija obradiće evoluciju digitalne industrije u prethodnih deset godina, a zainteresovani se mogu prijaviti na sajtu konferencije www.digitalday.rs
 
Program jednodnevne konferencije baviće se rekapitulacijom najvažnijih dešavanja u digitalnoj industriji i digitalnoj zajednici od njenih početaka. Kako iz organizacije konferencije najavljuju u saopštenju, na samom početku programa predsednik Komiteta za edukaciju u IAB Serbia Igor Černiševski predstaviće rezultate AdEX istraživanja za 2020. godinu.
 
Nastavak programa obeležiće dve panel diskusije, četiri keynote predavanja i dve studije slučaja predstavnika vodećih svetskih i domaćih digitalnih kompanija.
 
Kako dodaju iz organizacije konferencije, prvi među keynote predavačima biće Ivan Radojičić iz kompanije TikTok koji će govoriti o tome kako je ova platforma kreirana za zabavu i razonodu, ali sa misijom da inspiriše kreativnost i donosi pozitivno raspoloženje kod svojih korisnika, na temeljima algoritma veštačke inteligencije i zajednice TikTok kreatora izrasla u neiscrpan izvor viralnih trendova.
 
Gledaoci će saznati i šta ova aplikaciju čini jedinstvenom i kako brendovi mogu da se aktiviraju na ovoj platformi
 
Sledeći keynote predavač osnivač i direktor iz agencije Vatra Gerton Bejo će govoriti o tome kako je prethodna decenija bila decenija promena i prilagođavanja marketinških agencija i svih profesionalaca u kreativnoj i komunikacionoj industriji digitalnom načinu komunikacije i kako će se promene u nadolazećoj eri razvijati brzinom svetlosti. Da bi preživele, kako navode iz organizacije, marketinške agencije će morati da se transformišu u gigantske proizvodne mašine dizajna, usluga i pružanja sadržaja.
 
Jedna od tema biće i to kako su se razvijale oglašivačke kampanje na digitalnim kanalima, te i kako je komunikacija sa potrošačima na društvenim mrežama i portalima imala efekte u daljoj izgradnji jednog globalnog brenda kakav je Burger King, a o tome će govoriti predstavnica te kompanije Soco Nunez de Cela.
 
Svoje predavanje o evoluciji digitalnih oglasnika kao konstanti održaće predstavnica oglasnika Sasomange Biljana Stojković, kojim će dati osvrt na to kako su se oglasnici istovremeno prilagođavali digitalizaciji i navikama potrošača.
 
Kako najavljuju, panel diskusije "State of digital: 2011 vs 2021" pokušaće da daju odgovore na pitanja da li je faktor vremena u digitalu potpuno irelevantan ako imamo u vidu da se promene dešavaju svakodnevno.
 
"Da li smo iz koncepta lokalne konkurencije prešli na koncept globalne, da li srpski digitalci pobeđuju u 'meču' digitalnih trendova i zašto. Na pitanja odgovaraju digitalni asovi: Srđan Šaper, osnivač F grupe i Igor Žeželj, direktor Adria Media Grupe. Moderator panela je Aleksandra Martinović, direktorka portala Srbija Danas", navode u saopštenju.
 
Oni dodaju da će u panelu "Kidamo li digital već deset godina?" govoriti o tome kako je od izolovanih fenomena došlo do neverovatne ekspanzije digitalnih agencija, o nastanku i razvoju digitalnog marketinga u Srbiji, o tome kako je sve počelo i kako su nastale prve digitalne marketinške agencije, te i o tome da li je to bila hrabrost, vizija ili prosta potreba tržišta.
 
"Da ovaj panel ne bi bio samo hronika digitalne industrije u sumiranju gde su i šta uradili za ovih deset godina, te i da li su zaista pokidali taj digital učestvovaće: direktorka agencije Drive Danka Trbojević, menadžment partner iz Žiške Goran Jankuloski, predstavnica Executive grupe Vesna Ćeranić i menadžer iz agencije Degordian Igor Grmuša", stoji u saopštenju "Digital Daya".
 
Moderator panela je direktor menadžmenta agencije Pioniri Communications Ivan Živković.
 
Na kraju programa uslediće predstavljanje studije slučaja "Kako jedan piratski brend plovi tržištem?" - kako je (Rum) Kasato brend koji je za 30 godina stekao kultni status bez ikakvog oglašavanja doživeo da bude tema serijala sjajnih stripova o Kasato Piratu koji je, sudeći po metrikama, privukao pažnju omladine ostvarivši na kraju i sjajne biznis rezultate.
 
O ovom podvigu govore Milja Šljakinić iz Žiške i Andreja Srećković iz kompanije Jaffa Crvenka. Istog dana, nakon konferencijskog programa, biće održana i dodela nagrada IAB MIXX Awards najboljim digitalnim agencijama za kampanje i projekte realizovane u toku 2020. godine.
 
Svi oni koji su zainteresovani, uz prethodno obezbeđenu kotizaciju, moći će da prate online prenos konferencije Digital Day Lite uživo na veb strani www.digitalday.rs.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Biznis i ekonomija

Kako je Evropa izgubila korak za SAD i Kinom

Sa povratkom Donalda Trampa u Belu kuću i evropska ekonomija je u sve većem problemu, a temelj na kojem počiva prosperitet regiona u opasnosti je da se raspadne, piše Politiko.

NIS - svako ima svoj interes

Sjedinjene Američke Države zapretile su da će američkim kompanijama zabraniti da posluju sa firmama koje posle 15. januara budu u aranžmanu sa Rafinerijom nafte u Pančevu.

NBS povećala naknade

Narodna banka Srbije donela je izmene Odluke o jedinstvenoj tarifi kojom je povećala naknade za izvršne usluge, a nove tarife objavljene su u Službenom glasniku.